Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amikor jég hidegrol indítom, akkor az első 2-3 elindulasnal hallani valamit aztán nem. Szerintem ekkor zörög az Exup nalm
Következő olajcserénél kipróbálom a castrolt, hátha.....
Köszi, mentem a képeket :)
Íme
Lehet hogy könnyen mozog, de nem is zörög?
Nem Traktor, Castrol! :-) Olajfogyasztás? Az nem sok. Tempósabb menetben rá kell nézni a végén.
Ebből a traktor olajból :) van fogyasztása a gépnek?
Egyébként fzr -be is ajánlják a tulajdonosok a 20-50 es olajat.
Én most télen levettem az Exup fedelet és olyan lehelet könnyen járt a szelep, hogy teljesen meglepodtem. Egy kis szilikon olajjal megkentem és visszatettem. Ami szintén meglepett, hogy az Exup bowdenjei is szépen csúsztak.
Szia! Én ezt az olajat használom. Olcsó és jó. Elég sűrű, nem csörög annyira a primerlánc sem. Egy régi Ace-s azt mondta, ha bátor vagyok beleönthetem a Botondot is. Ezzel csak viccelt, de nem érdemes nagyon drága és vékony olajat beletenni.
http://www.arukereso.hu/motoro...
Exup szelepet évente takarítom. Alapjáratnál neked is csörög, gondolom. Be szoktam kenni hőálló rézzsírral. Elmúlik az idegesítő zörgés viszont, ha besűrűsödik ki kell tisztítani és újra bekenni. A csavarokat, napokkal előtte jól be kell fújni rozsdaoldóval és kicsavarás előtt kalapáccsal rákoppintani. Nem erőltetni, mert könnyen letörik a feje. Én egyszer 6-ból 5-öt beletörtem. Senkinek nem kívánom.
Köszi mumi, ráér :)
Előre láthatóan szerdán tudok fotózni
Itt a festék ára 1500/dl, ugy számolnak hogy egy átlagos lökháritot 2-3 dl (auto) itt az aládolgozás a sok, bár nekem szinte minden idomot heggesztettek, az elözö müanyagos elbaszta, van olyan burkolat ami heggesztésnél zsugorodik, 1-2 centikként kell varni, ez a barom meg végig hegesztette a 10 cmt
Nekem 70ezer...de a matrica is benne van, ugyan az a pali csinálja, van 50ezres ajánlatom is de az sufniba fényezné a fükasza mellett :D ....mondjuk ezt az árat tudja az asszony itthon... :D ...nem akarom ezzel is terhelni... :D :D
Köszönöm rendesek vagytok! Akkor megpróbálkozom a 10W-40el. nem lesz ez túl vékony? A motorban már van 50ezer km...de végülis úgy sem drága csak macerás cserélni.

Az idomokat is szeretném újrafesteni, a motornak nem tett jót hogy évekig kint állt. A nap kiszívta és már nem piros szegény, kezd átmenni rózsaszínbe, pedig ez már nem gyári festés. Mennyit szabad erre kiadni? Nálatok mennyiért festik?
kőőőőszii....feszti körkép.. :D :D
Szia ,én motul 5100 10w-40 olajjal járok, és számottevően nem fogy. Szerintem nincs 1 dl /1000 km.
művészi fotókat fogok csinálni!!! :D :D
Ezt most rendeltem...8887 HUF
Szia pkgergo! ..én 5100 motul 10W40-est tettem bele, ezt még tesztelem. Eszi egy kicsit, 6000 km-rt tettem bele és kb 2 dl töltöttem rá, a szerelőm azt mondta hogy szezonba próbáljunk ki mást hátha.... finoman váltott de ősszel elszállt a kuplung, szivárgott az olaj a lánc felé, mindig önteni kellett utána, persze a tartály csavarjai be voltak rohadva.....a karmantyúkat a kuplunghoz az ebay-röl rendeltem, ha kell link, szólj...kb 7-8 ezer szállítással de 2 héten belül itt volt.
Az idomcsavar aliexpress. Megkérdeztem itt egy csavargyártót és nem tud ilyen nagyfejűt még csinálni sem...
A szerelőt kérdeztem hogy mennyi lehet a gyári, azt mondta hogy most rendeltek 1 darabot egy CBR -hez és 3500Ft volt.... !!!!!!!!
Ment az email :)
Köszi Zsolt, nekem is ezt mondta a dekoros, lehet hogy fújatom.... :)
ooooksa mumi, ezért meghívlak egy hekkre Dunakeszire a szezonba :)
Sziasztok,

Tavaly mikor regisztráltam azt hittem hogy ez a topic halott, de úgy látom még vannak jó páran akik tudják milyen motort kell hajtani.
Májusba vettem a motort azóta belement 12.000km. Folyton költök rá, nem érdekel a pénz része, csak szép legyen és minnél gyáribb. Sajnos volt egy két előző tróger tulaj, kint tartották a motort 2 évig egy parkolóban és nagyon sok fejfájást okoz az oxidáció illetve a ki nem cserélt kopóalkatrészek.

Lenne több kérdésem. Az olajon sem spóroltam, így versenyolajat vettem bele, bár olvastam hogy az ennek a modellnek nem tuti. 15W-50est. Motul zöld flakon. De olvasgattam itt hogy 20W-50 jobb választás lenne. Ezt ette is rendesen. bár ha téptem nagyon szépen ment a váltó. De lehet váltok akkor 20W-50re és nem vékony versenyolajra.

Másik kérdésem a borítást rögzítő csavarokat szeretném lecserélni. Csak nem tudom hogy hol lehet beszerezni, amit az ebayeken találtam az nem úgy tűnt mint a gyári, ezeken a csavarokank nagy feje van. Rozsdamentest szeretnék venni, esetleg ha valaki tudna dobni egy linket megköszönném.

Illetve az exup szelep működése a kérdés. leszedtem a védősapkát, és kicsit rézoxidált lett, mivel fújjam vagy kenjem be?

Köszönöm előre is és további jó szerelést mindenkinek.
Szia! Nekem is elküldenéd a matricákat? (Valami privát üzenetet küldtem neked valahogy telefonról még szoknom kell az új honlapot :) ) Email-em: koo.gabor@gmail.com