Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah amúgy jah, be szoktam nézni, de egy kicsit alábbhagyott az érdeklődés. A szokásos fojtásos dolgokkal meg nam akartalak már halomra untatni titeket. De amúgy minden oké. Veled?
Ja kösz, közben megtaláltam. Úgy látom rajta van a gyári yamaha co.-s papír úgyhogy biztos hogy lehet tőlük kapni. Úgyh becsöngetek a szalonjukba valamelyik nap, megkérdezem ők mennyiért intézik el. Aztán az olcsóbbal meg elfutok
De kösz hogy megtaláltad tök sokat segítettél!
Na mivan te itt helyzet?
még1X

link
Én voltam, de valamit nem rontottál el? Mert ilyeneket írogat: This Listing Is Unavailable + matrix reloaded meg hasonlók, ez nem üléspúp. de azért köszi a linket kicsit körülnézek itt.
asszem te kerestél régen üléspupot tzr-hez. itt van1.
és még szinben is megy a motorodhoz.
pup
V2-es típushoz tudtok némi infót adni hogy mivel jobb a Denso-nál a Sugo gyújtáselektronika (3xv-70). Az valami vörsönyteknika akar lenni nem? Mi a különbség a folytott elektronika meg eközött?
Sajna nem. Mi 2 max 5 motorral szoktunk gurítani. Általában chopper és pár gyorsasági: VL,Drag Star, XV, YZF,ZZR, CBF. Ez egy nyugis csapat. A többit IWIW-en.
Okés! akkor ez túl van tárgyalva. jah még annyi, hogy nekem csak kéthetente p-sz-vasárnap jó. A másik, hogy pár éve ("02-"04) ott az elkerülőn az egyik parkolóban szokott gyülekezni 8-10 verseny motoros, (gixxer, firebird + r1-el) jó fejek voltak, spannoltam is velük, de valahogy eltűntek. Nem ismered őket?
Kedves barátom ezt én is így gondoltam. Edem nekem is írt, örülök az örömének. Akkor szeretnék ismételten motorra ülni, ha már huzamosabb időn keresztül fog sütni a nap és megfelelően jó idő lesz. Most még csak a fanatikusok gépelnek. Várjuk csak a jó időt. Edem is biztos, hogy ha meghozza egyből gurít, de ez remélem, hogy még csak a próbakör lesz. Az igazihoz azért tapadjon az aszfalt is!
Rendben de én csak márc-április körül állok rá készen:) Asszem Ádám ma ment az Sv-ért
keresdmeg itt a forumon mitogerit neki lehet hogy van sárvédöje
Ami képet feltettem az már a múlt. Már idomok és hibás alkatrészek nélkül áll a garázsban. Most hegesztik, utánna pedig fényezik. Egy első sárvédőt kell beszereznem, aztán elvileg jó lesz, az utókor számára.
Megmondom az őszíntét. Azon voltam, ha kijön az igazi motoros idő, akkor mindenképp felkerestelek volna a barátaimmal. Egyébbként a kaposvári elkerülőre elég sokszor el szoktunk menni,meg Nagybajomba vagy Kadarkútra fagyizni. Ne gondolj vadulásra, csak öregesen 80-130 közt szoktunk gurítani csapatban. Egyedül az más téma. Foglak keresni. Mészi
Ugy is kell Én is szeretem a különlegességeket csak az én felülcsövesem azért különleges mert sikerült lelakni az elözö tulajoknak magyarán szarbol kellet(volna)várat Ezért is Szeretem/utálom
Fent van az adatlapomon, meg igazából a nicknevem + freemail.hu vagy gmail.com
Ha 1x gurultok 1-et városon kívűl, szóljatok nekem is! ha nem zavarok
vdani666! Ha a privátomra megadod a mail címedet, akkor küldök Neked képet Jawa-ról.
Valószínűleg. Majd, ha az időjárás is mellettünk lesz akkor egyeztetünk egy időpontot és guríthatunk együtt. Bár én a Virago-val szoktam inkább a városban gurítani, városon kívűl attól függően, hogy kikkel megyünk már jöhet az FZR is, aztán ha terepezni akarunk, akkor a Quad vagy a DR600. De egy találkozást feltétlenül be kell iktatni, amiről "Edem"-et sem szabad kihagyni.
Remélem azért néha fogok látni egy ilyent is a városba
Hát haver gsx 400 katanáján van egy olyan hogy egy cső megy a szívócsővektől a benzincsapba, és a benzincsapból csak akkor folyik benzin, ha szívod ezt a csövet, magyarul ha jár a motor... ha indítózól rögtön elkezdi szívni, és akkor már folyik a benya...
A forgalmiban 1990 szerepel. Az idomokba pedig az van beleöntve, 89.10. Majd jóidőben letesztelem. Egyébbként nekem csak a felülcsöves fordítottblokkos mivolta miatt kellett. Számomra egyedi és szeretem a különlegességeket. Használni nagyon nem akarom, mert ennél nagyobb és más kategóriájú paripáim vannak.
Igen ez, de természetesem nem 230-ért vettem. Jóval alatta.
Ez az amit 230ért hirdettek a csöre annyi hogy énsem tudtam rájönni miért és hova kell...
Az előző motorom, egy 25-ös nsr, az csinált olyanokat hogy hidegen nem volt hajlandó elindulni. Semmi áron. Ezen csak az segített, ha kb 50-60 fokban bedöntöttem baloldalra (tipus válogata melyik odalra kell) és önindító 10-20mp-ig. akkor volt esélyem. Lehet hogy a benzin tartályod alján van 1 kis viz, aztán ilyenkor befagy, vagy nemszereti a hideget a mocca, nyáron sztem nem fog bajod lenni vele.