Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lajos!
Nem, nem teszem be az oldaltáskába!!! 🙂
El kell jönnöd az ebédre..... 🙂 😉
Ezért már nem kár, esetleg ha felslicceli az úszóházat.... ami meg neki törött, annak is mindegy, hogy jön ki.
Lajosnak még annyit, írd meg, vagy hívjál fel mikor jössz az ebédre, 😉 akkorra magamhoz veszem a porlasztót...
Értem! Hát, akkor nagyon sebész kézzel kéne az ép oldalhoz nyúlni, hogy egyben kijöjjön, mi?
Hááááát... ezen már nem volt mit veszteni! 🙂
Petentfogóval megfogtam....
Ilyen faszán ki tudtad húzni? Nem hittem volna, hogy sikerül, de ez nem rossz hír.
Így jött ki a leresztő/benzinszint állító csonk.
Tehát a réz csövecske jött ki, nem a csőről a műanyag könyök.
A másik még jó, esetleg óvatos melegítéssel az úszóházat, ki lehet szedni. Ha elviszed a porlasztót, próbálkozz vele, ha gondolod.
Köszi a felajánlást, ha megérkezik a kinai cucc, és a kezemben van (és nagyon gáz), lehet, hogy keresni foglak!
OK.
Nem úr, aki nem pazar! :)
Majd fotózzál, mit találsz a műanyag könyökök alatt, mert biztos tanulságos lesz.
Minden esetre megrendelek 2 db kis réz könyököt (a kék az van itthon) ha tényleg nagynak bizonyul, akkor buktam 2 dollárt. Kockázatosan szép az élt nemdebár? 😉
Te, Lajos. Ha működik, akkor nem hülyeség. :)
Én is arra gondoltam a rézcső kapcsán, hogy a karbi öntvényébe nyomott réz marad, annak a furatába menne a kifolyó cső. De persze úgy csinálod, ahogy neked jó, csak tudj vele szintet állítani. Leereszteni nem kunszt, mert esőáramú, kilazítod a csavarokat a hátán és kifolyik a cucc, de benzinszint állításhoz kell az a kis lófütty.
Ezek a kínaiak ... szerintem volt önkritikájuk, és tudták milyen minőségű lenne az a műanyag könyök. Max 1 alkalom 🙂. De okos megoldás az biztos.
Mármint a beleforrsztást úgy értettem, hogy a karbiba préselt cson átmérőjét kb.6mm-re becsültem, és abba a forrsztást.
Másik megoldás: leszedem a törött sapkát, úgy hagyom, és ha használni akarom kis kézügyességgel és egy fogóval ráhúzok egy ilyet.
(Bocsánat, tudom, hogy ilyet nem illik ide leírni 🙂)
Az a vicces, hogy a Lifan-féle utángyári kínai karbikon réz a leeresztő... :D
Működhet, ha van elég hely neki, de szemre kicsit nagynak tűnik.
Személy szerint lekapnám a plasztikot mindkettőről (legyen már szimmetrikus alapon), megnézném a furat átmérőjét a réz csonkban, vennék egy ilyen réz csövet, ami passzos és beforrasztanám vagy epoxiznám. https://www.aliexpress.com/ite...
Nem lefelé nézne a kifolyó, hanem oldalra, de na bumm...
Aztán kapna egy-egy sapit, hogy ne menjen bele a kosz, amikor nincs használva.
Sziasztok! Most léptem be, és látom, milyen jó fejek vagytok! Közben déletőtt még találtam az Aliexpresszen egy ilyen könyököt, mi a véleményetek, ha a réz csonkot csak kifúrom, és ezt a 4mm-es pipát beleragasztom? (esetleg beleforrsztom, de az talán már túlzás is)
Nem tudom. A Dellorto PVHA emlékeim szerint eleve műanyag úszóházas, lehet ha az egész egy anyagból van és nem csak úgy rézre rásütve a plasztik, akkor tovább bírja. Belejátszhat a két anyag eltérő hőtágulása is.

A Keihin CVK36/38/40 porlasztókon tuti más a szalámi, a cső is oda van bilincselve tehát mechanikailag is jobban terhelt, porlasztó szerviz alkalmával is megrángathajta a delikvens, illetve az is lehet, hogy a Dellorto-hoz képest más műanyagból van. A Virago esetén nincs cső, nem is ázik benzinben, szerintem azt a 25 év és valakinek a fából levő keze tette tönkre - már csak azért is, mert nem gyakori ennek az ilyen jellegű letörése.
Az előző robogóm DO (talán PHVA) karbiján is volt úszóház leeresztő csonk. Igaz, vibrálás nem annyira, de ott az sosem volt probléma. vagy a két problémát nem lehet összehasonlítani?
A plasztik idovel elveszti a rugalmassagat es ha mar torekeny, nem kell neki nagy utes. A hengerfal kozeleben van, a hoingadozas is biztos hatassal van ra, a vibracio sem segit - kulonosen a HD-n.

A Virago problemaja kicsit komplex-szebb, a HD-n ez egy max masfel oras mutet. Hogy mit szoktak erte kerni, azt nem tudom.
Vagy erre a műanyagra nyomtatok egy csöcsös héjat. 🙃
Ha megkínáltok méretekkel, akkor megpróbálom kinyomtatni PETG-ből. Az bírja a benzint. Nyomtattam automata antennához fogaskereket, az elég finom volt ehhez képest. Ha sikerülne, akkor csak a műanyagot kellene leoperálnod, majd fel az újat.
Ennyi dollárért tényleg nem, de ehhez még van a szerelő munkadíja, gondolom ott is többen vannak, akik inkább a szerelőt választják. De ezt csak úgy mondom.
Az mondjuk érdekes kérdés, az ott mitől törik le?
A Harley karbi eseteben nem megeros, mert 6-8 dollar magassagaban mar van fasza rez konyok. A legolcsobb az lett volna, ha veszek egy 90 fokos sargarez kerekszelepet vagy adaptert, lenyesem a menetes vegeit benyomom a csonkba es osszeforrasztom vele.

A Virago leeresztojenel mindenkepp arrafele indulnek, amit te is mondasz, valamit kihozni abbol, ami megvan. Halisten itt csak a benzinszint alkalmi allitasahoz es a teli tarolas elotti leereszteshez kell.
Én arra csonkra - amit átfúrtál - ráforrasztanék egy olyan könyökszerűséget, amit egy esztergályossal csináltatnék. Ha gyorsban kéne, akkor ráhúznék egy benzinálló csövet, a másik végét kilógatnám, mert amúgy sem minden nap van használatban. Ha kellene a gyáriasság, akkor esztergályos.