Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
A2-es jogival lehet vezetni efy Yamaha MT-03 mocit? Ahogy néztem 0.2kW/kg teljesítmény, tömeg arányig vagyok jogosut. Az MT 192kg ami 17kiloval több ha mindent jól számoltam. Ez nagy baj? Szolnálnak érte? Vagy súly csökkentést kell alkalmaznom vagy a forgalmiba kevesebbet íratok?
Először is keress fel egy Honda ill. Suzuki kereskedést ahol meg tudják mondani hogy az általad említett motorokhoz létezik e ilyen gyári folytás, majd a helyi Közlekedési Hatóságnál érdeklődhetsz! A teljes ktg. kb.: 80 000 Ft/2 motor /folytás, beépítés, vizsga, papírok stb.../

Szerintem ezekhez a motorokból nem lesz 25 KW-os mert túl erősek ahhoz, valamint egy olyan szabály is létezik hogy max 2x olyan erős motorból alakíthatóak vissza. Gyanítom hogy a GSR és a Hornet 50 KW! De tévedjek!
ezt kell megnyitnod:
http://www.kormany.hu/hu/dok?s...!DocumentBrowse
majd utána:
a Nemzeti Közlekedési Hatóságról ......
Sziasztok!
Nem olvastam vissza és lehet, hogy már írtátok.
Ma voltam okmányirodában és 4ezerért átírták az Ak-t A2-re.


Üdv.:
Lavez
## kzsolti1

ezt hol olvastad? hivatalos dolog nem tudod? mert pl ha a 4 es pontot elfogadják, akkor be happy. augban lesz 2 éves az Akorl. jogsim. és akkor nem kellene most A2-re megcsináltatnom, hogy nyerjek egy évet. próbálj már meg nekem erről több infót szerezni. köszöntem !
Szia! Láttam, hogy lefojtottál egy motort, 25kw-ra. Ez eddig oké is. A papírozás részével mi a helyzet ?
Tegyükfel, Veszek egy 600 as Hornet et vagy egy GSR600 at ami 100 LE-körüli. Ezt lefojtom x ft-ból. Hova kell mennem vele? Mi ennek a menete, hogy 25kw os legyen ?
Gondolom teljesítménymérés, forgalmi áttírás stb. És hogy mennyi pénzbe van ez a müvelet cakli-pakli, folytással papirozással eggyüt, akár a két említott motor példájában. :)
Ha valaki otthol van ebben, légyszives írjon már. Mert érdekelne a téma nagyon, és nemsok mindent tudok rólla. :)
Előre is köszönöm. :)
Szépnapot !
Egyenlore az egyetem vissz mindent el... Es inkabb egy etzre palyazom mert olcsobb fenttartani. Es erre amire kell h megszokjam a nagyobb tomeget tobb ccmet igy erre jutotam h meg 2evig eleg ez, majd ha meg lesz a korlatlan akk nezem meg mi lesz az elso uj motorom. sajna ez van.
Lehet csak szimplán kiderült hogy nem hitelképes...
És hogyan jutottál el idáig a hiteles 2 M ft-tól?
Végül gondolkodtam és mivel ez még csak egy tanuló motor lesz a nagymotorok közé. Akkor inkább választok valami jóval olcsóbbat szóval Etz250/251 attól függ. Ezen még szerelgethetek meg formázgathatom. Amúgy is szeretem a Simsonom ezt se lehet majd rosszabb :D Majd ha az etz-t kinövöm majd akkor veszek valami komolyabbat.
Na, ez biztatóan hangzik.... Anyának "A" Korl. jogsija van. Most akarjuk áttolni A2-re...
"A" kategória megszerzésének lehetőségei /ha elfogadják, még csak véleményezés alatt van/
2) A1 alkategória megszerzését követő két éven belül
3) A1 alkategória megszerzését követő két éven túl
4) A korlátozott vagy A2 alkategória megszerzését követő két éven belül
7) A korlátozott vagy A2 alkategória megszerzését követő két éven túl
8) amennyiben betöltötte 24. életévét és nem rendelkezik legalább két éves A2 alkategóriás vezetői engedéllyel
Láttál már olyan vizsgaállomást, ahol hitelesített teljesítménymérő pad volt? Talán van ilyen az országban. Pesten. 1db.
nem csinálnak teljesítménymérést és nem is kell nekik
Ha csinálnak terljestménymérést, márpedig kell nekik, és ott más adatot mérnek, akkor át kell(ene) hogy javítsák.
Igen. De a 25kW papíros motorok az adatbázisban is 25kW-osként szerepelnek, nem csak a forgalmiban. Attól, hogy a motornak van egy pl 70kW-os verziója, attól még az a darab lehet 25kW, nem fogják átjavítani.
Ez nem neked szól, hanem az iskoláknak, hogy legalább ilyen paraméterekkel kell rendelkeznie a motornak, amin tanulsz.
Aki ezt kitalálta?

„A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli motorkerékpár, legalább 600 cm3 hengerűrtartalommal és legalább 40 kW motorteljesítménnyel.


„A2” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli motorkerékpár, legalább 400 cm3 hengerűrtartalommal és legalább 25 kW motorteljesítménnyel.
GS500, CBF500, ER5. Ezekből mivel százezer éve gyártják őket van mindenféle állapotú és korosztályú. Ha kicsit több a pénz én a Hondát venném. Nem elfogultság, hanem mert jobban össze vannak rakva. GS500 első futóműve tud érdekeseket produkálni. Esetleg DRZ400 vagy a kis MT03 (talán az XT660 is belefér a kW-ba) És ne feledkezzünk meg a klasszikus VF400, CB400, vagy európai Banditról sem (a japót nem szabad megvenni abból) Mondjuk a régi kis ccm-eseknek az a baja, hogy japán belpiacosak és nehézkes lehet az alkatrész hozzájuk. Amúgy az a 35 lóerő is elég tud ám lenni. Szóval én megnézném a VTR250-est is. A régi, karbis kicsit erősebb 40 lóerő körül van. Az én kis Hornetem is 39 darázserős, utazója simán 120-130, a vége meg óra szerint 180(inkább 170 körül van) Mivel cakkra akkora mint a 600-as, ezért nem kicsi, csak könnyebb 20 kilóval, blokk tájékon.

Ha újat kéne, akkor kis Duke, az új CBR500-as sorozat vagy az NC, amik erre lettek kitalálva. 400-as monstert én még nem láttam, tudtommal 600-asok vannak. De abból csak újabb, vizes blokkost szabad csak megvenni. A régiek elég megbízhatatlanok. Alkatrészről meg szerelésről nem is szólva. Hirtelen ennyi
Ja, hozzáteszem, kezdtem alatt nem azt értem, hogy robogóról ültem volna át. Előtte csak biciklit vezettem. Meg néha áramot.
BMW F650CS-sel kezdtem, erőben-súlyban nagyon hasonló. Az erőhöz csak egy kis ész kell, egyébként nagyon kiszámítható, magától sose fog hülyeséget csinálni. Szerintem a GS500 se. A súly igényelt némi megszokást, de túl fogod tenni magad rajta.
Egyetértek. Hitelt semmiképp.
Akkor szerintetek GS500 ocsóért megfelel az igényeimnek? És kezdö motorosnak nem lesz sok? mert az a pár ezer km amit robogoval szimoval és dtvel tetem nem ad okot hogy tapasztaltnak mondjam magam.
az azért más tészta,mint egy SV,szerintem
cb 500 topicban (azt hiszem) pár hete mutatták a frissen lefojtott és papírozott CB500-at. 25 kW teljesen hivatalosan, forgalmiba idén bejegyezve