Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdvözlet!
Yamaha xt660x 2005-2007 (ex)tulajdonosok segítségét kérném tapasztalatok formájában.Okosságok, tudnivalók, előnyök-hátrányok a motorról. Minden információra kíváncsi vagyok.
Előre is köszönöm!
Tudom nem motoros téma, de hátha segíthet vkin. Pécsen albérletet ha keress vki, akkor tudok rajta segíteni. Bővebb infoért írj vagy keress meg.
185.000. Pici alku még belefér ésszerű határokon belül.
Mennyiért adod?
Sziasztok! Érdekel valakit egy eladó Yamaha XT600-as? Nem találtam XT600-as topic-ot. :$
Rendben! Kíváncsian várom! Akiktöl én hallottam a tapasztalatokat azok leginkább 4-900ccm...
Itt minden XT-s, XR-es, CG-s és YBR-es ezt az olajat használja, nem viccelek, én is tőlük kaptam az infót. Sokan köztük futárkodnak.

Ma motoroztam vele egy nagyot, a következő dolgokat tudom levonni: sokkal halkabb a motor ezzel az olajjal, valamint érezhetően alacsonyabban tartja a motor hőmérsékletét, mert stabilabb az alapjárat (ami nálam sajna nagyon hőmérsékletfüggő). Majd ahogy gyűlnek bele kilométerek, írok még róla.
Soha nem volt castrol olajom, de tagja vagyok egy kb 60fős motoros klubnak, virtuálisan és személyesen is nagyon aktvnak mondható a klub, eddig csak rosszat hallottam erröl az olajról a tagoktól (kb 10ember)! De legyen szerencséd!
Ma voltam olajcserén, kapott Castrol Act-Evo X-et, ami a legjobb olaj a piacon a léghűtéses 4ütemű motorokhoz.
Szelephézag állítás+a vezérműlánc feszítő "tisztítás", gyönyörű hondás hangja lett.

Ja és raktam fel egy képet a profilomba, már ha ez érdekel valakit.
Sziasztok. Van két eladó kerekem, ha valakit érdekel itt érdeklődhet: szdani91@citromail.hu
S.O.S. hali mindenkinek.el hagytam a tanksapkát.hol kapok olcsón?vagy használtan?
Nekem laza volt... és nem tudtam mind2 fokozatot használni.... szoval ha teljesen behuztam akkor csinált vmit, ha csak félig akkor olyan volt mintha be se huznám.... feszitettem rajta, igy mind2 állásban használható és igy be is tudom rendesen melegiteni....
Köszi a képeket! Lehet, hogy nagyon hülye kérdés, de mit értesz a "szívató bovdem állítása" alatt?
Ehh, képek lemaradtak
Továbbra is aztmondom h próbálj meg visszatérni egy gyári beállitáshoz, melegen állits egy alapjáratot, és a szovatóbovdenen állits... és akkor meg lesz oldva a hideg motor melegitése...
Tényleg igazad van, ugylátszik félreinformáltak, de utánajártam, szelephézagot szobahömérsékletü, tehát hideg blokkon állitunk... mindig tanulunk vmit....
Van valami konkrét tipped erre? Ha jól tévedek, akkor az XT karburátorán két csavar van, a lentebb található alapjárat-állító, valamint a fentebb található levegőmennyiség(?)állító csavar. Sokféleképpen próbáltuk (bár messze nem elégszer, sajna nincs nagyon rá idő), de nem az igazi. Melegen lassan esik vissza a fordulatszám, hosszan kihúzatva kb 6500 fölött bedadog, meg olyan kelletlenül pörög fel.
Az nem megoldás sajna. Netán megveszi, hazaviszi, majd ott tapasztalja meg... tudod mennyire kínos utólag vitatkozni a vevővel. Más lehetőség nem maradt, mint előre jelezni ezt a dolgot.
Melegitsd be mikor jönnek megnézni :D
Szelephézagot csak hideg motornál állitunk...! nincs semmi jellegzetessége az xt karburátorának, csak jól kell beállitani a benzin-levegő keveréket...

Üdv
Engem sem különösebben érdekelne ez a dolog, habár hiányérzetem mindig is lenne. Csakhogy nemsokára eladom majd, és nincs kedvem magyarázgatni az érdeklődőnek, hogy miért áll le hidegindításnál a motor...
Na igen... van benne vmi h okosabban is megoldhatta volna a Yamaha... de ez van, ezt kell szeretni... és kb 20 percig tart belőni a dolgot uh kellemetlen,kellemetlen de nem nevezném komoly hibának... mondjuk :) ugytünik h májustól jön a nagy XT (remélem nem kiabálom el) remélem h annál nem lesz még ennyi szépséghiba sem :D
Jaja azzal tisztában vagyok, csak végső elkeseredésemben próbáltam ki ;)

Amúgy az a szívató sem olyan hagyományos szívató, mint pl egy Honda CG-n vagy YBR-en, ahol van neki fix pozíciója. Persze meg lehet úgy csinálni, ahogy mondtad, de ezt nem nekem, hanem a gyárnak kellett volna okosabban megoldani (szerintem).
Azért van a szivató... hideg motornak több benzin kell! Amugy XTjellegzetesség... én a szivato bovden spanolásával ezt tökéletesen kiküszöböltem! Mikor hozzám került az XT szinte nem is volt értelme a 2 állásnak a szivatón... akkor nekemis ugyvolt h szivatoval 4000es fordulat, szivato nélkül meg leáll... de a szivatobovden állitása óta 1es 2es fokozatban tökéletesen megy a dolog... ja és alapjáratot meleg motornál kell állitani :) hideg motornál sem alapjáratot sem szelepházagot nem piszkálunk:)!
Nektek mennyire van hidegen alapjárat?

Mert nekem nincs. Jóideje próbáljuk beállítani a karburátort, de egyszerűen ha beszarunk se megy. Ha az alapjáratot úgy állítjuk be, hogy hidegen is legyen, akkor később már meleg motornál 3000-lesz. Ha meleg motornál állítjuk be, akkor hidegnél meg egyszerűen leáll. A karburátor patyolat-tiszta, fals levegőt nem szív, kopás nem látható benne.
Tényleg lehetetlen beállítani ezt egy 3 éves japán motoron? Ezt még a legszarabb mz is tudja könyörgöm...