Ezen egyrészt nem egészen olyan csont van mint az fzr-en (nem egyenes hanem hajlított és alul-felül csapágyazottak a szemek) másrészt már így is elég alacsonyan van az alja.
13,6-14,8 bár a normális gyári érték, ha 10 bár alatt van az már nem hangzik jól.
Méréskor ha fent van a karburátor akkor húzz neki teljes gázt hogy nyitva legyenek a pillangószelepek különben hamis lesz az érték. (ha levettétek a karburátorsort akkor természetesen nem kell)
Kompressziomérést megcsinálom,tesomnak van méröje csak 15 km-re lakik tölem.ott meg le kell szednem tartály szüröház stb.de a héten valamikor megcsinálom.mennyi lenne a minimum érték?
Kopott még annyira nem vészes,mert a magassági beállítással lehet szabályozni mennyi benzint engedjen át. Én inkább egy kompresszió mérést is megejtenék,mert lehet kevés és akkor se ég el rendesen a benzin,olyankor is kormol.Mikor hoztam haza az enyémet,az is kormolt 120-nál,pedig egy személy vitte,aztán hidegen nem akart indulni,szivatóval meg beköpte a gyertyákat,pedig a súbertűk teljesen lent voltak már.Hengerfej felújítás lett a vége,bár főleg szelephézag okozta,erről Ábrus tudna mesélni.
most sem megy tökéletesen,mert indulásnál van hogy megtorpan fulladva,és 3000-4000 rpm között menetsebességel erötlenül fulladva megy.
szétszedném a karbit,de ahoz meg kéne vennem mindent hogy ne legyen hetekig szétszedve.a szerelö mondta hogy kicsit kopottak a tük benne de még jok.lecserélném öket is.mennyibe kerülne ha mindent lecserélnék rajta?
Méréskor ha fent van a karburátor akkor húzz neki teljes gázt hogy nyitva legyenek a pillangószelepek különben hamis lesz az érték. (ha levettétek a karburátorsort akkor természetesen nem kell)
szétszedném a karbit,de ahoz meg kéne vennem mindent hogy ne legyen hetekig szétszedve.a szerelö mondta hogy kicsit kopottak a tük benne de még jok.lecserélném öket is.mennyibe kerülne ha mindent lecserélnék rajta?