Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyire húzod neki? Milyen fordulatokon jársz?
Ki akarod kötni, csak keverékkel teszel bele? 1:40 körül keverjed, 4 liter benzinbe 1deci olaj.
Sziasztok.Van egy olyan problémám,hogy 5 liter körül eszik a gép (4.8-5.3)
70-es DR henger van rajta+a gyári karbi 12-es (94-es rs ),főfúvóka 54-es.Szerintetek egy 17,5 karbival jobb lenne ? Sokan mondták már hogy azért eszik ennyit mert nem tud annyi levegőt beszívni amennyi kell neki és ezért benzinből szív többet.Nektek mi a véleményetek?
Sziasztok most rakom össze a blokkot és olyat kérdeznék hogy vadi új henger + minden ami kell vadi új de ha nem bízok az ólajzóban MILYEN keverési arányban keverjem be a benzint ? (Menyi a keverési aránya benzin+ olaj ) ?
elso sarvedo.kellene
fordulatszam.mero spiral
19-es karbi
Sziasztok!
Valaki bont Aprilia RS 50 2004-est?
Nincsenek ilyen problémák. Tényleg fogalmunk sincs , mi lehet.
Azt mondták nagyobb fuvoka nem használt semmit , levegőcsavaron állítsunk az sem használt semmit. Tehát most elvileg a benzin és a levegő rendesen be van állítva.
Ezt a direkt szűrős dolgot nem nagyon értem. Valaki azt mondja , hagyjam rajta nyugodtan (egyébként láttam már én is Rs-en és semmi gond nem volt vele) , itt meg írtátok egy páran , hogy szedjem le , mert semmire nem jó.
Most hamarosan lesz átalakító a gyári szűrőhöz , aztán majd kiderül mit fog csinálni azzal. Mondjuk ettől a fordulatszám dolog , hogy fog e változni , hát nem tudom.
Szivató is fennt akadhat esetleg
+ főtengely szimmeringet megnézném, meg a szívócsonk környékét. Lehet falsol
Vas henger.
Valamint fenn áll még egy olyan probléma, hogy ha alapjáraton ráhúzon a gázt akkor nehezen akar visszamenni a fordulat alapjáratra. Megáll ilyen 5-6000 nél, és nehezen megy vissza. Úgy gondoljuk hogy visszarakjuk a gyári szűrőt, aztán majd kiderül.
Ha vas henger akkor 500 km elég neki kíméletes üzemmódban, azt jelenti hogy nem forgatod szarrá, nem huzatod ki amit szól, hanem közepes fordulatokon, ha nicasilos akkor nem igazán kell járatni még ennyit se...
Henger hónolva lett , új dugót raktunk.
90 es fuvókával szinte menni nem akar , sok neki az , nem véletlenül volt ebben a 21-es dellortoban 80 as fuvóka. (mivel használtan vettük a karbit.) De járatásra még az a 80 as is sok neki , visszaraktuk a 75 ös fuvókát , úgyis alacsony fordulaton használom.
A levegőcsavaron pedig felet tekertünk , másfeles az már nagyon sok neki.
Dugót egyébként mennyit kell járatni ? Egy hengerszettet járattam 1000 km-t , akkor gondolom az 500-600 elég?!
Eladó karbon mintás, LED-es index, hozzá való relével!
4db index - 6000 Ft
relé - 1500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Szia.
Köszi. Megmértem, elvileg elfér!
Simán 90-es főfúvóka, plussz olaj a tankba, levegő csavar 1,5. Bejáratás. Majd jelentkezz, ha meg van
Értem. Köszönöm a választ. 80 as fuvóka van benne, kb. Milyen nagyságú fúvókákat vegyek? Valamint majd ha próbálgatom a fúvókákat, hogy melyik lesz az optimális , az hogyan lesz célszerű ? Azért kérdezem mert új dugó lesz a motorban és úgy nem lenne célszerű pörgetni neki.
Bocs a sok kérdésért csak nem szeretném ha beállna mégegyszer a dugó, kicsit költséges dolog!
Pont akkor ragad meg amikor huzatod és elkezd fulladozni a motor a sok levegő kevés üzemanyag miatt. Nem elég a levegőcsavaron állítani attól még nagy fordulaton nem fog több üzemanyagot kapni, főfuvókát kell növelni ha a sportlégszűrőt akarod fenthagyni. A hengert meg érdemes hónolni mert biztos kapott a szorulásnál ha felkenődött rá a dugó és úgyhagyod akkor hamar megszorul megint...
10mm-el szélesebb, tehát oldalanként 5-5 mm-nek kell plusszban elférnie. Mérd meg.
Sziasztok ismét.
Esetleg az eredeti kérdésemre nincs valakinek tapasztalata? 2007-es RS50-re felmegy a 140/70-es gumi hátra? Elfér? HELP!
Nekem így van megoldva
Ne haragudj, de Sharkoon is, én is leírtuk. KARBURÁLÁS, illetve a direkt szűrő, de úgy látszik te csak az utóbbin lovagolsz. Az pedig nem megszorult akkor, hanem megragadt. Szorulásnál fixes lesz, ragadásnál, csak egy pillanatra akad meg. Ez pedig rossz karburálásra utal. Gondolod annyi az egész, hogy feltolod a "nagykarbit" tekersz kettőt a levegőcsavaron és jó is lesz? Hónoltatni mindenképp érdemes lenne, plussz új dugó-gyűrű, mert utána meg majd jön a kérdésed, hogy miért nem indul a motor, nincs kompresszió, gyenge, stb. Képet mindjárt teszek fel.
Meg a dugattyú csak egy kis időre szorult meg , utána át lehetett forgatni a motort.
Végighúztam az ujjam a hengerfalon semmit nem lehetett érezni , ugyanolyan sima felület , mintha új lenne. Se egy mély karcolás semmi.
Nem akarok itt furakodni , de ezt a sportlégszűrő dolog nekem kicsit magas. Igazából ha annyira több levegőt kapna akkor nem csak el kezdene fulladozni a motor ? Elég sok ismerősömnek van direkt szűrője és semmi gondjuk nincs. Én visszarakom a gyárit , ha úgy jobb , de nem lehet , hogy más is okozhatta a szorulást ?
Több üzemanyag , kenés , igazából ezek még max.
Karburátoron a levegőt pedig rendesen beállítottuk.
Amúgy akkor képet ha megkérhetlek küldesz majd , erről az átalakítóról ? Köszi
Fúrás-honolás, ez alap egy szorult hengernél. Gép műhelybe vidd el, nézzék meg into-val, utána tudsz te, vagy ők egyáltalán tovább lépni, hogy mekkora dugó kell. A karbihoz pedig lehet esztergályossal csináltatni kemény benzin àlló gumiból átalakítót, az is ki jön annyiból mint egy direkt szűrő. Nekem is így van megoldva, ha gondolod csinálok róla fotót, úgyis megyek szerelni
Ha az öntöttvas hengered megszorult, oda nem elég csak a dugattyú csere. Minimum egy honolás, de ha belemarta hengerbe akkor a fúrás nem kizárt dolog. Szóval mielőtt megveszed hozzá a dugattyút nézesd meg a hengeredet is rendesen.
De ha tévedek majd a többi kollégák kijavítanak.