Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, én is most vettem egy XJ900-at három hónapja, de nálam nem jelentkezett a szitálás.
1991-től gyártják az XJ 400 DIVERSION-t,régebbi nem lehet:)
Az alkatrész ellátás csak "sufniműhely" szinten van,márkaszervízből élből elhajtanak(nincs is a rendszerükben).
Azt pedig hogy a Japánok maguknak tré motorokat csinálnak,azt szerintem az se gondolta komolyan aki mondta neked.Ezt általában a márkakereskedők terjesztik,nem kell ecsetelnem ugye hogy miért...
Mondom ezt jó pár belpiacos gép után(VFR,FZR,ZXR,DR,TZR,NSR).
Sziasztok!
Szeretnék venni egy nagyobb motort (most ETZ 250-em van). Jelen pillanatban egy Yamaha XJ 400-as tetszett meg, de körbenéztem itt Veszprémben hogy az esetleges alkatrész utánpótlás hogy oldható meg és kiderült hogy egy japán belpiacra készült masináról van szó. 91-es évjárat 28.000 km-el (állítólag-de ki tudja hogy tényleg annyi az annyi), kép alapján jól néz ki, budapesti tulaj. Van esetleg olyan akinek van tapasztalata ilyen típusú géppel kapcsolatban, kicsit félek a japán belpiacos masináktól. Ma beszélgettem egy Suzukis márkakereskedővel aki azt ecsetelgette hogy a japó gépeket 1-2 évre tervezik, mert ott kb eddig használják őket, utánna meg vesznek újat. Szóval ti ehhez mit tudnátok érdemlegsen hozzászólni?
Előre is köszönöm.
Köszi! Pont erre gondoltam.
Így van!
Amikor megvettem az XJ-t , volt rajta topcase.Egy marhanagy (pontosan most nemtom mekkora)
Nonfango doboz volt rajta és az kb 130km/h-tól úgy megszambáztatta a gép hátulját hogy azthittem
bef*sok...az első három nap után leátkoztam a mocimról,és még most is bent van a garázsban az asztal alatt.Asszem ott is lesz még egy darabig.
AZ én motorom 1998-as kiadású félidomos és semmilyen sebességnél nem szitál elengedett kormánynál. Ilyet valóban kormánycsapágy is tud csinálni, de érdekes, hogy senki nem említette meg a hátsó kerékcsapágyat, pedig az ha lóg akkor szintén ki hat a kormányra. Valamint még a dobozok, főleg a topcase megpakoltan tud ilyetmég kihozni a motorból. Esetleg hátsógumi kopott , szálszakadásos.
Az hülyeség ,hogy egy gyári motor alapból a végsebesség felénél már beszitáljon.
Az én gépem nem szitál, sem nagy, sem kis sebességen, elengedett kormánynál sem. 2003-as N-es modell. Lehet, hogy korábbi évjáratok problémája ez, vagy esetleg a burkolt modelleknél jelentkezik?
Ha csak hátsó doboztartó konzolra gondolsz, akkor nézd meg ezt a linket:

http://www.meraymotor.hu/cgi/p...

Ha komplett rendszert keresel, akkor sajna nincs ötletem.
Nekem is szitált 60-70 körül. Szervízben azt mondták, hogy ez ennél a típusnál normális .
Több kormány-lengéscsillapítóval ellátott gépet láttam a használt gépek között amikor kerestem az enyémet. Szerintem annyira azértnem vészes a szitálás, de lehet ez is egy megoldás...
Nekem is szitált, kb 70 körül..de minek is elengedni a kormányt?
Elszomorít, hogy másnak is jelentkezett a probléma. Nálam szinte minden sebességnél elkezd rászkódni a kormány. Most vettem két hónapja (xj600n). Legelőször amikor észrevettem, azért engedtem el, mert befújt a szél a kesztyűmbe, elengedtem a kormányt, hogy igazitsam meg a kesztyűmet és a vér meghült bennem. Fél másodperc kellett volna még és odavágom magam. :( Megúsztam, mint a Balatoni átúszást, de legközelebb nem fogom elengedni teljesen. Azért szomorít el, hogy másoknak is jelentkezett ez a hiba, mert én azt hittem, hogy egy centrálás megoldja a problémát, na de "Most légy okos Domokos", ha valaki tudja a megoldást szoljon. És koszi előre.
Az én XJ900S Div -om is szitál elengedett kormánynál folyamatosan egyre erősődő mértékben. Azért inkább megfogtam, nem vártam ki a végét. :-/ Nekem is a kormánycsapágyat mondták, de félek igazából csak elkendőzi a problémát az utánahúzás. Én inkább valami konstrukciós futóműbeállítási problémára gyanakszom. Főleg, ha ilyen sokaknak jelentkezik. Segítség lenne, ha minnél többen jeleznék, hogy náluk jelentkezik-e, esetleg régebben jelentkezett-e (ha igen, hogy oldódott meg) ez a szitálás. Jó lenne ha az is irna, akinek nincs, mert az számomra azt jelenti, hogy valahogy orvosolható. Köszönöm.
Köhhmmm...
Namost az igazság az,hogy ez a probléma az én XJ900-amnál is fennál,azonban hozzá kell tennem,hogy
az én motorommal valaki valamikor marhanagyot repült.Ezt a vásárláskor még nem lehetett tudni,csak a
hosszabb mocizások alatt jöttem rá hogy húz a váz egy picit.A kormánycsapágy is egy lehetséges gond,
és a felni is.Azonban tudnod kell,hogy ha a sérült felnin sokáig fenn volt a gumi,az a felnivel együtt defor-
málódhatott,és nem biztos hogy visszaállt a régi alakjára.Javaslom hogy nézesd meg azért a csapágyat,
nem egy nagy "waszisztdasz"...
Nekem is volt egy 2002-es Xj600N-em. Ő olyan volt hogy nem szitált. de ha alacsony sebességnél elengedtem a kormányt na.. akkor majdnem elestem vele. Ők is ezt a kormánycsapágyat javasolták.

De nem hiszem, hogy gumi hiba lenne..
Sziasztok!
Van egy prblémám, nem tudom, tud-e valaki valami jótanácsot adni. Nemrég vettem egy 94"-es Yamaha Xj 600 S Diversion tip. motort. Főleg hosszabb túrákra használom. Olyan problámám akadt vele, hogy kb. 70-80 km/h-nál elkezd a motor kormánya szitálni, ami nagyobb sebességnél elég kellemetlen rázást okoz. Több szerelővel is beszéltem, van aki azt mondja le kell cserélni a kormánycsapágyat precíziósra, van aki az első gumi cseréjét javasolja. Az első kerék centírozását már megcsináltattam nem azzal volt gond. Nem nagyon akarok bizonytalan vélemények miatt költséges cserékbe belemenni, amikor lehet, hogy meg
sem oldják a problémát! Már volt egy ilyen motorom, ott csak a végsebesség közelében jelentkezett egy
kis szitálás!
A véleményeket köszi!
hali.. én bécsújhelyen vettem a rendszert. a rövid tartósat. Már nem nagyon emlékszem a cégre. de még a bécsi louisnál és olcsobb volt a téma.
Hali!
Nem tudja valaki hogy melyik az a gép amivel össze lehet hasonlitani a Divit? Csak most gondolkodtam el ezen h egy kicsit unikum a gép. Nincs negyon ilyen kaliberü a piacon. Ami 600as az már mindjárt 100 lo körül van. Ami meg 60lovat nyeriti az vagy 500as vagy teljesen más kategoria.
Ha van ötlet arra kiváncsi lennék.
Vagy ez egy rejtvénynek is beillik?
sziasztok
98-as xj600-hoz keresek rövid doboztartó karokat.
nekem olyan van ami majd a kipufogóig leér és rohadtul nem esztétikus.
hol tudnék ilyet beszerezni akár használtan, akár újonnan?
válaszokat előre is kösz.
üdv
csá ! nem érdekel valakit egy 85 ös xj 600as? olaszból behozva ,a magyar papirokat el kell még rendezni az kb. 70,000 huf ,a mocit 180,000 ér el lehet vinni talán kicsit engedünk irjatok e-mailt vagy telón hijjatok föl 06204797863 vagy :ungor_istvan@freemail.hu motorja hibátlan,kivülről kopottas ápolásra szorul
Jo 7végét!
Nekem mára ennyi a hétből! Vége a sulinak! Tanulok a vizsgáimra:(
És nem szoltál!
Amugy mind1 mert tanultam:( De volt értelme!
Majd máskor.Akkor most már nagyon tudsz motorozni?
És nem pereceltél?
Csá!

Hogy mi volt 1-én a Hringen?
Motofest07
Menj fel az oldalukra és nézd meg.
Én túl vagyok életem első és második pályamotorozásán!
Nagyon jó programok voltak és ingyenesek....
Má mé mentem volna ki? Mi vot ott?
Jut eszembe: jövöhétem vagy már vasárnap is ha mentek valamerre szolhatsz és megyek én is. Vége a sulinak és van idöm karikázni. Számomat tudod. Irj ha gurultok.
thx
Kösz srácok a választ mindenkinek!
J.