Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia a gianelli rendszert milyen áron adod ?
Az úszóház leeresztőcsavarját hiába húzod meg ha a benne lèvő gumi karila nem tömit. A karbin a benzinszintet vagyis azt hogy mennyife enged át egyszerűen ellenőrizheted. Leveszed a karbit a motorrol aztán szètazeded ès
Kiöntöd belőle a benzint. Majd összerakod ès egy vizszintes helyre leteszed a karbit.Aztán fogsz egy átlátszó benzincsövet ami kb 5 cm hosszú ès rádugod a karbira.
A benzincsőbe elkezded lassan adagolno a benzincsöbe fegckendővel a benyát.
Majd fogod látni hogy nyeli a karbi a benzint. Ha már nem nyeli akkor a karbi már televan. Na ilyenkor a csövön egy filcel megjelölöd azt hogy hol ál a benzin a csöben. Ès figyeled a jelet. Ha a larbi átenged akkor a csőben lèvő benzin szèpen lassan megy lefelè. Amembránnál nehezen inful a motor. Kiveszed ès a fènyfelè forditva teljesen zárnia kell a lapoknak. Most egy telefonról irok ezèrt nem nagyon megy esetleg
Ezt az uszohazas dolgok le ellenorzom .Az uszohazon ha a leereszto csavar kajakra megvan huzva akkor semmi fele keppen nem szabadna csepegnie ? Tehetek oda valamilyen tömítést ha ott lesz a hiba ? Rossz membran esetén mik a hiba jelenségek ?
Ja elfelejtetzem.

Leveszed a ksrbi alját aztán öntesu bele valamit. Fèlrerakod ès vársz egy órát vagy skàr többet.
Aztán ha úgy is csöpög hogy nincs a karbira felcssvarozva akkor a leeresztő csavarenged. Ès nem a az úszónàl lèvő szelep. Ha lehet akkor tegyèl vissza mindengyàri cuccot a ksrbiba. Az utángyártottak n mindig jók.
Az is lehet hogy a karbi alján van egy leengedőcsavar ès az csöpög.
Az èn motoromnál is csöpögött de tekertem az úszóhàzba aleeresztőhóz egy csavart. Szerintem tegyèl vissza minden gyáribalkatrèszt a karbiba mert az itàngyártottakkal csak szivni fogsz. A beàlitás folytás nèlkül. Aszem gyári 32- alapjárati fuvi. Gyari 25 A- tű kózèprerakva. Ès tegyèl be egy 80- as főfuvit.
A karbinál van egy ksrika ami lesuűkiti a levegőt. Azt ved ki. A lègszűrődboz marad teljesen gyári álapotban. A kipuffból kivève a folytás.
Szivatóval indul de hirtelen gázra fullad , motorozhatatlan.
Kicseréltem a tömítést , a tű szelepet az alapjárati fúvókat valamivel nagyobbra .Csepeg továbbra is az úszóházból a benzin.Az úszó nem lukas ellenőriztem és levetem az úszóházat megszívtam a vakum csövet és ha kézzel mozgatom teljesen lezár a tűszelep , ha össze rakom már csepeg.Nagy nehezen sikerült elérnem hogy legyen alapjárat de nem pörög ki rendesen vagy nehezen esik vissza alacsony normál alapjáratra .Fordulaton mintha fuldokolna és füstöl .
Sikerült beszereznem karburátor felújító szettet .Hogyan kéne behangolni a karburátort ? Nincs nagyon kiinduló pontom.
Sziasztok! Mivel már sokszor meglett kérdezve, de egyszer sem lett válaszolva, ezért megkérdezném megint, és jó lenne ha tudna segíteni valaki! :)
Szeretnék venni egy Derbi Senda Baja 125-öt. Van valami tapasztalatotok a motorról? Nagyon megköszönném, ha megosztanátok velem!
peace!
sziasztok
45fogas lánckerék érdekelne valakit? 20km-t volt hjasználva
Sziasztok! Van egy Derbi Sendám , EBS blokk. Az a problémám hogy a blokk most megasta magát. Gyári 50 ccm 22 000 km-t futott. A kérdésem az hogy megérné e most feltuningolni a gépet? Keresgéltem kicsit , kb. 180 000 Ft lenne
Megoldódott a dolog, valóban keskenyebb a csővázas lengőkarja, így azzal jó lett!
Más:

Akinek lenne eladó szakadásmentes, ilyen (X-treme, x-Race) teljesen fekete ülése, kérem írjon!
stamas91 kukac gmail.com
Az első kerekem hibátlan, 6csavaros, legnagyobb féktárcsás.
A hátsóra pedig most az lesz a megoldás, hogy a villát is vélonyvázaséta cserélem, elvileg akkor mindennek stimmelnie kell...
Lánckerékből van egyenes, és régi tányér alakúm is, valamelyikkel összepátosítható lesz terveim szerint :)
Igen van a régi vékony vázas derbi villa, és van az új vastagvázas derbi villa. A két villa ugyan az, csak az új vázzasnak a villáján a féknyereg kitámasztó pöcök 1- cm rövidebb.

Itt van ami Neked kell.
Ha jól nézem ezek mind új vázas kerekek, csak az egyik acél, a másik alu.
A régi vázasnak az első kerék féktárcsa felfogatása 3- csavaros, az újnál pedig 6- csavaros.
Mérd meg a régi derbi agynak a szélességét, aztán annál csak szélesebbet vegyél.
http://olx.hu/hirdetes/derbi-1...

http://olx.hu/hirdetes/r
ieju-d...
Akkor ezekszerint létezhet, hogy kétféle villa van, mert a fék pl csak úgy lehet jó átalakítás nélkül...!
Én is találkoztam ezzel a problémával.
Vettem egy derbit (új vázas derbit amiben régi derbi kereket tettek) és a motor a láncot mindig ledobálta, meg a féknyereg nem akadt bele abba a kiálló izébe. Aztán kellet vennem hozzá régi derbinek a hézagolóit és úgy már helyen volt minden. A lánc és a féknyereg pont helyen volt de a tüske még mindig rövid volt a féknek. Fogtam és szépen co- val ráhegesztettem egy darabot. Aztán jó helyen fut minden és a fékem is működik. Az új derbinek szélesebb a kerékagya. Esetleg ha érdekel akkor lemérem a két hézagoló szélességét.
Sziasztok!

Van egy 2003-as Senda Xtreme-em Tehát nem a csővázas, hanem az újabb fajta Senda), és ebbe szeretnék belerakni egy 1998-as sendából származó cross/enduro hátsókereket, de az a gond hogy a gyári SM szetthez képest a kerékagy 15-20mm-el keskenyebb, ezt nem lehet kihézagolni, mert a féknyereg nem fog megakadni a villa tüskéjén, plusz nem lesz középen a kerék.

Állítólag 3 féle derbi villa van, a szögletes zártszelvényszerű (Pl DRD, és nagyon régi Senda), illetve a szokványos lapított végűből keskeny-és széles. Létezhet ez?

Tehát elvileg nekem egy keskeny hátsóvilla kell, és passzolni fog a kerékagy (felni) a motorba?
Ilyen fajta villám van, elvileg ebből létezik keskeny és széles:
Akkor érdemes minimum a hengert leszedni, hogy megnézd mi okozhatja. Ha ott nem látható, lóg, kopog semmi mozgatásra, akkor lehet másfele van a baj.
A keveréket meg passzolok hogy meddig csökkentheted, elméletileg ezek 1:50-es keverékkel ketyegnek. Én is annyival szerencsétlenkedek.
A forrás talán a forgattyúsházban van. Ma mentem kb 20 km-t a koppanás, csattanás akkor sűrűsödött, mikor a sebességhez képest magasabb fokozatban voltam, mint kellett volna.
Másik, a gyertya mellett -a falán- olajos. Mikor a gyertyát kitekerem mindig olajos. 1:40-el jártam miután megvettem. Legutóbb 4 literhez már csak 0,8 decit kevertem. Meddig mehetek le vele?
Hali!
Így elég nehéz megállapítani, vagy bármi okosat mondani, de kétlem, hogy elszabadult tűgörgő lenne, mert az elég csúnyán csörömpölne és folyamatosan. Ha nem sűrűsödik a fordulatszám emelésével, akkor ha jó a füled, akkor hallgatózással nagyjából be tudod tájolni a hang forrását.
Sziasztok!

Szerintetek mi okozhatja az alábbi tünetet?
Alapjáraton szépen ketyegve időnként egy halk, tompa, csattanó, pattanó hangot hallani. Olyan hang, mint mikor a váznak ütöd az első fékcsövet, vagy mintha hőtágulás folyamán keletkezne. Időben nagyjából közvetlenül a kipufogás után hallani, mondjuk minden 10. után. Menet közben is hallani, de a fordulattal nem sűrűsödik.
Esetleg elszabadult tűgőrgő?
A szervízdoksi szerint az első kerék felé kell állniuk a pofáknak, de nekem például a csere lamellák mindkét oldalán hátrafelé állnak.
Szerintem nincs különösebb jelentősége.
Eladó egy 2010.-es Derbi Senda DRD Evo 50 Supermoto.Sérült vázzal hiányosan inditható blokkal digit müszerfallal markolatfütéssel radiális fékekkel fodros féktárcsákkal stbVázat adok hozzá.Át kell épiteni.Ár:169 E Ft.DebrecenTeL:06 70 459-6036
Szétszedem. Az eredetin az aszimmetrikus lamellák mindegyike egy irányba áll. Az új lamellák összevissza vannak. Az egyiken oldalanként fordított a minta. Gondolom ez kerüljön középre. Vagy van jelentősége?
Ez biztos elírás. Szerintem se nyúlhat meg a rugó ilyen körülmények között.