Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg az lesz a legjobb. De egy korrodált vezeték tudja ezt okozni, hogy egyszer indít - egyszer nem?
A rajzon lévő 17-t kérdezed? Mert az nem csatlakozó hanem a a bal oldali kormánykapcsoló.
Igen 4 vezetékes, de ahogy N3M3ZIS is mondja mielőtt feleslegesen költségekbe vered magad előtte nézz át minden csatlakozási pontot.
és a 17-es csati?
http://binatani.com/aprilia-rs...

Íme, 15 mp guglizás után, bár nem értem miért akarod szét metélni szegény motort, egy csatlakozó széthúzása, és wd-vel való fújása után. Tudsz erre értelmes magyarázatot? Szerintem nem. Meg kell nézni az összes csatlakozót, különös figyelmet fordítva a fejidom tartó konzol alattira (mint már azelőtt írtam), testeléseket sem ártana átnézni, oxid nyomokat keresni. Nem kell egy sikertelen kisérlet után egyből szétvágni mindent. Először a lehetőségeken kell végig menni szerintem.
Óh köszönöm, ha jól látom, akkor 4 vezetékes. Ha ez a rossz, akkor talán jó lesz hozzá az univerzális, mert a gyári újonnan 17 ezer ... az univerzális pedig 1700 ...
Megtaláltam.

A 15-ös a gyújtáskapcsoló.
Írtam!
Üdv!
Külön is eladó. Küldj e-mailt.
sz.schliemann@indamail.hu
Hú azt megköszönném, mert nem szívesen kötögetek random. Ki tudja, hogy mi lenne a vége
Körbenézek, mert valahol a van RS kapcsolási rajzom. Ha megtalálom akkor az alapján megtudod csinálni. Sajnos fejből már nem tudom, hogy melyik vezeték hova meg.
Sajnos nincs kölcsön kapcsoló, csak magas alkatrész árak. Esetleg abban tudtok segíteni, hogy melyik kábelt melyikkel kell összekötni?
Én a helyedben nem vágnám el, hanem a csatlakozónál húznám szét, és max. ott hidalnám át (kötném össze) a vezetékeket. Az univerzális kapcsoló az attól függ, hogy a vezetékek száma ha megegyezik akkor jó lehet, de a méreteinek is egyezni kell. De ha N3M3ZIS kolléga is fent lesz a fórumon, akkor ő is fog tudni neked adni pár jó tanácsot. Vagy van még egy megoldás ha valamelyik ismerősödnek van RS-e akkor tőle egy próba erejéig kölcsönkérni a kapcsolót.
Sajnos nem jött be a WD40, kontakt spray változat a gyújtáskapcsolónál. Viszont annyira nem mertem szétszedni. Azt szeretném megkérdezni (lehet, hogy halott ötlet), hogy ha a gyújtáskapcsolóba menő kábeleket egy kicsit lejjebb elcsípem és összekötöm, úgy megtudom e nézni, hogy tényleg a gyújtáskapcsoló e a gond. És ha igen, akkor a motorosboltban kapható univerzális gyújtáskapcsoló jó e rá?

Üdv
Hello!

A relé külön nem eladó?
Bocs zsír ujjam. Így már jó.
Hali van egy zsír újam.

Itt meg tudod nézni.

http://olx.hu/hirdetes/am3-6-aprilia-derbi-gyujtas-tekercs-alaplap-teljesen-uj-ID2WuGj.html
udv,
van valakinek am6 alloresz (tekercs) elado?
Eladó karbon mintás, LED-es index, hozzá való relével!
4db index - 6000 Ft
relé - 1500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
N3M3ZIS kollégának igaza van. Olyat vagy hasonlót próbálj venni, és azt be tudod tenni a villahíd közepébe, és akkor még hajolgatni sem kell a szívatóhoz.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Hasonló dologban gondolkodj szerintem. Nekem Polini van, olyat épp nem találtam, de ezen már el tudsz indulni
Eredetileg egy 14 dellorto karbi volt/van rajta. A szívatója úgy volt megoldva , hogy a karbi oldalában volt egy 5 centis pöcök , amit lenyomtam , majd egy teljes gázadással visszaugrott. A burkolat és a váz közötti résen benyúltam , ez könnyen megoldható volt.
A 21 dellortonál pedig a szívató a karbi tetején van , amihez sehogy se tudnék benyúlni , mert burkolt a motor.
Holnap kipróbálom! Köszönöm!
A fesszabályzó akksi nélküli használat miatt döglik meg. A fejidom tartó konzolnál a csatit húzd szét, fújd be. Szerintem az lesz a ludas.
Eredetileg milyen karbi volt a motorodon? A baloldali kormánycsutkán van szívató karod?