Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja mer te vagy itt az ész, a jószándék, az iq, a bölcsesség és a modor.
nagyobb senki vagy mint én hiddel.
igaz, te adatlappal is egy ugyanakkora tahó anonym gyáva kis pöcs maradnál. egy senki.
Attól, hogy van adatlapom nemleszek különbb senkinél se. Szarok én az adatlapra.
Nincs igazad.
nem vagyok rezidens ebben a topikban, de azt úgy útálom amikor valaki aki még az adatlapját se képes kitölteni beugat másoknak... mind1
ki a fene ez ? högy dögölne meg
ne törődj azzal a majommal mindehol csak ugat:)
Vicces gyerek vagy te hallod
Miért nem így van? Ez az igazság. És erre a típusra hatványozottan igaz. Költeni kell rá rendesen h jó állapotban maradjon mivel ez gyakorlatilag egy versenymotor amire felraktak 2 lámpát indexet és tükröket.
Takarodj.
De akkoris jó áron van a motor
Én csak annyit mondok neked jó lesz ha kinyitod a pénztárcád csávó mert a gatyád rá fog menni ha sokat használod
jah igen moci "94 évjáratu
Sziasztok!
Lehet hogy a héten tulajdonosa leszek egy rs250esnek csak elötte gondoltam megkérdezlek titeket mire figyeljek oda a mocinál.vannak esetleges tipikus hibák vagy mire figyeljek oda.Van egy 125nsr-em szal valamit konyitok a motorokhoz de jobb az illetékesektöl érdeklödni
Végre menyit megy?milyen a fogyasztása? szoval minden érdekel amit csak tudni kell a motorrol
ja, de arrownál még a gyári is többet ér :)
Itt nagyon patent gépek vannak
5600km--rel 2002-es Arrow rendszer 3000euro.. NAgyon baráti
Nem Mito.it, hanem moto.it, de ha rákattintasz úgyis az jön be
Kosel, Olaszban van Mito.it itt keres rá biztosan van vagy 70db. Már énis annyira mennék eggyért, csak lóvé kellene
szevasztok
nemtudtok egy eladó RS250-est?
én csak 2 példányt találtam de az egyik rohadt drága a másik meg nem válaszol a leveleimre
ha valaki tud egy viszonylag yó állapotban lévöt az pls xoljon
elöre is thx
Olaszországban pedig azért mennek különolajzással némely kupákban mert előírás a gyári olajzórendszer használata.
Akkor ez az rs250 gyengesége,amit te mondasz,mert pl az én tzr-em gyári tuningleírásának első pár oldalán is arról van szó,hogy olajpumpa le,helyét jól ledugózni...
és ezt nem egy magyar szakács vagy sufnimájszter mondta hanem ez levan írva...
Elhiszem, biztosjó a különolajzás. Nekem is azvolt 125-ben. 1évig tökéletes is volt...
Másik, hogy 2t-vel nemnagyon kellene motorfékezni :D Szerintem.
A legjobb kenőképességű ill ricinustertalmú, tisztább égésteret hagyó olajok (pl Motul800, K997, A747, Agip Racing, Advance RacingM) csak üzemanyagba keverve alkalmazhatók. A különolajozáshoz is alkalmas olajok (pl Motul 600, Agip Speed) viszont vmivel "gyengébb" paraméterekkel rendelkeznek.ú
Lehet azt mondani, hogy a motorfékes szakaszok mennyisége a döntő az olajozás típusának megítélésében?
A tengeren tulra a mocik CUP/Challenge verzio lampa nelkul mentek es csak palyan lehetett oket hasznalni.Ezeken is olajpumpa van es jol mukodik.
Ausztraliaban ahol kb.30-szor annyi RS 250 megy a palyan mint nalunk voltak akik attertek keverekre,de paran hosszu lejtos egyenesben sikeresen megragasztottak a motor motorfek uzemben..
A lenyege az RS 250-nek,hogy ha megfeleloen be vannak a bowdenek allitva akkor ha jol emlekszem 7500 1-min fordulat felett az olajpumpa akkor is komolyabb mennyiseget szallit ha elveszed a gazt...ez az amit a keveros rendszer nem tud.
Elonye meg az is,hogy mivel nincs olaj a benzinben ezert szegenyebbre,elesebbre lehet allitani a fuvokakat amiken csak ugy szaguld a "tiszta" benzin..
Termesztesen vannak elonyei a "keverekes" uzemmodnak is (suly csokkentes,nem kell a pumpat hajtani stb),de mint tudjuk kinek a pap kinek a papne..
emooos:)