Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem DR70-Dellorto 17.5-gyári rezó kombinációval 11-ig kiforog, de 9-10től nincs értelme tovább kínozni, utazónak 6-7.000 is elég neki.
14:49 áttételt még bírja, 15:49-et megpróbálom, hátha... :)
Sziasztok, Érdeklődöm, hogy a bejáratott utcai DR70-es vashengernek 19-es Dellorto karbival, folytatlan gyári rezonátorral mekora a maximálisan elérhető fordulatszáma? (EBS 1.generációs a blokk).
Sziasztok! 2003-as Senda50-hez keresek enduro felniket. Esetleg cserélném supermoto felnikre. (Sopron környékiek előnyben).
Üdv.
Egy annomália után érdeklődöm!
Valószínűsitem, hogy túlmelegszik a hengerem és megszorul egy pillanatra. Ezt tette már háromszor negyedikre már elment a kompresszió! Megfuradtam és kapott egy új hőgombát a hengerfejbe! Jratom már kb 500 km benne van és ismét egy pillanatra megszorult, olajat kap bőven, a kipufogóból is prüszköli! Ja és nem pörgettem túl a hang alapján (fordszám nincs bekötve)!
Egy hónapos nálam a motor,azóta ilyen.......
Hali!
Úgy kéne fognia, mint a satu! Ha a dugattyúk szépen járnak, akkor a hiba nem ott van.
Tárcsát vagy betétet nem cseréltél mostanában?
Én a szarrákopott első tárcsához raktam új betétet... hát, Frédi szerintem a kőkorszakban hamarabb megállt a verdájával, mint én azzal az új betéttel...
Üdv. Érdeklődnék,hogy 1998 as Senda hátsó féknek mennyire kell fognia? Nem tudom olyan erővel nyomni a fékpedált,hogy megcsússzon a hátsó kerék. Az első nagyon fog.A hátsó légtelenitőt fellazitva és nyomva a fékpedált,könnyen áramlik a fékolaj. A belső dugattyút levettem ,nincs berohadva .(a külsőt azt bonyorultabb levenni,azzal nem kinlódtam,)Valami ötlet,mi lehet a megoldás? Vagy igy a jó? várom a válaszokat.
Bocsi mindig elfelejtettem!
Ha meg aktualis.
A tarcsa kulso feletol, elol hatul 22,5 mm !
Sziasztok,
Olyan kérdés lenne, hogy rieju am6 blokk, melegen nehezen indul ha önindítózod, tolásra azonnal. Eladó a verda tehát előélet nem ismert sajnos... Valakinek valami ötlet?
Köszönöm a választ sokat segítettél :)
Persze de ezt nem egyszerű leírni...
Röviden. Leveszed a féknyerget a fékcsőröl.
A fékcsövet a magasba emeled és befogod két ujjal a végét.
A féktartály mindig tele legyen olajjal. Szóval a fékcsőnek befogod a végét és elkezded a fékkart pumpálni, és utána a kart bent tartod, aztán kiengedsz a fékcső végén egy kis levegőt, olajat.
Ezt egy párszor megcsinálod, vagyis addig amíg a fékkar nem ked keményedni. Ha jó kemény akkor megpróbálod az ujjaddal jól megszorítani a fékcső végét. És húzol a fékkaron egyet. Ha nyom a munkahenger akkor "elméletileg jó" Persze ettől még lehet, hogy csak pumpálásra lesz kemény.
Ami ki van esve a rezóból az a katalizátor.
A rezó általában több részből áll. Van könyök, diffúzor, has konfúzor, végcső. a űködési elvéről most nem szeretnék beszélni.
A rezó egy pontosan megtervezett vasdarab.
A rezónak akkor van a legjobb hatásfoka, ha belül üres, nincs benne semmi. Semmi kilógó, belógó és akadályozó akármi.
Szétvágod és kidobálsz belőle mindent, ég a perforált lemezt is.
A perforált lemezt azért teszik bele,kőzetgyapottal, hogy ne legyen a motor hangos. Igen de a rezónak a térfogatát ezzel csökkentik.
A katalizátort azért teszik bele, hogy az megszűri a káros anyag kibocsátást. Igen megszűri de "valamennyire" folytja a motort.
Én ezt csináltam a gyári kipuff rendszeremmel.
Egy 2010- es senda. A rezóból mindent kidobáltam, teljesen üres. Összehegesztéskor vigyázni kell, hogy az illesztések pontosak legyenek, a gáz ne akadjon bele sehol. A könyökből 1,5- cm levágtam, rövidebbre vettem. Ezzel egy kicsit magasabbra vettem a rezó csúcsát. Vagyis más, egy kicsivel magasabb fordulatra tettem a csúcsot. Remélem ez érthető. A végdobot hagytam gyárira "ebben furulyák, kamrák vannak" Próbáltam egy sima átmenő dobbal is de rosszabb volt.
Üdv!
Szerintetek ez mi lehet a kipufogóban? És mi célt szolgál kell bele? Mert ez csak úgy benne volt sehova se volt rögzítve.
üdv. Meg tudná valaki mondani, hogy a showa telóba mekkora szimering kell, ill. mennyi az olajfeltöltés mennyisége?
Köszönöm
Én is így tudtam, de nem voltam benne biztos.
Köszi! :)
2003-as (1.generációs)
Üdv! Hanyas évjáratú?
A kipufogó gyári folytás nélküli, a motor max. Kb. 6800-at pörög ki.
Sziasztok, Egy szakmai kérdésem lenne: Dr 70-es hengerrel és 19-es dellorto karbival mekora főfúvókát érdemes használni (most M5/ 75-ös van benne)? Vagyis mekora méretűeket érdemes beszerezni a kitököléshez? Az infokat előre is köszönöm!
Sajnos toroltem az e-mailt, gyori webaruhazbol 4-5 ezer (hengerfejbe)volt postaval kb 1 honapja!
De el kel, hogy keseritselek ahol kerdeztem nem volt, itt is ez volt az uccso!
A használt eleg lutri, de az is mukodhet!
A radiatore a ventillatort inditja a hengerfeje szerintem amuszerfal visszajelzojet. Utobbi nem tuti!
Nem, elol-hatul van tavtarto!
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy honnan tudok normális áron hőgombákat venni?
Érdemes használtan?
Illetve az lenne még a kérdésem, hogy ugye két hőgomba van, egy a hűtőradiátorban, egy pedig a hengerfejben, s melyik mi célt szolgál?
Előre is köszönöm! :)
(2003 X-treme)
az agyhoz nem középre szokták ezért kéne a méret
mérje már meg valaki légyszives
Köszönöm! és az normális hogy az első kerékben a két csapágy között nincs semmi? Azért furcsállom mert a hátsó kerékcsapágyak közt van valami
Hello.
Most ott állok hogy motort fogok venni. Azon vacillálok hogy simsont vegyek vagy derbi sendát. Azt szeretném kérdezni, hogy a derbik általában milyen gyakran romlanak el, illetve mik a főbb bajaik?