Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi! TZR 250-ről nincs videód? Engem nagyon érdekelne....vagy ha tudsz linket akkor rakd már fel!!! Köszi
csak hogy tud miröl beszélek(tölcsd le a moviet kicsit lassu de jó-nem tom hogy kell felrakni )innen www.tdr250.org/
én értem mit mondasz...csak a pénztárcát nagyobbra kell nyitni ...de nem rábeszélni akarlak pl:TDR/TZR250-2t-2henger nagyon más ám mint at 1henger 125ccm...
"A korlátozott"-nál: - Betöltött 17,5 éveséletkor ----?????????,,,,
Nemáá bekell tölteni a 17,5?Pont 31edikén leszek 17,mostakko várhatok fél évet?
azé lehet kapni akörül gépeket,én má 2T nem szeretnék,nem azért mert nem tetszik de kiakarok probálni egy teljesen más kategoriát.
Én nem szeretem a hengerfejben belezni, meg összerakni a szelepvezérlést, meg utána mindent beállítani rajta...meg kérdés, hogy megmondják-e neked hogy mit hogy állíts be(szelphézag stb.), vagy "hozd be és megcsináljuk"(persze jópénzért...)
Egyszer elvállaltam egy 4ütemű kapálógépet ...az se fordul elő többet.
nem a furás a drága hanem a körités dugo,gyürük,tömitések,hengerfej,lánc stb.........csere/felujitása.....
kb. mennyi a fúrás 125ccm?
lehet furni csak kicsit drága mulatság felujitani....
Miért nem tudod megcsinálni a 4t-s motort, ja és nem is lehet fúrni se (ezt nem is tudtam)... de miér?
Én is a 2T mellett szavazok, ha széthajtod a 4T-t azt nem fogod otthon a garázsban kibelezni, és elvinni a hengert felfúrni...
300e-ért jó 250 4t (föleg speed).....endurot(pl:xt225 90körülit) nem kapsz annyiért....(ha van inged/gatyád ráköltöd mert halálán van ).......maradj a 2t-nél(250ccm )

Az meg majosházán nincs, de holnap kinézek még az ecserire hátha.
De ha azt a nyavadt alulemezt megcsináltam...csak a műanyag kéne rá. Valószínűleg mégiscsak le kell gyártani... ha holnap nincs a bontóban, akkor a régit összecelluxozom, és körbeöntöm gipszel, aztán jöhet a csiszolás javítgatás egy hétig...
..........én a sárvédőre értettem...........
Szimplán azért, mert rajta van a vázszám, és kicsi a valószínűsége, hogy egyezik az enyémmel.
biztos azé a 250 es még mindig kicsit kevés lehet,de hogy városba csak gurulgassak kir lenne.
Egy kawa zzr 250 néztem,másba nem nagyon látok ilyen 300e körülieket.
Vagy ha nem sport akkor egy jó kis dübörgős hangu mint amit mutattál,csak kicsit szebb.
Mien tipusok vannak még lökjetek már pár nevet
meglepödnél a 4t-töl...szerintem többet várnál töle......
250 et pörgetni kéne?hát nrm tom sztem ha kibirom hogy ezt ne pörgesse,amugy csak azért nempörgetem mert akkor többet tankolhatok,szóval sztem kibirnám,de kitudja
27 A1 -el?Jézussss most megyek és jelentkezek hallod ,csak errő anyámék még nemudnak.Majd biztos lesz a nemke az me meghasz pedig ezen is ugyanugy meglehet halni nemÍ?
Most az 40 ez meg 25
Miért nem veszel 1et bontóban? - olcsóbb lenne mint gyártatni!
Az a baj, hogy nincs mi alapján, mert nincs meg az eredeti tábla...
Még formamaratással is megpróbáűlnám, fotoeljárással

De még mindíg bajom van: Tud valaki műanyagost, ami közelebb van mint a majosházi? Egy sárvédőt úgy néz ki le kéne gyártani, de nekem nincs hozzá annyi időm...(kifarigcsálni a formát, elmenni anyagrét, és 8adszorra tán sikerült is esztétikusra megcsinálni...)
devius....én ezt venném+ www.apronet.com/lista.php?alro... supermoto kerék(+áttétel-mert nem1erögép) azt had szoljon
graviroztas 1et
Nem az enyém sajnos, de egy olyan "gyári" cimkét szretnék rá én is.
27ezer A1-el!
4t 250 csalodás lesz(rommá pörgeted) 400-at vegyél 4t-böl....