Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igy van. A karburator ontvenyeben van egy 10mm-es furat, a konyok pedig ilyen ketkomponensu tortenet, egyenes rez betet a vegen muanyag konyokkel.
A rez elem karburator feloli oldala passzos a furattal, szorosan bele van preselve a porlasztoba.

Nekem se a kedvenc megoldasom, de legalabb a kisipar raalt a teljesen rez cserekonyok gyartasra. A letort, repedt, szivargo plasztikot le kell torni rola es valami barkacs modszerrel kihuzni a rez csonkot az ontvenybol, aztan a megtisztitott furatba vissza kell preselni a cseredarabot.
A torott csonkot at szoktam furni es csavarhuzoval ide-oda forgatva lassan kijatszom, de van, aki a belsejebe menetet vag es egy csavart belehajt, ami bent felutkozik es lassan kitolja magat a csonk.
Szerintem is barkácsolni kell Lajosnak.
De biztos megoldható valahogy porlasztó csere nélkül is.
Az öntvényben van az a recés csonk és arra van ráapplikálva az a műanyag vagy az a réz derékszögű toldat?
Ketlem, hogy roncsolasmentesen cserelheto. Ugy tunik nekem, hogy olyan, mint a Harley karbik benzincso csatlakozasa, ha reccs, akkor csere az egesz.
(senkit ne tevesszen meg, hogy a plasztik az egyik illusztralo foton fekete, a masikon feher, ugyanaz a cucc, csak mas verziorol)
Van nekem lent a pincében egy hulladék 535 porlasztó. Majd megnézem, hátha megvan rajta valamelyik leeresztő műanyag csonk.
Illetve van, Vmax fórumon találtam. (ugyanaz a karbi csak mivel V4, kétszer annyi van belőle)
A bal felső karbi így van megoldva, arról törött le.
Képem sajnos nincs, de a kolléga aszongya itt mellettem, hogy a fekete plasztik alatt egy-egy réz cső van, ami a karbi öntvényébe van préselve és ez a fekete 90 fokos könyök csak egy sapka azon.
Fogóval le lehet szedni a műanyagot és utána a réz csőre mehet a gumicső.
Elleszek vele egy darabig. 🙄
Attol tartok egyis aggodalmad sem alaptalan, tenyleg le kell venni a karbit es sajnos barkacsolni kell.
Hát köszönöm! Féltem tőle, hogy barkács megoldás lesz 🙂. Meg valószínűleg a karbit is le kell szedni, hogy jól oda tudjak férni hozzá.
Köszönöm a javaslatot!
Tudtommal nem cserelheto sajnos.
Amit megoldaskent javasolni tudnek, az egy kis darab rezcso.
A letort csocs furatat felboviteni a rezcso kulso atmerojenek megfelelore es a csovet bepreselni oda, majd benzinallo epoxival rogziteni.
Sziasztok, nekem ismét lenne egy kérdésem. Gondoltam elkezdem a tavasz előtti állapotfelmérést előkészíteni (ha létezik ilyen fogalom), amiben benne foglaltatik a karbi benzinszint ellenőrzés is. Azonban most láttam, hogy az első henger karbijának a leeresztőjéről le van törve az a kis csöcs, amire a csövet kellene ráhúzni. A kérdésem: hogy lehet azt cserélni? nem is láttam, hogy az cserélhető, vagy rendelhető lenne. Van rá valamilyen megoldás? Lehet, hogy nem kerestem eléggé jó helyen?
Köszi rendeltem kínait,o gyűrűt meg veszek és addig rápróbálok vele tisztítással,amíg meghozzák a kínait.De ha nem enged,marad a tisztított verzió. 🙂
Ha csavart ÉS gyűrűt cserélnél, van megoldás. Ott a kínai, ott a gyári, Keyster is gyárt (Keyster YT-24A, a motorradbay.de-n kapható). Van megoldás.
De jó eséllyel a csavar kúpos hegyét megpucolod, kicseréled a gumit, esetleg kitörlöd vagy kompresszorral kifújod a koszt a furatából és elmúlik a baj.
blackiex köszi szépen az infókat. Kesegéltem ebayon,de már fejfájásom van olyan szinten nem találtam megoldást.De hála Neked,közel kerültem a megoldáshoz. Itt mindig kapok segítséget,köszönöm!
https://www.aliexpress.com/ite...

Hogy ki tudod-e tekerni összeszerelt állapotában, az nehéz kérdés. Úgy sejtem, nem lehetetlen helyben kivenni, ha a csavarhúzóval eléred. Kihajtod, a vége táján aláteszed az ujjad és visszafelé kb. ugyanez, ujjal támogatva visszahajtod. Az új o-gyűrűt zsírozd meg előtte.
Lehet, meg a sargak is aruljak. Ugyanakkor meglehet, hogy csak a leereszto csavar nyakan levo o-gyuru van elrehulve. Kihajtod a csavart es kiderul. O-gyurut pedig meret utan (viton anyagut, ha egy mod van ra) vehetsz hozza es kb. szaz forintbol rendben lesz.
Sziasztok,segítséget kérnék-megint-a karbi leeresztő csavar 535-ön könnyezik,a csonknál pedig enyhén szivárog. Az lenne a kérdés,hogy a karbit ki kell venni,vagy anélkül is lehet cserélni? Illetve merre felé keresgéljek oda való csavart? Pont a hengerre pöttyen és nem szeretném ha meggyulladna a moci menet közben az alsó fertályamról nem beszélve. Létezik-e még hozzá csavar? Köszönettel.
Köszönöm, igyekszik az ember.
Bele-beleolvasgatva a tanácsaidba, meg kell, hogy emeljem a kalapomat előtted.
Maximális elismerésem, és tiszteletem. Bezsíroztam, összeraktam, öröm és boldogság. Jó volt a megérzésem, és az ötleted. Erre nélküled nem gondoltam volna. Várom az új súbert és a légszűrőt. Kösz a segítséget.
A leggyakoribb oka - még mielőtt nagyon költenél, én mindenesetre megpróbálnám - hogy a vákuum elszivárog. Szív a motor, kihúzza a levegőt a súberen át a membrán feletti térből, de a membrán nem tömít és így nem elég erős a vákuum, képtelen koppig felhúzni a tolattyút.

A gumi külső peremét zsírral tapaszd a helyére (a porlasztó öntvényében levő horonyba), a tolattyú oldalán, tehát ahol a membrán a tolattyúra van rögzítve, ott dobj egy vékony o-gyűrűt a plasztik gyűrű és a gumimembrán közé, hogy tömítse a közepét.

Ha megjön az ereje, akkor hajthatod így egy ideig természetesen, de vehetsz egy újat. Csak így tudod, mi okozza.
Inkább egy picit magas. Szerintem a suber nem megy teljesen fel, de nem tudom miért. Kap egy új légszűrőt is hátha porózus és nem ad elég folytást.
Benzinszint is kóser az úszóházban? Ha túl alacsony, minden "sáv" elszegényedik de a fullgáznak fáj a legjobban.
Kösz a választ. Feljebb emelem a tűt, megjön az új membrán és majd meglátom. Remélem tavaszra kész lesz. Mégegyszer köszi a segítséget.