Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó ha valakit érdekell.nem minarelli blokkos nem taknyolt széthajtott szar,ha nagyítod a képet talán rájössz h trükkös picit,kanyarvadásznak építve!
Sziasztok! Eladó sorba került az Apriliám kategóriaváltás miatt. Bővebben itt: Aprilia RS 50
Sziasztok!

Eladó a gépem. 80ccm, gyári légszűrős, 19es karbival, közepes állapotú gumikkal, nagy új aksival. Ára 220eFt.
3620-6188618
Üdv!
idomszett van eladó. ha valakinek kell kép róla szóljon. mind műanyagig csiszolva. igény esetén szóró gittezve vagy ahogy akarod. vegyétek nekem csak lom, ha senkinek nem kell felgyújtom mert csak a helyet fogja a gixxer mellett....
A 7bar az megfelelő, vagyis beindul, de kevés.
Sziasztok
Megmértem a töltésem, csak épp a blokktól feljövő töltőszálon nem jö semmi feszültség.
Így keresek gyújtás állórészt!
A 7 bar még megfelelő. Rángatás: bármi baja lehet.
sziasztok most vetem egy Aprilia RS 50 am 3 98 év motort és a kompressziója 7 bár az nem kicsi ?3000 fordulatig fulladozik mi lehet a baja?szeretnék tanácsot kérni
Pfff, látom, te penge vagy, már többet tudsz a motorról, mint én! Ok, hétvégén leszedem a másik oldalt, és csinálok onnan is egy fényképet. A légszűrő gumi nem tudom, hogy jó-e úgy, de működik; nekem azt tanították anno, hogy ami működik, ahhoz ne nyúljunk!
Szerintem ez egy 19-es dellorto, az első az vákuum a csapnak, a bal felső az karbifűtés, , véleményem szerint a túloldalon lesz egy réz csatlakozó a síber középvonalában, oda olajoz, ezért mondtam, hogy fotózza már le a másik oldalt. A légszűrő csatlakozóhoz meg gondolom csináltak egy szűkítőt, hogy fel tudják barkácsolni, és rossz helyen van a furata, azért feszül
Jól látom, hogy szakadt a légszűrő gumid? A porlasztó elején mintha közösítve lenne a vákuum és olaj csatlakozó, de lehet, hogy a fűtés két csöve az?
A túlsó felét sem ártana ha lefotóznád, szerintem azon a felén lesz a csatlakozás
Köszi ismét a segítséget és bocs, hogy csak most válaszolok, de egy kicsit el voltam havazva mostanában. Én személy szerint inkább pálinkát szoktam főzni, de ízlések és pofonok. Úgy tudom, hogy az olajpumpák teljesen tönkremennek, ha nincsenek bekötve, mert az kenését a motorolaj adja. Ezek szerint ez nem így van? Itt egy kép a karbimról (még majd csinálok néhányat). Van ötlet, hogy hova mehet a csatlakozó?
Nagyjából értem, csak az a probléma, hogy ugyebár megragadva vettem. Gyári a vezeték kötege, azt leszámítva, hogy behúztak két kábelt, hogy akkumulátorról üzemeljen a fényszóró. Gondolom pont amiatt, mert nem volt töltése már ott sem.
Én ezt most vissza kötöttem( két vezeték visszaforraszt) Csak ugyebár nincsen neki töltése, se világítása.
Gondolom a tekercs rossz.
Kár, mert most lett összerakva a motorja, elkezdtem járatni, csak ugye így meg nem lehet járni vele, mert most semmi világítása nincsen.
Fesz-szabályzó kuka
A fesszabályzóról venném le a csatit ott valaminek bizseregnie kellene. De persze csak óvatosan, ha nem kerek inkább szervíz...
Holnap megmérem, gondolom a tekercsektől jövő citromsárgán kellene mérnem valami komolyabb feszültséget.
Ha nincs, akkor cserés az egész alaplap?
Multiméterrel végig kellene mérni, hogy jön-e fel kakaó, ha igen akkor a tekercsek rendben vannak. Gondolom -bár nem ismerem az rs lelki világát- az egyenirányítóban lehet egy túláram védelem ami az égőkre vigyáz, hogy nagy fordulaton ne tudd kicsapni. Na ha ez elment borért akkor az is okozhatja.
Sziasztok
Nincs töltésem és világításom.
Van valakinek valami ötlete?
Ez csak egy tipp volt, ahogy írták lehet szimeringes is.
Csak az, hogy ezt mar régebb óta is csinálta..es akkor meg nem volt az, hogy nem indul be hidegen..
Nézzd meg a membránt. Jól zár? Ép? Csere lehetőség esetleg?
Ha rosszul zár okádja vissza a benyát a szívótorokba, ez vissza csordogálhat a hengerbe... de nem tudom, nekem ez volt.
Amit írtál, az nálam is ugyanígy van..hogy ha kicsit all melegen, mar nehezebben indul..de akkor is valamiert befolyik a hengerbe a cucc es hidegen nem indul..
Valaki esetleg egy gianelli kiput?
www.olx.hu/hirdetes/aprilia-rs...
Nekem a következőt csinálta a Terézia: hidegen kicsit köszörülni kellett, de elindult. Melegen ha leállítottam, pöcre indult ha szinte azonnal indítottam, viszont ha pl. beugrottam a boltba és a motor állt 5-6 percet akkor már rendesen forgatni kellett az önindítót. Ha ráismersz a szitura akkor membrán is lehet. Nekem konkrétan hosszában elhasadt.