Nos ha felrakódik a szeleptányérra a ráégett szénréteg akkor mi történik? (azon kívül hogy sz&rul tömít)
A szeleptányér záráskor nem tud befeküdni a helyére, ezért a szelepszár teteje is lejjebb lesz, azaz a szelephézag nem kisebb hanem nagyobb lesz. (szóval nyugodtan állítsa be a szívószelepeken a hézagot)
Megcsináltam Ábrus segítségével,de még nem az igazi. Nem értek hozzá,és kevés az időm is. Nem akarom azt a kevés időt a motorszereléssel tölteni,inkább motoroznék vele.
Megbeszéljük. Megint rosszalkodik a Fré. Nem találtam földön-égen senkit,aki egy szinkront emberi időn belül végezne a gépen. Sajna most vagyok szabin,szerettem volna menni vele,de így nincs kedvem még kitakarni sem. Az öröm helyett csak a szomorúságot adja ez a gép. Már nem szeretem annyira.
Csak a szelepfedelet.megnézte a szelephézagot,minden kipuffogoszelep jo volt de minden szivo rossz.Ha beállitja akkor lehet késöbb ha kiég egy kicsit a szelep akkor megint rossz lessz a szelephézag.
A szerelö azt mondta hogy a bütykös tengely ritka szép állapotu,biztos reális a kilométer.De ö ismerte a régi gazdáját,elmondása szerint az a baj hogy csak a városban járt vele.
A szeleptányér záráskor nem tud befeküdni a helyére, ezért a szelepszár teteje is lejjebb lesz, azaz a szelephézag nem kisebb hanem nagyobb lesz. (szóval nyugodtan állítsa be a szívószelepeken a hézagot)
Odafelé országúton produkált egy 5,7-es fogyasztást, szóval elégedett vagyok.