Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennek hogy kell ki neznie postosan?
Attól függ. Ha szilentezett a kormánybefogó (pl. xj600n esetén), akkor egy combos - 250g vagy nehezebb - kormányvégsúly megoldja.
A másik kérdésem hogy a kormánnyal valaki tudott valamit kezdeni? 4000 es fordulatnál rezonál
Membran kulon es tomitesek: motorradbay.de

Szivocsonk elvileg itthon is kene legyen. RoadRider-nel vagy M0motonal kezdenem a keresest.
Sziasztok.
Honnan lehet beszerezni karburátor alkatrészeket? Xj 600S 1993 Mikuni 28-s karbi. Szívócsonk gumik, tolattyú membránok és tömítés készlet kell első sorban. Membrán látom szétszedhető de nem találok csak komplett tolattyúval.
Az az olajpumpa: fogalmazzunk ugy, hogy minden erolkodes nelkul tekerheto, az uzemszeru. Ha a tengelye nem tartja stabilan es lotyog (sugariranyu jateka van), akkor valami nem koser es lehet is egybol nezelodni masik utan. Ugyanez igaz akkor, ha elore-hatra csavargatva is azt erzed, hogy kottyan.
Halisten egy olajpumpa nem a vilag vege anyagilag, XJ-khez jo allapotu bontott szajre van szarasig, foleg a nemet ebay-en.
Ez mozog nagyon
Pontosan úgy, ahogy a momo által belinkelt videó mutatja...
A kosár hátán levő kis fogaskerékre célzol?
Az az olajpumpát hajtja, a seeger levétele után a fogaskerék lehúzható a kuplungkosárról. Akkor kotyog, ha az elforgását gátló stift lötyög a furatában.
Ha ott van a kutya elásva, akkor:
A, bontott kuplungkosár, ami hátha nem zötyörög (ez elég lutri)
B, a stift cseréje egy vastagabbra (a furatának/fészkének a felbővítése mellett), vagy ehhez hasonló kisipari megoldás
C, együtt élsz a hanggal - természetesen csak akkor, ha nem olyan mérvű a lógás, hogy holnap kiszakad a helyéről.
megnéztem és a kuplung kosár allatt van egy kis fogaskerés az eléggé lazának tunik kezzel eleg szepen mozog
Szia Zoli981!

Nagy valószínűséggel ez "természetes" hangja ennek a típusnak és ha tényleg az általánosan jelentkező dolog okozza a ciripelést nálad is, akkor nem káros a motorra nézve. Javaslom nézd meg ezt a videót: http://youtu.be/8oeMqM4fZXY
Sziasztok xj 600 am van ha behuzom a kuplungot nincs hangja de ha nem akkor egy kis ciripelő hangja van lehet valamit vele csinálni vagy ez igy jo?
Köszi a tippet. Még megpróbálom az M6 menetfúrót bentről visszafelé tekerni és húzni. Hátha sikerül valahogy a 3-t megjavítani. 4-nél csak az utolsó 1-2mm-t kell letekernem hogy koppra menjen. Azt racsnissal megoldom. A 3 a kérdés. Jó lenne addig míg be nem indul. Ha beindult akkor majd leszedem a hengerfejet és javítom a menetet.
Szerintem csak finoman pucold meg a menetet.
Ha nincs megfelelő méretű/menetemelkedésű menetfúró, a régi gyertyát szoktam használni - dremellel bevágok 3-4 függőleges csíkot a menetbe. Kb. hasonlóképp, mint ahogy menetfúrón szokás a spén-hornyokat.
Zsírt húzok a vágásokba, hogy amit összekapar,az odatapadjon és ne az égéstérbe hulljon. Aztán érzéssel két-három menetnyit behajtom, majd ki, szükség esetén letakarítom és mehet még két-három karikával lejjebb.
Kompresszió 10-10,5 között van. 3-4 gyertya menetével van valami gebasz.
Srácok! 3-4-s hengereknél a gyertyát alig lehet betekerni. Illetve be sem lehet tekerni. 1-2 tökéletesen szépen betekeredik és meghuzható. Valami ötlet? Átmeneteljem M10x1-l?
Átírás után kompresszió mérés. Ha van akkor folyt. Köv. szelepek ellenőrzése. Karbi szétszedés, ultrahangosban elmosom. Összerakom és megpróbálom külön gravitációs benzinadagolással indítani. Ha beindul akkor karbi le, szívócsonkok le. Tömítések javítókészlet csere. Új szelepfedél és csavar tömítés. Aztán újból össze és szinkron. Azután mehet a tank rozsdátlanítás és a többi szépítés-javítás. Gumicsere.
Már minden fúvoka el van dugulva...gondolom, mikor beindult anno, akkor még a dusítón kapott anyagot, de most már ott sem.

Nem ilyen a porlasztód, de kb ilyen alapossággal kell nekiesni, és eltakarítani:

https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.sportmotor.hu/albu...

A végén ha szerencséd van, talán nem fog falsolni.
Sziasztok. Szert tettem egy 1993-s XJ600S-re. 80000km. Nem sok pénzért vettem de cserébe nem indul. Átíratás után megpróbálok életet lehelni bele. Állítólag egyszer próbálva lett, beindult de gázra leáll. Alapjárat volt. Most elvileg nem indul. Nem is erőltetem. Nagyon sokat állt. Ki volt vonva a forgalomból meg az előző tulajnál is 2 évet csak állt.
fokozatkijelző mágnes érzékelős, v váltókarhoz
Köszönom! Tudnál esetleg egy típust írni,vagy nevet hogy hogyan keressem?
Köszönom! Tudnál esetleg egy típust írni,vagy nevet hogy hogyan keressem?
Köszönöm, megnézem.
Egy szakadt/sérült/elvékonyodott barna héjú vezetéket keress. Villanyak és környékén főképp.
Sziasztok! A napokban jelentkezett az a furcsa hiba, hogy amikor üresbe teszem a motort, akkor leáll a fordulatszámmérő óra, és az üres lámpája sem világít. Kormány mozgatásra először még visszajött, aztán már hiába mozgatom, semmi. Hol induljak el a hibakeresésben? Köszönöm!