Nos nemrég épp ezért érdeklődtem hogy remélhetőleg nagyon olcsón vetted a gépet.
Ez az FZ kb. egy olyan küldetés, mint aminek én szoktam nekivágni egy-egy elborult pillanatomban olyan 5-6 évente, ha már nagyon nem bírok magammal.
Ez minden esetben elég sok idő, pénz és meló volt mire elkészültek és minden esetben világos volt hogy sokkal jobban megérte volna venni egy tényleg jó állapotút, mint ennyit küzdeni vele. (bár az esetemben tény, hogy ez sosem volt szempont a GTR-t kivéve)
Ha tényleg azt akarod hogy szép legyen és műszakilag is megbízható, akkor az bizony kemény menet lesz.
Legyen itt példának a legutóbbi akció:
Hát... tuti nem ma cserélték az fix, de a láncomat sem...
De elhatároztam hogy szétszedem az utolsó csavarig a vasat... nemsokára haza ér az öcsém és már szedjük és szét hogy a vázat el tudjam vinni festetni. Csak majd kell egy kis kutatómunka a nyomatékok miatt hogy mit mennyire kell vissza húzni.
http://youtu.be/b8iSxLc9MYA
De ez nem szokványos dolog lesz. Vagy caffe racer lesz belőle, vagy tar design, viszont akkor motorikisan lesz durva.
Ez az FZ kb. egy olyan küldetés, mint aminek én szoktam nekivágni egy-egy elborult pillanatomban olyan 5-6 évente, ha már nagyon nem bírok magammal.
Ez minden esetben elég sok idő, pénz és meló volt mire elkészültek és minden esetben világos volt hogy sokkal jobban megérte volna venni egy tényleg jó állapotút, mint ennyit küzdeni vele. (bár az esetemben tény, hogy ez sosem volt szempont a GTR-t kivéve)
Ha tényleg azt akarod hogy szép legyen és műszakilag is megbízható, akkor az bizony kemény menet lesz.
Legyen itt példának a legutóbbi akció:
De elhatároztam hogy szétszedem az utolsó csavarig a vasat... nemsokára haza ér az öcsém és már szedjük és szét hogy a vázat el tudjam vinni festetni. Csak majd kell egy kis kutatómunka a nyomatékok miatt hogy mit mennyire kell vissza húzni.