Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit szívesen. Sajnos ennek ez a módja, hogy szépen végig kell menni az egészen. Sajnos nem a gyújtáskapcsoló sem a fesszabályzó nem olcsó dolog.
Egy olyan kérdésem lenne , hogy egy 21-es dellorto karbinál a szívatást , hogy tudom megoldani ?
Akkor szép sorjában neki állok holnap. Bízom benne, hogy nem kell rá venni új gyújtáskapcsolót, vagy épp fesz.szabályzót. Köszönöm a segítséget!
Általában ha a testkábellel van gond, akkor minden elmegy, de az is megér egy átnézést.
Bízom benne, hogy nem a feszültségszabályzóval lesz a gond, mert azzal nem nagyon találkoztam még. A testkábel okozhatja ezt a gondot?
A gyári relé nem jó a ledes indexhez, mert az olyan 20W körül kapcsol csak. A ledes indexek meg max. 5-10W azok csak max. folyamatosan világítanak vele. A ledeshez külön "relé" kell, de az már nem is relé, hanem egy IC-vel vezérelt áramkör. Ha egyszerre ment el minden akkor lehet gyújtáskapcsoló. De az is lehet, hogy a fesszabályzó halt meg. Anno nekem akkor vert ki minden izzót a motor.
Nekem azért gyanús, mert erős a gyanúm, hogy egyszerre ment el minden. Amúgy új, led-es indexeket szeretnék rá szerelni, már meg is érkeztek, csak közbe jött ez a gond. Így azt sem tudom, hogy a gyári relé jó lesz e a ledekhez.
Bár igaz, hogy így távolból én is csak tippeket tudok adni.
Akkor ellenőrizd le a relét, mert valószínű, hogy akkor az lesz a ludas. A világításnál meg én az izzókkal kezdeném, lehet, hogy csak azok égtek ki. Ha beindul kapcsold rá a világítást és egy multiméterrel mérj rá a csatlakozókra, hogy megy-e oda áram.
Nem volt akkor sem, de az első sem világított akkor. Sem a tompított, sem a távolsági.
Ha a gyújtáskapcsoló nem kapcsol rendesen akkor az csinálhatja az index hibát is. De azt megtudod nézni, hogy a relé halt-e meg, ha lehúzod róla a 2 vezetéket, és egy biztosítékot teszel be helyette (azért, mert ha netalántán zárlat van valahol akkor nem füstöl le minden), vagy csak simán direktbe összekötöd a vezetéket. Ha kapcsolod az indexet és így folyamatosan világít, akkor a relé halott. Ha így sem megy akkor kapcsoló(k), gyújtás, index, esetleg vezetékek. Illetve amikor volt hátsó helyzetjelződ akkor volt indexed?
Köszönöm a tanácsokat! Holnap tudom csak szétszedni, megnézem, hogy sértetlen e és utána befújom kontakt spray-val. A kulcs nem kopott, tavaly lett újra gyártatva. Bízom benne, hogy az első helyzetjelző is életre kel utána majd.
Az index hibája is eredhet ebből?
Ez jó hír.
Szedd le róla a gyújtáskapcsolót, és fújjál bele egy kis WD40-t az szokott rajta segíteni, illetve nézd meg, hogy a kapcsoló alján a rögzítőfülek, (amik egyben tartják a két felét) nincsenek-e eltörve, rendesen egyben van-e a két fele. Ha nem teljesen vannak egyben akkor is produkálhat hasonló dolgot.
Ma délután többször elindult a motor az önindítóval. Valószínűleg a gyújtáskapcsoló kontakt hibás, mert miután a kulcsot elfordítottam, megmozgattam és indult a motort. Később többszöri "mozgatás" után indult el és a hátsó helyzetjelző és "életre" kelt.
Ha a kilométeróra spirál nincs elszakadva akkor a meghajtó rész a keréknél adta meg magát, sajnos az nem olcsó, vagy az óránál a szöghajtás. A fordulatszámmérőnél is első körben spirált nézd meg, ha az rendben akkor a blokk oldalán a kihajtást.
Ha egyik index sem megy akkor első körben az relét nézném meg, utána kapcsolót + a vezetékeket. Helyzetjelzőnél is sorba kezdve az izzótól a kapcsolóig.
Az, hogy önindítóval nem indul a kompresszió hiányra szokott utalni. Mérj nála egy kompressziót.
Hirtelen ennyi ami eszembe jutott.
A sebesség mérő és fordulatszám mérő mechanikus, úgy hogy nincs spirál vagy elszakadtak.
Sziasztok!

Lenne pár kérdésem, hátha tud valaki segíteni (esetleg találkozott már ilyen problémával). Egy első szériás RS50-ről lenne szó.

-Nem működik sem a sebességmérő, sem a fordulatszámmérő óra, de a hőfokot jelzi
-Nem működik egy index sem, egy helyzetjelző sem, de a féklámpa és a duda jó
-Az önindító pörög, de a motor nem indul be - viszont betolható

Az akksi és az önindító elvileg egy éve cserélve volt. Előre is köszi a válaszokat!

Dave
Nem köszi komplett blokk érdekel hengerem az van 1000 kilómétert futott DR 70 csak a blokkot cserélem egy am6-ra mert a jelenlegi am 5
hengerszett az lenne ha érdekel. a henger hónolva lett , új dugattyú van benne . 1500 km-t futott.
Sziasztok valakinek nincs egy fasza AM6 blokkja jó állapotú főtengellyel,szimeringekkel,jóváltóval,hengerszett,karbi nélkül ?
uj facebook csoport nyilot az 50-80 cc sport motoroknak gyertek csatlakozatok


https://m.facebook.com/groups/...
Üdv! 17 karbit keresek ésszerű keretek között.
Köszi előre is.
Indexbúrát keresek rs-re fehér színűt, nem a kereket hanem az egyel újabbat akinek van írjon.köszi
Köszi a tippeket !
Esetleg még nézd meg mekkora fuvóka van benne meg a súber tű állását, + levegőcsavarral tudsz még játszani..