Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is elég sokat beszéltem velük, de végül engedtek 40000-et az árból aztán hazahoztam. Lehet hogy nem az a tipp-topp változat, de én mentem elötte vfr és rf-400-al is azokhoz képest jobb motor szerintem, meg hát megy is. Amúgy elég gyors lehettél az evos-s ügyben mert a hirdetés feladása után 2 héttel már az enyém is volt
Jah Pécsen az RMC-ben.
Evvel szemeztem, meg beszéltem az eladókkal! De odáig, nem jutottam el, hogy lemenjek, mert mondom nem volt járható az az út amit mondtak az evo-ra!
Uhh. Kecskeméten nem volt ez az NSR az elmúlt 5 évben biztos. Kaposváron használtam nagyon sokat, és Miskolcon járok suliba, a TZR-t meg Pécsen vettem. Hülyén hangzik, de igy van. Ezt a TZR-t nézted te is anno?
Te hova jársz Suliba?
Mert az NSR nekem mintha ismerős lenne Kecskemétről, de nem mostanról, hanem még a tavaly tavaszi félévről...
De lehet csak hasonló állt a suli előtt, vagy biztos!?
Az Biztos!
Nadejó. Megint én vagyok a sz*rcsimbók. Ohh akkor most nyilvánosan bocsánatot szeretnék kérni mindenkitöl. Rozsdás haveromnak csak annyit hogy:
Én az egészet úgy kezdtem hogy: "szakszavakat nem tudok bocsi, nem vagyok szaki." Én nem néztem le az ég világon senkit, te vagy az aki szerint mindenki puding. szegény ducatimit is hogy elküldted. A 17 éves sutyerák sztrítrécer kölykök beszélnek igy egymással a meki parkolóban este mielött széthajtanák az 1.5i-s tuning civicjücet negyedmérföldön.
Ha ennyire kiboncolod az irományaimat keresd meg hogy hol fikáztam vagy mondam is egy negativ dolgot is a 250-esekre. Na ha ezt megtaláltad akkor beszélünk még.
ez van.. még mindig olcsóbb mint lemenni meg vissza:)
aha.
Csak van vele egy kis bajság Töki!
Nem tudom te hol érdeklődted de nálunk 2e a pósta na jó 1980Ft.
Amit ebben az évben póstáztak nekem vagy én póstáztam mindnekinek ennyi volt.
Fel van adva! Tegnap délután küldtem!
levélkémet feladtad?:)
úgy néz ki jobban is jártál vele h nem vetted meg
Én mentem egyszer egy MC21-es szárazkuplungos NSR 250-nel ami eléggé ütött kopott volt DE...
Hát apukám, ha arra azt lehet, mondani, hogy nem nagy szám...

Én inkább azt mondom rá, hogy nagy szám!

Egyébként én is szemeztem a motoroddal csak nem tudtam megegyezni a kereskedőkkel (az evo-ba akartam beszámítani).
Ennyi, igazad van----

korrekt
Inkább ki szoktuk szerelni a berúgót is,nemhogy önindítót tenni bele
Elnézést akik nem érintettek,pár gondolatot szeretnék azért intézni a két madárhoz.

ducatimi #263-ra válasz.

Az értelem meg te nem egy fogalomkör,köszönö viszonyba sincsennek,ne erőlködj.Másrészt pont adok az ilyen magadfajta félkegyelmüek véleményére...szerinted?Kérdezd már meg.Az egész szánalmas fórumnak egyik jeles képviselője vagy,amolyan ingyenhülye.Megtetszett a motorrevüben, vagy honnan jött a "mánia"?,mert hogy nem tudod mi ennek a motornak a rendeltetése, mit is képvisel az biztos.Van sok szép nagymotor, hidd el nem kell neked ezzel bajlódnod.2ütemü,büdös,rugdosni,esetleg keveréket képezni?ajaj,van baj ezer.Fogalmad sincs az ok-okozatról soha nem is lesz,mert szégyen vagy és szánalmas.Egy bencce,soma,Csombek,brezo félszavakból is tudja mire gondolok,te nyilván nem mert akkor nem tetted volna fel.Javaslom kérdezz rá a az öninditó dologra külföldi,elsősorban olasz fórumon hátha elküldenek a faszba,megelőlegezem válaszolni se fognak.Tudod nálluk nem égő meg nem fáradtság,de te ezt nem értheted.Én kérek elnézést.

playloud #272-re válasz.

Tévedsz, mert neten olvastam meg itt tanultam tőled mester :DD
Látod barátom (ha már megelölegezted a kollégát,bár nem hiszem hogy egy szinten lennénk,de legyen) a magadfajta "nagymenök" ezért maradnak tudatlan szarszagú jobbágyok mert lenéznek,lebecsülnek másokat. "Egyáltalán nem egy nagy szám motor, semmi extra nincs benne" és te kritizálsz engem?Azt se tudod miről beszélsz te szerencsétlen.Somarace már leírta elöttem,attól hogy agyonfosott tzred nem megy az a te nyomorod.Az adatlapod is magáért beszél "úgy használom hogy teljesen maga alá folyat. nem kis elismerés..." inkább szégyelnéd magad,eszed tengernyi. Elárulom neked, fogalmad sincs mit megy "csak" egy alap jól hangolt rs/rgv/nsr.Erre bizonyiták tzr250 topicból pár csemege íme: " ennek 7 v 8000-ig nyugton kellene maradnia nem, és utánna emelnie ki? Amikor kinyit a power szelep. meg RGV-250-el is mentem ott is volt seggberugás, de itt csak iylen érdekes. Amúgy a tietek is ilyen mert akkor nem tépem a számat, vagy nálatok érezni a rántást amikor bekapcsol?.-mi kapcsol be? :D Meg szerintem a te TZR-ed is viszi a 240-250-et.-megvan az 270-280 is igaz az már 16os lanckerékkel. Amúgy akkor az hogyan van hogy az összes hirdetésben az szerepel hogy 65Ló + 210 - 220 körül van vége az XY 250-es motornak?" Igy állsz hugyolai az úr színe előtt.
500asokatt meg szádra ne vedd,nem vagy méltó rá,attól te nagyon távol állsz.Egy 600as a 250 sport production (vagy itthoni ssp400) mezőnyhöz képest csekélyke + ~35 kgal nehezebb.Ez csak szerinted jelentéktelen súly.
Válásztható irodalomként javaslom, maradj csendben és igyad a somarace,atisrace fórumozok szavat legalább nem égeted le magad újfent.Én se akarlak megsérteni,de ez inkább van.peace.
Csáó! Varges, felvennél msn-re? Szeretnék beszélni veled 1-2 dologról! KÖSZI
Gyere át TZR250 topikba ne itt offoljunk
Feltételes mód...

Addíg álljon féllábon....
A-A nem folytott mert a 190-et kihoztam vele most januárban hatodikban valami 9000-nél, és volt még benne tartalék, csak a powert oylan hülyén bütykölte meg az elözö tulaj hogy nem lórugással jön meg az ereje, hanem 7000-töl lassan de folyamatosan 11 és félig, nemértem hogy lehet de ez van.
Amúgy azért szériában sem rosszak, nyitott állapotban A Tieddel lehet valamni gebasz hogy nem olyan ütős Esetleg valami beállitási gond, vagy a 45 lovas fojtott változat
Tessék figyelmesen olvasni! "...kipróbálNÁD"
Jó de te ilyen mindenre elszánt gépet épitettél, én nem a versenygépekröl beszéltem. Amúgy mikor próbálhatom ki?

Azért asszem meglepődnél ha az enyém kipróbálnád...