Elárulom, hogy egy új (relatív új, már régi modell, de az újabbik) Pan European-nel az egyik nagy para ez volt az angol rendőröknél is, hogy komoly tempónál kóválygott mint az álmos román kamionos
becsülöm a hozzáállásodat, h nem derogál az otthonszerelőkkel együtt motorozni, mutatkozni. Szép dolog, amikor valaki nem felejti el, hogy naaagyon régen honnan indult.
Persze, mert nem tudtuk hogy mi a fene történt.
Mert ugye volt az a huszonéves lila Goldwing, tudod amelyiken a dagadt papa ült a dagadt mamával (meg még egy utánfutót is húzott) és csak úgy elhaladt a belső sávban hogy aztán ne is lássuk többet.
Szóval nem értettük hogy mit akarsz.
Dehogynem.. ilyen brutál mődon felmálházva...
Én is meg akartam kicsit tolni, hogy megy 200 felett, aztán 180-nál eszembe jutott, hogy az oldaltáskámra nagy piros betűkkel 130 van írva és nem kísérleteztem tovább.
Egyébként nagyon visszafogja, mert mikor pl csak lehajoltam a szélvédő mögé, azonnal felment a sebességem 20-at (azonos gázon)
Mit foghat akkorJószi plexije-dobozai?
Csak a határig (100 valahány km) miután mlas kivált a kötelékből. (mivel nem bírt tempót menni )
Itthon az M7-en már szigorúan 125-130-at (gps szeint) mentünk. (mértek is pár helyen)
Á, mingyá beír ide egy japán fan, hogy ez xar, mer az övé 10 000 km alatt nem fogyaszt semennyit sem
Viszont jó vele menni, jó a hangja, és nagyon stabil, húzattunk 160-al nagy felkötözött táskákkal erős váltakozó kereszt-szélben, és alig érezni... szóval megtartom
Holnap kisház,fűnyírás.
Mert ugye volt az a huszonéves lila Goldwing, tudod amelyiken a dagadt papa ült a dagadt mamával (meg még egy utánfutót is húzott) és csak úgy elhaladt a belső sávban hogy aztán ne is lássuk többet.
Szóval nem értettük hogy mit akarsz.
Én is meg akartam kicsit tolni, hogy megy 200 felett, aztán 180-nál eszembe jutott, hogy az oldaltáskámra nagy piros betűkkel 130 van írva
Egyébként nagyon visszafogja, mert mikor pl csak lehajoltam a szélvédő mögé, azonnal felment a sebességem 20-at (azonos gázon)
Mit foghat akkorJószi plexije-dobozai?
Egyébként sosem tartottam se élménynek, se feladatnak se kihívásnak - egyenesben húzni a gázt - főleg autópályán
Itthon az M7-en már szigorúan 125-130-at (gps szeint) mentünk. (mértek is pár helyen)
Viszont jó vele menni, jó a hangja, és nagyon stabil, húzattunk 160-al nagy felkötözött táskákkal erős váltakozó kereszt-szélben, és alig érezni... szóval megtartom