Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

110 a gyari fofuvoka, de ha 112-vel is azt tapasztalod, hogy nem kap eleget, akkor lehet a tu vagy a suber a ludas.

Ha a gazt fulig huzva nem huz, de ha haromnegyedig visszaereszted es megindul, ennek a tunete is lehet. A pillango elvesz egy kis levegot es olyankor felgyorsul a legaram a tus fuvoka felett, ettol bedusul es 'eszhez ter'.
Kimostam, megszárítottam. A gyertyakép, mintha keveset kapna, nem őzbarna. Arra gondoltam, hogy a súber nem megy teljesen fel. Már rendeltem, várom. Érdekes, hogy csak ötödikben nem pörög ki. Ha teljesen ráhuzom a gázt, majd visszaveszem akkor jobban húz. Mindkét hengerben jó a kompresszió. A főfuvóka 112-es. Nem tudom ez gyári méret? Tavaly is csinálta, de nem ennyire. Akkor nem foglalkoztam vele.
Légszűrő nem kapott nedvességet? Volt cserélve?
A gyertyakép mire utal?
Nem. Idén tavasszal kezdődött a gond.
Nem fojtott a bicikli veletlenul?
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy 80-90 /félgáz/ után hiába húzom a gázt nem gyorsul a motor. Mi lehet a gond? Karburátor kitisztítva nincs dugulás. Volt valakinek ilyen problémája? xv 250. Előre is köszönöm a válaszokat, ötleteket.
Ma jobban megnéztem azt a jobb o. kormánykapcsolót ... A kapcsoló mechanika teljesen jó, de a házzal lesz egy kis barkácsmunka, mert az üa. tartalék átkapcsolót rá kell applikálni az alsófelére. Gondoltam átrakom a belét a kínaiba (arra már korábban rábarkácsoltam a tartalék átkapcsolót, és egész jó lett) de csak külsőleg és méretben azonos a japánnal, a belseje teljesen más. Minden elismerésem a kínai mérnököké. Mindent leegyszerűsítenek, de ezzel tönkre is vágnak. Hülyébbek nint én. 🙂
Jaj, ne sajnáljátok már tőle ... én remélem ízlett neki. 🙂 Volt egy jó napja. Bár jobban örültem volna én is, ha Gyulának lesz jó napja, de majd legközelebb. Egyébként igen az volt a két ok a kipufogó barkácshoz. A bukókeretre ma már nem volt energiám. Talán holnap. A jobb oldali kormánykapcsolót is ki kell cserélnem. A kínai mégsem jött be (nem röhög! 😛) mert a motor stop kapcsoló vacakolt. A Viragóét drágállottam, a Majesty 250-esé 3500-ért teljesen jó lesz, legalábbis a bele ugyan az.
Hogy szülessen kisöccse az elkövetőnek és ő legyen az apa is...
🙂 🙂 🙂 Köszi....
Amúgy is beszélnem kell vele....
Hozott nekem egy kiscsatos HP-t, letette a moci alá, de mire olvastam az üzenetet, és lementem, valaki lenyúlta... 🙁
Hogy rohadjon meg az összes befőttje! 😂 😂
Két oka volt: nem tetszett neki az íve és nem fért el a bukócső a leömlőtől.
Ha volt harmadik, azt majd ő hozzáfűzi, ez a kettő van meg :D
Gratula, nagyon jól néz ki!
csak én már elvesztettem az alsó szálat, hogy miért kellett újat készíteni...
Most jó lesz a bukókeret?
Elkészült a kipufogóm, nem tökéletes, de nekem elfogadható. Ebből a szűk keretből ennyire futotta 🙂. Meg az egyéb lehetőségek miatt is, ahogy írtam, kompromisszumot kellett kötnöm.
Azért ennyire felszerelt nem vagyok. A hegesztést csináltatom. (Azaz a sikert illetően kompromisszumokra kényszerülök. 😅)
Wow 👍️ Jól megnyested, akkor nem mondtál le a bukókeretről? Nekem is gyakorolnom kéne a hegesztést, de lejárt az argon palackom, most nem vennék újat.
Gratula! Haladunk, az én kipfogóm is alakul. 🙂
Visszatért! A generátorom a Dókától. 😋 Várom a száraz időt, hogy forraszthassak (nincs garázsom). Solvart szabályzó is itt van már.
Nem bánom, ez a kedvenc javítási sikerélményem: szétszedem-összerakom és működik.
Kurva Murphy, mi? Fura egy műszer a tiéd... :)
Felraktam egy bringás GPS órát, erre nem megjavult a gyári is...
Köszönöm!
Emlekeim szerint 30 x 2.0, de azzal jarsz a legjobban, ha elobb mersz es utana veszel masikat.
Sziasztok! Ha megosztaná velem valaki a 250-es szívócsonk o gyűrű méretét megköszönném. Ami a hengerre megy 2 db. Előre is köszönöm a választ.
Pont most neztem a muszereket, mert egy masik topiktars napi szamlaloja van toben eltorve. 130 euro nemetbol a legolcsobb. Patika a muszer, de azert kicsit fejvakaros.