Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lámpafejben van egy csati, ami a gyújtáskapcsolóból jön. Jellemzően 3 pólusú, vastag barna, vastag vörös, kék/piros van benne. A vastag barnáról vedd a 12V-ot, amit mérni akarsz. Csak akkor megy a műszer, ha a kulcs ON-on van, nem zabálja feleslegesen.

A műszerben nem tudok segíteni, az enyém egyedi, mert hányok a digitális kijelzőktől (Tyagi Racing analóg műszer rövidítve, 2" Spaco krómozott óraház, mindez ebay-ről) és USB sincs rajta. Utóbbit power bank-kal oldom meg, ha kell.

De a bekötés a fentebb említett helyről a legideálisabb.
Hát... 7 évet laktam olyan országban, ahol nem volt a piacon Repsol. Motul 3000, Motul 5000, Motul 5100 és Ipone 15.5-t próbáltam 2014 óta, előtte Valvoline Durablend-től a HD gyári olajáig egy csomót - vegyes eredményekkel. A Mannolról nincs tapasztalat, csak a hűtőfolyadékukat használtam. Azonban idén tavaszal volt esedékes az olajcserém és összevetettem az adatlapokat. A Repsol, a Silkolene és a Motul 3000 jött ki nyerőn, 100 fokon azok maradnak a legviszkózusabbak (19.3-19.7 cSt), a Mannol 17 körüli értéket produkált ha jól tévedek. Mivel ~500 Ft-tal volt olcsóbb a Repsolnál, ami bizonyított, nem kockáztattam. A számok alapján nagyon hasonló volt az Ipone-hoz, ami viszont csalódás volt.
Használ valaki feszültségmérőt?
Esetleg krómozottat, ami még talán USB töltő is egyben?
Ha igen megoszthatná a forrást, meg a bekötést.
Köszi
Sziasztok , nem vitát akarok nyitni , amióta tizenpár éve megvan a nagy XV szigorúan Repsol 20 w 50 ásványi olajat használok ... Valaki használ a csoportból ilyen Mannol olajat ???
A benzinszint az úszóház éle alatt 1.5-2.5mm-rel kell legyen, az úszó magassága 24mm (+- 1mm) úgy, hogy a karbi kb. 60 fokban döntött állapotban van és az úszó csak nyugszik a tűszelepen, de nem nyomja a súlya a rugós tüskét a közepén - a könyv szerint.
Kb. ahogy a fotó mutatja.

(én jellemzően pont fejre fordítva állítom, amikor az úszó súlya benyomja a tüskét, olyankor a két kiemelkedő borda az úszón párhuzamos kell legyen az úszóház peremével. Gyors és egyszerű, de csak gyári vagy jó minőségű pl. Keyster tűszelepekkel működik)
Szia. Köszönöm. Marad benne és úgy lesz majd tisztítva ultrahangossal. Az úszószintnek 22mm-k kell lenni zárt állapotban?
Itt látszik, amit említettem, 6:20-nál.
http://youtu.be/JC_4P0B-5ic;t=194s&ab_channel=MidlandCruiser
Lehetoleg igen. Ott is van fuvoka es levegojarat.
Köszi a választ. Akkor hagyom benne. Ultrahangossal átmosatom. Sajnos mindkettő megforog. Az oldalából is ki kell venni a membránt ultrahangos mosás előtt gondolom.
Ha a fofuvoka forog es viszi magaval a kehelycsovet, akkor baj van. A kehelycso (avagy tufeszek) aljan van egy pozicionalo lapolas, ha forog, eselyesen kitepte a plasztikot maga korul.
Sziasztok! Szerelek egy 1100 USA modell Viragot. Karbit szétszedtem (Mikuni 40) és forog a főfúvóka a tűfészekkel együtt. Valakinél jelenkezett már ez a jelenség? Alkatrészeket Nagyvasnál lehet legkönyebben beszerezni?
Valóban nem kérsz érte sokat, a többi hirdetett példányhoz képest a tied ára reális.
Szomorú, hogy legalább 10 éve nem láttam már sehol megfizethető túraülést Európában nagy XV-re. Mustang-ot még lehet kapni, de nagyon-nagyon zsebbenyúlós ($500 + vám + szállítás). Kéz alól meg... Lehet, a lottó ötös előbb becsúszik. Nekem is 8 hónapig folyamatosan figyelnem kellett az aukciókat az eBay-en mire akadt egy javításra szoruló példány,amire le tudtam csapni.
A Somoto kárpit vagy a Tommot lehet tudna segíteni, pl. szélesíteni és vastagítani a hátulját, ugyanakkor alattad is keményebbre vehetnék a szivacsot, hogy ne zsibbadj. Mondjuk az is cirka 40-60 lepedő, ha teljes átdolgozást kérsz és csak az üléslap marad. A rugóstag is 200 eurónál indul, annyiért van Hagon, amit olyanra gyártanak, amilyet szeretnél, te mondod meg, hány kilót kell vigyen, mennyire legyen kemény vagy lágy, sportos vagy túrás.
Egy biztos, nem egyszerű. Vagy ha egyszerű, nem olcsó.
Nem panaszkodhatom. Akad.
Csak vagy már telefonon alkudna. (Pedig kurva olcsón van feltéve). Vagy csere konstrukciót szeretne. Jómagam meg csak azért vagyok kénytelen eladni mert két motorral és egy kocsival zsúfolásig van a garázsunk.
Ha úgy lenne helyem, mint ahogy nincs, akkor eszemben sem lenne megválnom az én szép, kék, kis virgácsomtól.
Mivel van egy csomó tartalék alkatrészem hozzá. S meg mert tudom hogy kitűnő műszaki álapotban van.
No meg mert egy csupa cróm chopperral motorozni is különleges élmény. (De ezt szerintem te is tudod.(kacsintós szmájli)
Mármint hogy egy ilyen motor milyen szinten vonza az emberek tekintetét. (Fokozottan működik penne a cunci mágnes)
😉
Szia Gyula!
Rég láttunk errefelé....
Mi van Veled? Hogy vagy?
Szia Zsoccca. Csak kiváncsiságból mekkora kapás van a virgácsra?
535-ös motorblokk érdekel valakit jó szabadonfutóval? 50e
Értem és megértem.
A Tenerén, fékezéskor nekem is sokkal jobban kell tartanom Beust.
Sima, kemény az ülése. Nagyon jó hosszútávon de csak egyedül vagy nagyon rutinos utassal. A Brigit egyszer vittem vele. Gyorsításkor, fékezéskor csúszkált előre hátra. 3 km. után visszafordultunk és mentünk a virgáccsal. A gyerek még kevésbé tudja tartani magát. A süppedős, hátul magasabb ülésen meg faszán elvan.
Tomi
Miért nem jössz a katannával? (Gondolkozós szmájli)
Baker
Ki vigyáz így ránk? Ha már a te nőd sem ott dolgozik.
A kereskedelmi, s a euronicses munkámra vissza gondolva, sajnos igazat kell hogy adjak.
De annak örülök, hogy legalább ketten tudtok jönni.
Mi most vagyunk szabadságon. De mivel a páromnak tavasz óta nem jön meg a védetségi plasztik igazolása, ( hogy az a .......... profit19-be a ........)
Így itthon nyaralunk. Delegalább a ház ujjítása halad egy picit.
Majd bele rokkanok a nehéz fizikai melóba. Hisz hétköznap csak ülök egy nagy szutykos autóban s a bakelit karikát pörgetem.
No meg az árak is úgy emelkednek, mintha rakéta tolná őket felfelé.
Bánom én is de az az átok euronics... Kilép 2.-án a váltótársa mi meg 8.-án megyünk nyaralni. Belemenne a rák a vetésbe ha szabi után 4 nappal lenne egy szabad hétvégéje. Az NBSZ. is tré hely volt de a versenyszférában meg kizsigerelik a melóst. Bezzeg én! Egyre kevesebbet dolgozok. Hétvégén felhívom a Zolit és foglalok valami faházat.
Salgóbányai találkozó szervezőjének hivatalos elérhetősége.

smbt.st@gmail.com
jelentése:
salgótarjáni motoros baráti társaság salgótarján
Szia, Tomi
Nagyon örülök, s remélem, idén tényleg találkozunk is, s nekem sem jön semmi közbe, mint tavaly.
Beus kicsit bánja, hogy a „Nőd” nem jön. De majd jövőre dumcsizhatnak ők is.

Igen a levegő Salgóbányán, az erdő közepén szinte mindig oxigénnel dúsított és csend is van. Alvásra pihenésre ideális. Amit a médiában hallasz, hogy rossz a levegő az a völgyben elterülő városra vonatkozik. Ahol képes megszorulni a járművek által felkavart, és kipufogó gázzal illatosított levegő.

Motorokról:
Mos már megértelek, amit a Virágód és a Katanádról írsz. Mióta nekünk is meg van a Tenere. A két motort nem tudom össze hasonlítani. Két külön világ, más, más dimenzió velük motorozni.
Beusnak nagyon teszik a Tenere. Mivel a hátsó ülése sokkal kényelmesebb, no meg az endúró futómű működése is sokkal kényelmesebb gerinc kímélőbb.
Az én szempontomból a Tenere kicsit problémás. Nehezebben kezelem, főleg városban. Nagyon nehéz vele lassan fordulni. Jóval magasabban van a súlypontja. Sokkal jobban erőlködöm, amikor a Tenerét arrébb, akarom tolni. No meg mindig el akar olyankor rántani, dőlni. Pedig 20 kg val könnyebb, mint a Virgácsom. Csak hát az a magas súlypont.
Viszont a nagy virágóval cirkálni, nézelődni az egy igazi élmény a számomra. Igazán férfias a V2-ő hangja. S igaz hogy sokkal darabosabb a motor járása, de nagyon nyomatékos, s számomra kényelmesebb is.
Lábam elől, kezem lazán, a kormányon. A seggem mindkét motoron zsibbad.
A Tenerén, viszont a kezem is hamar fájogat. Azt nem tudom, hogy a valamikori sérülések az oka. Vagy csak az, hogy a turaendóró motoron az ülés pozícióból kiindulva, a felsőtest súlyának egy része a kezeken van.
Egyszóval, ha egyedül motoroznék, vagy ha Beus hajlandó lenne, hosszú útra továbbra is felülni a Nagy virgácsra akkor bizony én a Tenerét adnám el.
Nincs mit.
Úgy jöttök, ahogy kedvetek, és az egészségeteg engedi.
Volt mikor nekünk is úgy jött ki a lépés, hogy csak kinéztünk, s estére haza jöttünk aludni. Sőt délelőtt a lakás felújítás zajlott. S volt, hogy utolsó pillanatban oldottuk, meg hogy kitudjunk, menni egész hétvégére. S mégis volt faház is. Szorítottak nekünk helyet. No meg biztonság kedvéért még sátrat is vittünk. Persze kaja adagunk nem volt. De megoldottuk, a helyi kisboltból, no meg pár kilométer motorozással a völgyben az S.T. is szupermarketből. Szóval az is egy jól sikerült hétvége volt.
A tavalyi sajnos már nem sikerült ilyen jól. Mivel pont akkor voltunk a „Profit.19 vírus” karanténjában.