Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebben sajnos nem... most nem is vagyok otthob szóval meg se tudom nézni... karácsonyra megyek csak haza... ha addi nem oldódik meg akkor zaklass és megnézem
azt mondom 1000 ft
Passz, mondj egy árat.
Csövi!
Tudsz segíteni ,hogy hány amperos biztosíték kell a paripába !
Szia!
Mennyiért adod a kézikönyvet.
Tudsz segíteni ,hogy hány amperos biztosíték kell a mociba.
Előre is köszi!
Szevasztok!
Tud valaki segíteni hogy milyen biztosíték kell a mociba xt 125.
Előre is köszi!
Ez nem lekiabálás volt.
Csak leírta a véleményét, azért még nem kell lekiabálni...
Na hát a te okosságod nagyon hiányzott ide. Nem mindenkinek jelenti a "drága" ugyan azt. Kinek mi a drága...
túl drágán hírdeted talán azért... nem ugyanaz --kérni és kapni érte..
Relative akkor a srác elmondása alapján "annyit eszik ahogy huzod neki" ha megrántom neki és gurulok 10km akkor nulla a fogyasztás sztem eladom az egyik motorom és veszek egy ilyet ami az egyikben termelődik majd beleöntöm a másikba
Hali!
Megmondanád hogy milyen árban van a láncvédő!
jaja, sztem is csak a matricázásban különbözik! De ha zavar a matrica téma vedd meg az enyémet :D az X-es matricáju :D
ez teljesen x
szerintem elrontották a matricázást..
Ha meg tényleg r csak átalakitották akkor is jól egyben van... de ahogy látom 2dugattyús féknyereg van rajta.. sztm matrica "hiba".. Jól néz ki..:)
Kerékméret :D

áttételben (enduron hátul 52es fogaskerék van, Xesen 48as) és fékekben (enduron gyengébb az elsöfék...) különbözik + design:elsösárvédö és matricák... asszem ennyi
Hy! Kinéztem egy XT 125 R-t ami alatt az X kerekei vannak. Megtudnátok mondani mi lehet a különbség az SM szettes R, és a gyári X között?! Előre is köszi!
Én 2hetente beinditom a kis drágaságomat, nekem is nehezen indul 2 hét állás után hidegben! Én nem is inditózok... nem kínzom vele, gyujtás nélkül rárugok 3at4et és csak utána inditok; igy nekem könnyebben indul mintha csak simán indítanám! Bár aztmondtad h beindul, de pár mp után leáll... ezalapján mindenképp vmi üzemanyagellátási probléma, és ha ezután a procedura után ment rendesen, akkor majdnmem biztos h szivatófúvókádnál van dugulás... 1szer én is szedtem már szét a karbit, nem kell hozzá műszaki diploma, kb egy órás meló és a végérejárhatsz a doognak
pl úgy, hogy leengeded a karbiból a benyát az úszóház alján lévő csavarral..
..és ha figyelmesen elolvasod amit irtam akkor világos lenne, hogy nem azt irtam, hogy normális ha 30x kell inditozni mert mindig leáll... mindenképp karbi beállitási probléma, de az is lehet hogy a hideginditó rendszer eldugult, lehet, hogy az alapjárati rendszer van eldugulva.. vagy csak pontatlan a keveréked mennyisége. A karbi fűtés jó dolog, de az nem okoz ilyen problémákat..
Az is lehet, jó párszor mentem vele zuhogó esőbe, meg volt amikor kint hagytam esőbe 7-8 órát suli miatt, mert máshol nem tudok parkolni.
Lehet valamilyen otthoni módszerrel ellenőrizni, hogy van-e víz a karbiba, bár lehet valami szakihoz viszem majd, ha továbbra is fenn áll a gond.
Nekem két és fél hét állás után nagyjából egy főtengelyfordulatra beindult a motor. Üzemanyag-ellátásra gyanakodnék a helyedben én is, lehet, hogy van némi víz is a karburátorban, de érdemes leellenőrizni azt a vezetéket is, ami a karburátor fűtő-berendezésének ad áramot, az enyémen az el volt korrodálva és nem működött (bár ettől még indult simán).
Hát nem hiszem, hogy normálisnak lehet nevezni amikor 30szor indítom újra, mert állandóan leáll 2mp alatt.
semmi köze a nehezen indulásnak a tanksapkához, normális ha hosszú állás után nehezebben indul. Ha nagyon nem akar beindulni akkor karbi beállitási problémák vannak..
Üdv
Lehetséges, bár a tanksapkán van elvileg szellőzőlyuk. Arra is emlékszem, hogy egyszer levettem, hogy megnézzem van-e benne elég benzin, és akkor mintha kicsit jobb lett volna.

Kösz a tippet .