Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Gyula! Lehet, hogy igénybe veszem a lehetőséget! Hívlak előtte.
Hello Tamás. Ha járnál felém ,néz be egyszer odaadnám neked a gyári ülést nálam azota is foglalja a helyet.
Meg tudom erősíteni amiket a Zsolti írt. Én a jelenleg 8 éves gyermekáldás miatt pár éve kocsival járok le mert oldalkocsis motorom nincs, a gyerek jönni akar, úgyhogy utánfutón vittem a gyerek motorját és úgy volt lenn "motorunk". Most a nőm már jelezte, hogy dolgozik úgyhogy a hátam mögött viszem le a kölyköt(feltéve, hogy nem felhőszakadásos idő lesz). Ott a hegyen az erdő közepén(hihetetlen, hogy mik váltak fontossá 50 évesen) olyat birok aludni amilyen itthon nem elképzelhető! Nem is értem miért hallom télen a rádióban mindig Salgótarjánt mint rossz levegőjű várost! Értelem szerűen aki kocsival jön az mást csinál amíg a motorosok gurulgatnak a környéken. Vizesblokk teljesen európai. Maga a kemping teljesen retró. Az ellátás vidékiesen bőséges, ital a hűtőben és amit megiszom azt strigulázom a füzetben. Nekem régóta ezek a leghosszabb útjaim a Viragóval mert sajnos elkényelmesedtem a sor 4 járásától vagy mittudomén, de a puha üléstől hamar fáj a seggem, a V2-től hamar zsibbad a kezem a Katanával meg Barcsig lemegyek egyseggel(Gyálról). Szóval munkába járásra használom az öreg virgácsot az hetvenpár km. oda vissza, éppen bírom. De salgóért azért összeszedem magam.
Szia Zsoccca!
Köszönöm mégegyszer az infót, és a jókívánságot is!
Jól hangzik amit írtál, nekem tetszenek az ilyen programok. Sajna nem merem előre lefoglalni, 19-én veszik le a gipszet (gondolom)
mert nem tudom, mennyire leszek gurulás képes. Majd egy évet kihagytam, és amúgy is erősen "újra tanuló" fázisban vagyok....
Legfeljebb ha igen, délelőtt megyünk, délután jövünk.
Anti:
Egészen biztos, hogy nem lenne érdemes ebbe belevágnod. Már csak a biztonság kedvéért sem! Majd lesz még alkalmunk valamerre gurulni. Nagyon jó, kellemes nyaralást Nektek Zsu-val!
No jól meg tréfát a számítás technika.
Gyulusnak duplán válaszoltam mivel először úgy láttam hogy nem ment el az üzenetem.
Azt a "terem cupoláját neki" ahogy Bonc Géza mondaná. 😆
Szia Gyulus65
Először is jobbulást, gyors fájdalom, és nyomok nélküli felépülést kívánok!!!
A találkozóról röviden:
Ez agy nagyon pici családias találkozó. (nem is hirdeti Zoli a szervező sehol)

https://www.facebook.com/urban...

Salgóbányán (Zente Ferenc szülőháza közelében egy valamikori Úttörő táborban van)
Örömmel látunk minden jó embert akár motorral akár valami miatt mással érkezik.
A programot helyben akkor és ott találjuk ki. Jórészt.
A lényeg a személyes találkozáson beszélgetésen, és a helyi látványosságok megtekintésén van.
Nincs zenekar, nincs koncert, nincs semmi felhajtás csak jó ………. vannak.
A tábor üzemeltetője főz a vendégekre ezért, kel Zolinál előre jelezni az érkezést, s hogy mire is van szüksége a vendégnek. (Vacsora, reggeli, ebéd, szállás, esetleg szalonna a csurdításhoz, stb,)
Még büfé sincs. Csak egy hűtő becsület kaszával. ( Mivel a következő évben is szeretnénk ott találkozni így nem is szokott hiánya lenni a büfének.)
Szia Gyulus65
Először is kívánom, hogy gyorsan, fájdalom, és nyom nélkül mielőbb rendbe jöjjön a lábad!
Salgóbányáról párszó röviden:
Ez egy nagyon pici, és családias motoros összejövetel. Semmi felhajtás semmi nagyzolás és semmi kirekesztés.
Általában 20-30 motoros szokott össze jönni. Még ha ép csak kocsival is tudnak jönni az sem gond. Akár sérülés akár a család miatt.
Nincs zenekar, nincsenek koncertek. (Viszont szalonna sütő tüzecske mellet egy kis kornyikálás lehetséges)
A tábor vezetője főz a csapatra. Ezért kell Zolinál előre jelezni a részvételt
https://www.facebook.com/urban...
A büfé is csak egy hűtő, s becsület kasszás.
A program nagy részét ott és akkor találjuk ki. De a találkozáson és a beszélgetésen van a hangsúly. No és a csodálatos, és nevezetes, környék megtekintése. Akár motorral, akár gyalog vagy kocsival.
Tomi 😊
Köszönöm a segítséget.
Nagyon jól megérezted, hogy az idő hiány miatt nem tudtam válaszolni. Telefonon próbáltam, s közben folyamatosan zavartak is.
Várunk benneteket. Mi idén is készülünk (bízunk benne, hogy semmi nem jön közbe).
Még faházat, és kaját nem kötöttünk le. Mivel úgy vagyunk vele, hogy a távolabbról érkezőkké az elsőbbség.
Annak örülnénk, ha nekünk csak sátor hely maradna.
Szóval örömmel látunk benneteket. majd jól kibeszéljük ezt az éppen elcseszőben lévő világot, s közben megnézzük a környéket. Szerintem még mindig tudok rengeteg újat mutatni. PL fotók:😉 😊
Szia, Gyulus.......és a többiek !
24-én jövök haza Horvátországból, nem hinném, hogy 700 km autózás után másnap motoroznék :-(
Sajnos ki kell hagynom.
Sziasztok!
Köszönöm szépen mindkettőtöknek az infót.
Remélem, mi is el tudunk menni....
Majd írok én mert ráérek. Salgóbányán az ifjúsági tábor területén rendezi meg évente a lent említett U.Z. ezt az összejövetelt, mint Suzuki Savage találkozót. Hogy kerülünk mi oda? A társaság Salgótarján és környéke motorosaiból áll. Zsoccca is tarjáni, ismeri őket, megkérdezte mi lenne ha... és így odakerültünk páran Yamaha Viragóval is. Egyébként a szervezőnek is már néhány éve Sachs tudomisén milyen motorja van, sose láttam előtte olyat mint ahogy az én Katanám is fehér holló itthon és Európában egyaránt(a bukólámpa miatt leginkább). Szóval a motor márkája típusa nem számít. Vannak faházak, sátorozási lehetőség, etetés itatás, közös motorozás a környékbeli hegyekben, este szalonnasütés(csurdítás) vbk, sör, miegymás.
A Brigi biztos nem tud megint szabira menni a nyaralás után de lemegyek akár egyedül is vagy viszem a gyereket motorral! Beszélek a Zolival.
Tomi 😊
Remélem idén mi is ott tudunk lenni. S tudunk dumálni egy jó.

Urbán Zoli a szervező nálalehet faházat s kaját rendelni, foglalni. De sátrazni is lehet.
+36204114305
Szia Zsoccca!
Tudnál írni erről pár mondatot?
Köszi....
Naná, hogy érdekel! Gyorsan megkérdezem a nőt, hogy szabaddá tudja e tenni azt a hétvégét is, merthogy 20.-án jövünk haza Görögországból. Hívlak ha megvan a válasz.
Csak csendben bologatok. Az esznelkuli faragasokra kulonosen: mindig probara teszi a vernyomasom, ha lecserelik a rugostagokat merev rudakra es a felig leeresztett hatso gumi es lengonyereg kerul a felfuggesztes helyere, ha kinai 'retro mintas' abroncsokat tesznek fel vagy ha az Aliexpress a hetvegi projekt beszallitoja, mert akcios a kromozott fofekheger.
Nem is beszelve egyeb taknyolasokrol, amikhez kepest a 230W-nyi teljesitmenyu elektromos rendszerre aggatott 110W-nyi kiegeszito lampa csak apro malor...
A BSR-t en is csak dicserni tudom. Viton anyagu tomitesekkel, kicsi odafigyelessel relative takarekos es kicsit jobban is huz 3000 alatt, mint a 40mm-es BST-k.
Ezért elönyös a német forgalmi, nincs benne motorszám :) Meg a német TÜV-ön picit hozzáértöbb felkészült mérnökök vizsgálják a jármüveket. Ès tényleg minden mérnökileg elfogadható megoldást le lehet papirozni...Az otthoni helyzet a hozzánemértés fellegvára a hivatalnokok-"mérnökök" részéröl. Èn már régóta ellenzem az észnélkülö faragásokat szakértelem, tapasztalat nélkül, de sok esetben, mikor emelkedik a kész jármü müszaki szinvonala, gondolok itt jobb fék, komolyabb futómü, kisebb károsanyag kibocsájtású motor... azért ilyen dolgokra is csak pingvinezni...Pár év alatt sikerül átesni a ló másik oldalára a "vizsgaállomásoknak".

Amúgy én is csak megerösíteni tudom, hogy föleg a suzukikba szerelt BST porlasztók igen jó cuccok, nekem is azokkal vannak a motorjaim szerelve. Van azoknak is nyügje, de orvosolhatóak...és a suzuki nagyon sok motorja volt vele gyártva, így tényleg komoly az ellátottság.
Ah, ami itthon megy, az vicc.
81-es vazba tettunk 94-es blokkot, nem tudjuk lepapirozni, mert "nem tipusazonos" . Ott a blokk dokumentacioja, fekete-feheren Yamaha XV750 all rajta, a beepites atalakitastol mentesen tortent, de nem eleg jo, mert 5G5-be csak 5G5 motor mehet.
Magyaran ha az en 2AE kodu vazamba beteszek egy egy evvel kesobbi 2AM blokkot, ami az utolso csavarig azonos... Eh, be se kaphatjak.

Szoval az en tanacsom arra az esetre ha Hitachitol szabadulna barki: 88-99 kozti Mikuni BST-k, avagy kalandorabb pajtasoknak XVS1100/BT1100-rol szarmazo BSR37-esek, bontobol kibirhato koltseg es nem nagy kunszt beloni sem.
Az NKH Vas Gereben u-i vizsgabázisán próbáltam az átalakítással vizsgáztatni. A vizsgabiztos pont egy aktív 40-es motoros társ volt! Mondta, hogy vagy toljam csendben haza a vasat, vagy kezdjem el leszedni a rendszámot! Ugyanitt vidékről jött srácokat küldtek haza nem eredeti kipufogó miatt is. Még jó,hogy lehet máshol is vizsgáztatni! :-)
Ebben nyilvan nincs vita, de ha megnezed az alternativakat, sokkal durvabb dolgokkal talalkozol. Kiveve talan a KJS-fele rendszert, amibe ment matek is ranezesre. Swidi alapotlete szerintem nem rossz, mas kerdes, hogy velemenyem szerint a cso belso atmeroje cseppet tulmeretes es emiatt esetlegesen kiesik az aeroszolbol az uzemanyag. Ennek lehet koze a magas fogyasztashoz is.

Nem vitas, hogy ket karburator jobb, mint egy minden szempontbol (kiveve talan a szervizeles/karbantartas kerdeset), nem veletlenul a MikuniOZ VM34 vagy 38 kitjei hozzak a legjobb eredmenyeket a dynamometeren.

Itthon se megy at muszakin, csak atepitesi engedely utan.
"közös szívócsonkod kb. a második átgondolt dizájn"
Ugyan csak 1-2 szemeszternyi áramlástechnika elöadást hallgattam, meg pár évtizednyi motoros multam van... egy picit ettöl eltérő a véleményem.
Amikor megpróbálják minél kisebb irányváltoztatással rávezetni az üzemanyagkeveréket az égéstérre, lehetőleg laminális áramlással, akkor itt föleg a hátsó henger szenved el hátrányokat az éles visszaforditas miatt. Ráadásul pont a hátsó henger üzemel magasabb hömérsékleten amit eltérö fúvokázással ellensúlyoznak.
A kivitelezés szinvonalával nincs semmi gondom...
(((Lehet nem érinti a tulajdonost, de pl németben nem igen szeretik az ilyen nyitott legszürős módosításokat, komolyan büntetnek érte, föleg hogyha nincs a forgalmiba bevezetve...)))
Sziasztok
Idén újra lesz Salgóbányán találkozó.
Érdekelhet valakiket???
Júli 24-25

Egy kis emlék:

https://www.sportmotor.hu/albu...
Nem mellesleg a te közös szívócsonkod kb. a második átgondolt dizájn amit valaha láttam, szóval ott nincs hiba. Sokban emlékeztet Adam Smith "Evenflow" rendszerére, ami szintén kóser cucc.
Az olcsó litván / amerikai hulladékkal sokan szívnak. Mondjuk van, aki dicséri de ott szerintem erősen benne van a pakliban hogy előtte sehogysem ment a vas, ettől meg azért "valamennyire" mégis. Csak annak is satuba kéne tenni a golyóit, aki 30-as torokméretű karbit árul hozzá.
A Keihin CVK40-nel ez csokkenhet, azoka Hitachik rem gazos darabok 15-20 eves korukra. Elso dolgom leszerelni es eladni oket a francba, a mostanin se az van mar, pedig azzal jott.

Nekem sincs elore tolt labtartom, ellenben volt BiP kozos szivocsonkom 2009-2010 tajan, amikor ez "slager" lett es engem zavart ez - es a korlatozott szurokinalat is. Mondjuk a CVK-val ez nem nagy gond, mert kismillio HD szurohaz applikalhato ra.
Kedves Blackiex!
A közösítő csonk peremétől számítva 160 mm légszűrővel együtt. Amivel most járok az a gyári Hitachi HSC40-es directszűrővel, 215mm-re áll ki. ez sem ér a lábamhoz, igaz nincs előretolt lábtartóm. A fogyasztását 7.3l/100km-re tudtam levinni. De az egyedisége, a kezem munkája, az a szívóhang... imádom! :-) Üdv Swidi