Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a kipufogó végdob felmegy gyári rezonátorra (Derbi EBS) ?
http://www.gearparts24.de/ends...
Szia most akarom visszaalakítani az enyémet 50esre és ha érdekel akkor lesz egy felesleges 70es kétgyűrűs airsal szettem.
Ha a pénz nem gond akkor vennék egy új nikaszilos hengerszettet. Illetve én így oldottam meg. 70-es AIRSALT tettem fel és nem bántam meg. Egy TOP DR 70-es henger volt fent. Az meleg időben (35fok) sajna megragadt kétszer. Igaz nekem GPR-en volt. Ott elég rossz a léghűtés, illetve a dugattyú úgy lett csináltatva bele és nem tudtam a minőségét. Lehet az volt inkább a ludas. A nikaszilossal akár milyen meleg volt egyszer sem ragadt meg. Ha perselyezteted ki tudja milyen munkát végeznek és milyen dugattyút adnak hozzá. A Sendám egy nóném nikaszilossal volt szerelve és azzal sem volt semmi gondom. Pedig a mopedrally elég jó próbatétel volt neki.

Ez sajnos pénz kérdése. De mérlegelni kell sajna. Én most a hátsó rugóstagon gondolkodom, hogy elviszem a 3. kerületbe feljavíttatni. Igaz 20000-be kerül, de az megközelíti az újat. Jártam úgy én is, hogy nem kis pénzért vettem egy bontottat ami elvileg tökéletes és mikor beleraktam kiderült, hogy tökéletes volt valamikor. Most az már kuka. Most már nem költök rá 10000+postát egy ki tudja milyenre.

Fontold meg, inkább gyűjts hozzá és nem ér meglepetés. Vagy Kukoda Attilától rendelj. Ő még nem vágott át.

Üdv Zsolt
Üdv hölgyek, urak és egyéb (mert az is van)!

Most én ülök nyakig a szószban...
Vettem (innen üdvözlöm az éjszakai pillangó anyukáját az eladónak!) egy 70-es airsal sport alu hengerszettet. Mondván (eladó), hogy dugócserés a cucc (13-14 kapaorrú mátyás)... amivel nem lett volna baj, ha közli, hogy a hengerfalát díszítő nicasilból több hiányzik, mint ami még fent van!
A probléma ott kezdődik, hogy újra nicasiloztatni alap hangon is 175 ójró dugó szett nélkül (amiket én találtam). Rákérdeztem Omega motornál a hüvelyezésre... kár volt, mert alap hangon 25+dugó szett...
A hengerszett újonnan meg 46 kapaorrú matyi kompletten.
Úgyhogy aki tud valami értelmes műhelyt, ahol emberi áron raknak hüvelyt (70ccm) az alu hengerbe, vagy bármi egyéb ötlet, az kérem jelezze felém.
Előre is köszönöm!
Sziasztok,

ma lettem típustárs, vettem egy Senda 125 4T SM-et.
Azt szeretném kérdezni, van-e valakinek manuálja, mert át szeretném nézni a motort tavaszig, cserélni a cserélendőt, esetleg ha tudtok valamit, amit feltétlen kéne tudom erről a motorról.
Előre is köszönöm.
Na szóval, elmondom eme bonyolult munka mégbonyolultabb menetét.
Az új betéteket kiszeded, régieket visszarakod és teszel közéjük egy strapabíróbb csavarhúzót, kintebb nyomatod a munkahengereket és féktisztítóval, vagy valami hasonló segédanyaggal és fogkefével (ezután ne moss vele fogat) kipucolod az egészet, körbe a munkahengereket, hogy visszanyomáskor ne toldd be a retket is. Ha a takarítás megvan, akkor az elején a betétek közé behelyezett csavarhúzóval elfeszíted egymástól a betéteket (mert a régieknek már mind1, hogy elbaszod őket a csavarhúzóval) és figyelsz arra, hogy mind a két hengert tolnod kell egyszerre.
Na szóval, adott volt egy kopott fékbetét, ami miatt a munkahenger szépen kitolódott a helyéről, és az új fékbetétet beleszenvedve, összerakva szorul az első kerék..
Valami ötlet hogyan lehetne visszacsalogatni a helyére?
Hali!

Akkor kezdjük szépen sorban a munkálatokat.
Letámasztod a motort, vagy emelőre teszed (a kerék beállítása miatt célszerűbb), váltókart leszeded, oldaldekli leszed, az első fogaskerék két kis imbusz csavarját fellazítod, láncot leszeded (ügyelve a pantentszemre és darabjaira), láncot "kifűzöd" a blokkból, hátsó kereket fellazítod (tengelyt és a kis beállító csavarokat is) és kicsit előrébb tolod.
Ha ezek megvannak, akkor a fellazított 2 csavart kiszeded, a biztosító lapkát elforgatod, hogy le tudd húzni a tengelyről, aztán lehet kicsit nehezebben, de lehúzod a fogaskereket is. Mivel minden kikerült és az új beszerelése előtt vagy, alaposan kitakarítod a lánc járatát a berakódott zsírtól, sártól, fűcsomóktól, kavicsoktól.
Ezek elvégzése után, az említett leszerelés módszerét visszafele olvasva felszereled a fogaskereket, láncot (ügyelve a patentszem állására és hogy a láncod "megrövidült" a nagyobb első fogaskerék miatt), deklit, váltókart, beállítod a láncfeszességet és meghúzod a hátsó kereket.
Mindezek után hátrébb lépsz vagy 2-t a motortól, megcsodálod a munkádat, ráülsz, gurulsz vele 1-2 kört, ellenörzöd a lánc feszességét, visszaülsz a motorra és vigyorogsz, mert motorozhatsz tovább!
Az első lánckereket hogyan kell szakszerűen kicserélni ? ( Nagyobb kerül előre )
Helló!
Eladó homemade sport dob régivázas sendára.Ha érdekel vkit küldök képet.
nincs valakinek felesleges 12 vagy 13as kis lánckerék olcsóba? EBS blokkra kellene
Az a kérdésem hogy hogy mi a különbség a 2000-2005 höz való és a 2006 fölöttihez való Gianelli kipufogó között? (oldalakon így van különböztetve) Felfogatás vagy valami más?
Azért kérdezem mert most be tudnék szerezni egyet jó áron , azt írja hogy 2006 fölöttihez. Fel tudnám tenni EBS blokkra?
2T motorszervíz- és tuning Fejérben:
www.doktormotor.hu
Ha lenne valakinek Derbi fenix kábel köteg bekötési rajz nagyon meg köszönném ha el küldené.Üdv Cs F
igen.
D50b0 blokk felfogatása ugyan az mint az EBS blokké?
Be lehetne rakni D50b0 blokkot a gyárilag EBS-s vázba?
Majd még azt kell kitapasztalnom hogy érdemes indítani így hidegebb időben
Nem tudom megmondom őszintén.90 es fúvókánál kezdett a gyertya barnulni.De egész jót megy .
Szerintem ha jó a kuplungod akkor mindegy hogyilyen olaj van benne.
Igen tèlen a hidegben jobban ragad a kuplung ezèrt szoktak higabb olajat.
Próbálj a rugók alá tenni hèzagolásnak alátètet. Ez beszokott válni.
A 100- as főfuvi nem sok egy kicsit az 50- es motorba? A fogyasztás szerintem nem leszbkevès. Az èn blokkom 90- es fuvival már fullad a sok benzintől.
A 9- es hőèrtèkűt vedd. Indulni ugyan úgy fog mindva kettővel csak a nagyobb hőèrtèkű melegen nem detonál.
Milyen hoerteku melyik gyertyát erdemesebb hasznalni hidegebb időkben ? B9ES vagy a 8 as változatát ? Indítást melyikkel lesz konnyebb ?
sziasztok
az lenne a gondom hogy csúszik a kuplungom.
a lamállák még bőven jók és a rugók is, alősször csak sima 4t 10w40es olajjal használtam azzal is csúszott egy picit és most tettem bele ilyet de nem sok minden változott http://www.robogoalkatresz.eu/...
próbálkozzak másfajtával?
Sziasztok ! Elvittem márka szervizbe a motoromat.Sikerült megcsinálniuk .Karburátort kellet alaposan beállítani .Sok teszt kör után 100 as fúvókánál lett a gyertya kép megfelelő.Kiindulópontnak mivel számoljak fogyasztás növekedésben ( hasonló használat mint eddig ) plusz 1 liter ?
Sziasztok!

Frissen felújított Derbim ugyanúgy zörög, mint előtte. Henger jó, új főtengely, blokkban összes csapágy új. (Dr 70 henger, Top főtengely) Hátha találkozott már valaki ilyennel, előre is köszönöm!

http://youtu.be/wqCkk3ntxx0
Én biztos nem tuningolnám, ha erősebbet szeretnél egy 50-esnél, akkor ennyi pénzből már 125-öst kapsz ami minden tekintetben veri a tuning 50-est (70-est/80-ast stb.). A Derbit meg vagy eladod bontva, vagy egyben, biztos van akinek megéri felújítani a gyári blokkot, az gondolom jóval olcsóbb mint a tuning. És akkor azt a pénzt is hozzá lehet rakni a nagyobb motorhoz. Hosszú távon jóval jobban jársz.
Egyébként érdekes, hogy 22e km-nél szétmegy a blokk, valami szerintem nagyon nem stimmel, ha más nem, az óraállás.