Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy nemes cél lebeghet elötted: a motor szervizkönyvét is eltudod olvasni.
Tavaszig megtanulhatsz angolul
Dupla haszon
Az olajcsere nem gond.A legnagyobb munka burkolat levetel.Millio csavar:))Az a lenyek ,hogy jol fel kell melegiteni elosszor a motort, mert az olaj magasabb hofokon folyekonyabb, es akkor biztos eltavozik mind.(a persze utanna vigyazz mert minden meleg)En csinaltam kartonpapirbol kis csuzdaszeru dolgot,amit az olajszuro ala tettem levetelkor,hgy ne menjen a kipufogora.Ha nincs olajszuro leszedod,az se baj a tovenel kell megutni(csavarhuzo,kalapacs).Viszarakasnal kicsi olaj a gumira.Meg az a rossz, hogy amikor ontod az olajat be, valaki kell hogy tartsa a motort,ha nincs alvanyod.En egyedul csinaltam.(erdekes volt):)
Szep napot!Itt esik
de akkor nem nagy cucc.. majd eccer neki esek, ha meglesz az olaj vmikor, aztán rögtönzök.
Hallgatlak Májsztróó!
Szia Kis Dörgedelmes!
Van egy tippem a szervizeléshez
Egyébként nem gond az olajcsere, még én is megtudtam csinálni. Bár ezzel vége is a motorszerelési képességeimnek
Csáó!

Én nyár elején tavasz végén vhogy így vettem, de szinte semmit sem mentem vele mindössze 5000-6000 km ert, de jövőre már szeretnék többet motorozni, idén sajna nem tudtam többet összehozni, a motorvásárlás, ruha meg minden sajna elvette a benzitől a pénzt...
De télen fel lesz készítve maximálisan a gépem... gumicsere, fékbetét csere, olaj csere, a láncon még gondolkodok. Kap egy felnicsíkot így első ránézésre, aztán meglátjuk...

Hmmm olajcsere, nézegettem a service könyvét, termsz angolul van, és csak az ábrákat nézegettem, meg egy két dolgot próbáltam értelmezni. Neked különösebb gondot nem okozott az olajcseréd? CSak mert úgy néz ki, nekem kéne ezt megoldani vmikor a tél folyamán
Koszi megvolt.Kellemesen el is faradtam
Meg az erdekelne,hogy ti mennyit raktatok a gepekbe iden?En februar vegen vettem,es kb 10 000 km kornyeken jarok.Amit tobbnyire napi ket es feloras szunetembe ejtettem meg.(ha epp nem esett)
Termeszetesen megfelelo karbantartas mellett.(en is otthon csinaltam olajcseret)tegnapelott kaptam szet az elso feket is egy kis karbantartasra.Multhonapban a hatso rugostag lett csinositva.(Eleg szar volt kiszedni)
Minden jot mindenkinek!
Hmm... Jó melót Neked!
En meg ma is elmentem masfel oracskara
Ennyiben jo az angol idojaras.A tel nem annyira hideg.Nyaron meg majd szet basz az ideg az eso miatt
En nem tervezek hosszabb leallast.talan december kozepetol januar vegeig....majd kiderul..
Jo hetveget mindenkinek! En meloval toltom
akkor lehet legurulok vele és csutakra teszem.

aztán vissza...és akkor többet nem guruli ki, max akkor beindítatom. Jah meg olajcserét vmikor megoldom okosba itthon
Mi az?
Nehezebben rozsdásodik a tank ha tele van.Vagy is egyáltalán nem. Havonta egyszer elég beindítani.Csak üzemmeleg állapotba kell hozni, hogy minden víz elpárologjon belőle.
nekem kb félig van... ajánlott maxra tölteni? mellesleg úgy zetrveztem én is, de az utsó pillanatban kivittem még egy "kis" karikára és elfogyott a fele.
Én max havonta röffentem be, ha szép fagymentes száraz idő van és megyek egy kört az utcában. Tankot még feltöltöm, csurig. Tervezem hogy majd télen/tavasszal még átnézetem,bovden stb olajozás, lánclemosás.
naja.. én 2 hetente gondoltam a beindítást.. had morogjhon egy ideig... meg max picit röfögtetem.
Ártani nem árt.
Hmmm

Az érzés kölcsönös.. széépen le van tisztítva, minden porszemtől mentes, hulját felbakltam, aksi kivenni... Elvileg idönként be kőne indítani és járatni nem?
Kivettem az aksit és leponyváztam
EGy általános kérdés... ki hogy áll a téli elrakással?
Szerintem is az a legszebb, bár nálam sem ez volt a döntő.
Bocsi,ha hülyén hangzott,tudom,hogy vannak normális motorok is az országban,csak én terepmotoros vagyok,és azon piac alapján lehet hogy már túlzottan óvatos vagyok.köszi az infót,egyébként nem a szín fog dönteni,de az a szín tetszik legjobban,ami Neked volt.
Ha visszaolvastál akkor láthattad, hogy alig egy hónapja adtam el az enyimét. 750 000ft-ért 43 000km-el az órájában. Semmi extrém baja nem volt.Faszikám azzal kezdte, hogy elvitte szakszervízbe ahol megnyugtatták, hogy a moci a korának megfelelő állapotban van. Szóval van rendes motor az országban.
nagyon gondolkodom motorcserén.Ezek szerint nem érdemes magyar motort venni?vagy miért vettetek olaszt?
valami,amire érdemes odafigyelni vásárláskor?igaz,hogy ebből csak akkor lesz valami,ha eladom tavasszal a mostani motorom,de azért köszi a válaszokat!