Yamaha Virago

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia István!
Köszönöm, ez még az 535-ösön volt, de már azt eladtam.
A mostani 750-esen meg nemigazán nyúlnék hozzá, ha gond lenne vele, Blackiex biztos kiszúrta volna.
Teljesen igazad van, autóknál így szoktam. Az 535-ön ezt mondjuk nem tettem meg. 😕 🙁 Csak a betétekkel foglalkoztam, mert csikorgott.
„Én is visszatoltam koppig a dugattyút“

Ennél témànàl jò tisztàzni, hogy mielött vissza van nyomva, akkor nagyon alaposan le kell takaritani a dugattyu felületét. ( nem tudom ha van még a motoroknàl olyan kivitelü munkahenger, ahol gumiharang vedi a dugo felületet a szennyezödesektöl, mint az az autok egyszerübb munkahengereinel van)
Ha koszosan vissza van nyomva, behordja a folyadek terbe a szennyezödest, a ràégett kosz karositja a karmantyuk felületet. Legtöbb esetben szorulni fog a dugattyu, nem jàr vissza fékezes utan. Fog a fek, melegszik a tarcsa, hullamos, kagylos lesz.
Egy ilyen ùj csaladtagnal, föleg, ha betetet is kellett cserelni, levennem a munkahengert, kijaratnam a dugot( dugokat) megpoliroznam a felszinet, cserelnem ha ala van marodva, kivennem az öntvenyböl a karmantyukat, kitakaritanam a tömites hornyait a kosztol, kikristalyosodastol, majd ujra összeszerelnem, ha kell ùj tömitessel a munkahengereket. Friss folyadekkal feltöltenem, legtelenitenem.
Előre is köszönöm, okééé.....
Még addig gondolom, csak megyünk egy pár karikát, és majd nézem.
A Hungária u. kellős közepén, lekonyult a bal tükör... 😂 Ez is olyan mint a 150-es Quingjang, mindent leráz magáról! 😂 😂
Hat, pedig ez relative ehes. A Miklos ezresen oke a hat liter, az enyem is annyit eszik. De itt valami akkor se kerek.
Telire vedd ki a porlasztot es kuldd le postaval. Elotte keritek hozza Keyster felujitoszetteket es nullarol ujraepitjuk a karbit.
Jó eggelt!
Antinak kivittük a cuccokat, köszöni.
A tapasztalat: 162 km-nél pont 10L ment bele. (6,17l/100) Miklós szerint, ennél ne is várjak alacsonyabbat. 🙂 A szintjelző még nem világtott. Hazafelé már a városban egy hangya töknyit állítani kellett az alapjáraton, mert már éppen hogy csak járt. Motorféken még néha-néha bedurrog a kipuffba. 70/80 km-nél agresszív gázadásnál még gondolkodik egy kicsit, mire komótosan megindul. 🙂 Az utolsó pár kilométeren nem mért a sebbességmérő. Itthon megnéztem, kirázta a spirált a műszerből... 😂 😂 😂
Jó reggelt!
Lehet vele szívni rendesen! 🙂 Lényeg, hogy akkor össze tudta rakni!
Össze. Már ott tartottam, hogy interneten kerestem képet, hogy hol tudja megbontani és újra házasítani a tartó kengyelt az úszó nyereggel, amikor felhívott, hogy megvan, merre kell csúsztatni. Kb. olyan konstrukciójú nyereg van az övén, mint a te 535-ösödön volt és téged is megviccelt.
Ez jó hír, bár egyelőre nem tervezek hozzányúlni... hacsak nem muszáj.
Olyan mint általában az autóknál.
Akkor a végén össze tudta rakni? Én már nem beszéltem vele...
Az a baj, hogy mivel nem volt előttem a szerelék, el se tudtam képzelni, miért és hogyan tud beakadni nála... De megtalálta, a másik irányba kellett elhúzni a nyerget a tartókereten és e helyére is ment.

Az a nyereg, ami most a 750-eseden van, az nem úszó, hanem merev. Személy szerint azt preferálom, a betét cseréjéhez pl. nem kell levenni a nyerget sem, csak lepattintod a műanyag fedelet a nyereg tetejéről és a tartó tüskék kihúzása után a betéteket kiemeled.
A levétel sem okoz gondot, nincs mi elmocorogjon, ha a dugattyúk vissza vannak nyomva, visszaesik a helyére.

Van annak az öntött felnis verziónak előnye. Vastagon. :)
Én is visszatoltam koppig a dugattyút, az úszónyerget is, de a boha Úristennek nem akart bemenni a tárcsa a két pofa közé.....
Valahogy nem fért oda. Nem is értettem az egészet. Nem új betétek, csak kicsit felcsiszoltam, és letörtem 45 fokban az éleket....
Hívott közben, apró baki volt csak. Úszó nyereg, lógás közben elmozdult és nem talált a helyére masszírozás nélkül.
Sajnos a tank nem készült el, vagyis elkészült, de már nem tudtuk elhozni. Majd hétfőn...
A csere gumi már fent van, ma a fékekkel küzdött. Mondjuk azzal én is szívtam vagy másfél órát, mire összeraktam.
Ha egyszer Antiét meghallgatod figyelmesen, neki a blokk aljából hallani zakatoló hangokat - mert az 1100 meg onnan "szól", pedig kutya baja annak is.
Köszi.
Természetesen azt gondoltam, ha bármi rendellenes hang van, azt kiszúrod.
Olyan ez, mint az aranyér! Elég ilyesztőnek látszik, de végül is ártalmatlan dolog... 😂 😂 😂
Persze, majd megszokom, hogy ez ilyen.
Szelepállításnál nem láttam rendellenes nyúlást a láncon, nincs több lógása, mint Antiénak. Nincs ennek a blokknak csapágybaja.
Több a mechanikai zaj, mint az 535 blokké, az kétségtelen, de több "köztes" alkatrész is van benne, ami a kisebbekben nincs.
Ha rendellenes hangot adna, azt kiszúrtam volna. Az enyémhez képest halkabb és arra is azt mondta a Yamaha szerelő, hogy "hülyegyerek, ezek mind ilyen zajosak" :D
Nem akartam levágni a vezeték kötegelőt, hogy megnézzem... Olyan csatlakozó formája volt.... 😂
Mentem ma egy városi 60-ast. Jól indult, szépen jár alapjáraton. Egyszer - valamikor félút körül - motorféken egyet-kettőt durrogott a kipuffba. Olyan 2000-2500 körül jobban ráz, mint az 535. Megérkeztem, hallgatóztam alapjáraton, a motornak olyan hangja van, mint amikor két fém súrlódik. Valami olyasmi hang, mint egy nagyobb kenetlen csúszócsapágynak. Ezt hallottuk a vételnél is, Anti vezérmű lánca gyanakodott.
Abban van ket 25mm hosszu 30A-es uvegbiztositek. Egy eles, egy tartalek.
Kösz....
Én azt csatlakozónak néztem.... 😂 😂
Ott van.
Látom és értem. A dugattyún lévő furat szabad, azt meg tudtam nézni, mert azt nem vittem el. Amin megkaptam a karbit, leellenőrzöm a másikat is,bár az egy nagy böszme nyílás. Addig is köszönöm az infókat.
Látom, értem, köszi....
Amit mondtál 30A-s biztit az ülés alatt én nem találom.... lehet, ezen máshol van?
Jogos volt a feltételezés.

Ha ezeken a gyorsítópumpa nem csak tolva lenne egy lemezke által, hanem be lenne akasztva a pillangószelep tengelyén levő gázszektorba, tehát vissza tudna hatni a pillangóra a szoruló gyorsítópumpa, akkor már meg is lenne a baj...

Pl. ezen a pumpa dugattyúja össze van kötve, https://i.ebayimg.com/images/g...
...a kis XV-ken meg nem, ott csak tolni tud: https://i.ebayimg.com/images/g...
Bocs.
Akkor valamit félre olvastam....
Az alapjárat leesik, nem marad úgy. Csak késve, nem azonnal ejti el. Arra a másfél másodpercre elegendő üzemanyagot talál magának a szívótraktus faláról, az alapjárati fúvókából, stb. Legalábbis általában.
Csak hangosan gondolkodom....
Ahhoz, hogy a motor fordulaton maradjon, megfelelő arányú benzin/levegő keverék kell. Ha levegőből jut be sok, nem marad fordulaton, ha benzinből, akkor szintén. A 2500/3000-es fordulathoz már a pillangó szelep nyitása szükséges. Ha valahol falsot szív a pillangó szelep után, nincs hozzá benzin. Ha benzint szívna, nincs hozzá levegő. Tehát, valahol csak a pillangó szelep marad annyira nyitva, hogy a megfelelő arányú benzin/levegő keverék jusson be a 2500/3000-es fordulathoz.
Csak hangosan gondollkodtam, (a tévedés jogát maximálisan fenntartva) :)