Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen fennakadtam :)
Check the free length of the spring, and replace the part if it is longer than the service limit. Service Limit: 30 mm.
Hogyan lehetne hosszabb? Folyamatosan nyomás alatt van. Nem inkább akkor kell cserélni ha már rövidebb, mint 30 mm?
Akkor ott tényleg a lamella lehet elfáradva.
De amúgy ha már szétszedted a kuplungot, ott a csapágy is.
Nem tartja semmi, kiesik a helyéről.
Nézd meg a kis görgőket, és a kuplungkosárban a futópályát.
A szervízdoksiban a 11-3-as oldalon van róla kép.
Akkor morog jobban, mikor kiengedem.
Ha a rugó gyenge, akkor biztosan megcsúszik a kuplung.
Ha csapágy, akkor meg teljesen behúzott kuplungkarnál is morog, mert ilyenkor van rajta a legnagyobb erő.
Amit irtál abból az jön le hogy valami benzin gond lehet.
Nehèz igy megmondani a pontos problèmát de menjetek szèpen sorjában.
Szivatóval indul? Vegyètek le a karbit aztán szedd szèt ès fujd ki kompresszorral az egèszet. A tűszelepet nèzd meg hogy mennyire kopott es nèzd meg hogy összerakva el e zár a szelep. Ráteszed a karbi alját ès engedsz a karbiba a csöbe benzint. Aztán egy pár perc után megnèzed hogy mennyi menzin van a karbiban.
Ha nem zár el azt is látod majd. Esetleg a membránt is kiveheted. Annak a fènyfele forditva teljesen zárni kell. A vákumcsapot egyszerűen le tudod ellenőrizni. Az egyil csövön jón a benzin akkor ha a másikat (a vákumot)megszivod.
Jó kérdés...
Itt azt olvastam, hogy vagy szét van kopva, vagy a rugók gyengék.
Repsol Moto Transmissiones 10W40.
Ha morgott, az nem véletlen kiemelőcsapágy probléma?
Nekem nem csúszott, csak morgott, mikor kiengedtem a kuplungot. Ezért, ha már szétszedem, cserélem a lamellákat is.
Milyen Repsol olajat használsz?
Ami kimaradt: nagyjából 250km-t mentem vele csere óta.
Szia!

Én is nemrég cseréltem kuplung lamellákat. Bár nem mértem, de feltűnt, hogy alig van különbség a régi és az új között vastagságban. A régiről levált egy lapka, így mindenképp cserés volt.
Gyári eredeti rugókkal raktam össze, és eddig kifogástalan.
Repsol olajjal nagyon szépen működik, hidegen első indulásnál sem ránt a váltó, ha sebességbe teszem.
Szerintem nem lesz gond nálad se.
Sziasztok!

A Derbi Senda R szerelési útmutató szerint a kuplung lamellák csere limitje 3,6 mm.
Most vettem újakat. 3,15 mm! Szerintetek? A hozzá kapott rugók 34,5 mm.
Tegnap elvittem az ismerosomhoz a mocit , babralta a karbit beis indult nagy nehezen de sokszor lealt .Megneztuk es a gyertya nemvolt benzines ( bekente benzinnel) utanna egybol indult .Aztmondja lehet kompresszió mert nemtudja felkapni a benzint.Meg beszelt membranrol is .A karbim is csopog szerinte a tuszelep nemzar rendesen.Na mindegy raktunk bele új gyertyát haza jottem vele minden ok meg elmentem motorozni is 15km hibátlanul teljesített indult rugasra mint a kisangyal.Majd ra kb 3orara mar nehezen indult ,nemvolt alapjarat mentem vele es fuldoklott rángatott vagy 5km keresztül .Nemindult ,gyertya megint száraz.Megint adtam a gyertyanak benzin indult elsőre , kevesebb levegő es haza fele a havertol ment rendesen .De reggel inkáb buszal jottem melózni mert ha a motorra alapozok beszopom.Teljesen tanácstalan vagyok , a haver csak hétvégente er ra , alkatrésze nincs azt én szoktam beszerezni de most aztse tudom konkretan mit is kene ...ha markaszervizbe elviszem lehuzzak rólam a cipőt is egy csavar meghuzasert :(
Szia! WD40 lánchoz felejtzsd el. A Valvoline-ak van egy láncspray-e. Én azt használom. Egy szép fehér réteget visz rá. Ha megyek vele nem dobálja le az olajat, nem koszolódik a felni és a gumi. És mikor már nem fehér akkor tudom, hogy megint fujni kell. Én az RS-re egy másik láncsprayt használtam de a szép arany felni ronda fekete lett első utam után. Mire letakarítottam nem egy.két perc volt.
A fogyasztásomat már töbször lemèrtem. A motort csutra teletankoltam ès 100- km megtètele után 4- litert tudtam rátakolni. A láncra lehet kapni láncsprèt. Èn most motorfűrèsz lánckenőt használok mert ez van itthon.jó sűrű ès nagyon tartós.
A gazdaboltban 900- ft egy liter.
Kipufogóval nagyon vigyázni kellert sokat ronthat vele az ember.
Nekem van egy gyári rendszerem amiből ki vam szedve a folytás es a könyökből van egy pici rövidebre vágva. Es csak is a gyári furujás vègdobbal megy jól.
Láncot olajozni wd 40 el mennyire elfogadott ?
A fogyasztásod, csak a kezed tart határt!
Valószínűleg a lánc szett cserét csak tavaszra hagyom.Ma vettem 80 as fúvókát holnap hozzáértő kezekbe kerül a csinos. Amugy kb mennyivel fog megnőni a fogyasztásom ?
Hátul 1- fogat nem hiszem, hogy észre fogsz venni.
Elöl 1- fog annyit számít mint hátul 3- vagy 4.
Próbáld meg a 13- es és ha nem lesz jó akkor marad a 12- es.
Mondjuk ez függ attól is, hogy mennyit jársz terepen és hegymenetnek. Nem jó a végáttételt nagyon meg hosszabbítani mert egy idő után már gyenge lesz hozzá a motor. Majd meglátod, hogy fog viselkedni a motorod.
És ha hátra 54 est vennék ?
M6 - os főfúvóka. Igen az alapjárati maradjon.
A 13- as lánckerèkkel elèg hosszú lesz az áttètel.
Persze ez füg a kipufigótól is.
Gyári kipuffal folytás nèlkül 11- vagy 12- es lánckerèkkel lesz jó.
Ezzel erdőben ès betonon is elèg jól lehet menni
Lehet felakad az úszó, vagy a az úszótű. Azért folyhat a benzin. Nem zár le rendesen. Kézi a szívatód? A Derbik sokáig szívató nélkül is beindítható. 10fok alatt lehet kéri már, de valamelyik még az alatt is beindul.
Minden így van ahogy leírtad.Előre 13 as kereket vettem de majd kompletten cserélem lánc és hátsó kerékkel tavasszal már csak.Fúvókából M5 vagy M6 os kell bele ? Alapjárati maradjon ?
Neked uj blokkos sendad van.
A folytás a kipufban ès a karbinál a lègszűrőcsőnèl van.
Dellorto 17'5- karbi van rajta gyárilag 70 es főfuvi. 32 alapjárati. lánckerèk gyárilag "persze most endurorol beszèlek" 11-53 as.
A főfuvókát cserèld ki 80 ra a tűt tedd középre. A lánckerék áttètel terepen 11-53.
Betonon 12-53 ennèl hosszabbat felesleges a kicsi köbcenti miatt.
Beindult nagy nehezen , mentem vele majd kb 500 méter után szép lassan negált és tolhattam rúghattam de semmi .Haza toltam.Úszóházból alul csepeg a benzin.Leengedtem de megint csöpög.Szívató nincs rajta.Már be sem indul.Azt hiszem megy szerelőhöz mert nemér annyit az egész hogy elmegy vele 3 napom és az idegtől az agyvérzés kerülget.
Kevés a benzin ha inkább fehér.