Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali! Ha merről merre mész akkor baloldalt ? :-) Mogyoród felé mész Szadáról, akkor van baloldalt ? Vagy ebben az irányban jobbra van a ,, gáztelep,, oldalában ?
Aki könnyiteni szeretne ezzel érdemes kezdeni. Az a vas lánckerék botrány.....
Gondolom csak a főtengely szimering 2 rugós, a többi nem. (egyébként ezek a olcsóbbak is dupla rugósak) Kipróbálom milyenek ezek az olcsóbb szimeringek, ha nagyon sz@r max veszek valami jobbat.
Ezt jól megaszondtam.....a két gyerek itt piszkál nem tudok irni..
Én most tettem bele athena-t. Jobb anyagból van és 2rugós. A mi benne volt az sima 1 rugós volt. Én is 8000 körül volt benne de abba a 2 csapágy is benne volt.
Sziasztok!
Valaki hajtott már végre Derbi blokkban szimering cserét? Télen tervezem hogy kicserélem mindet, és nézegettem hozzá szimeringeket. Na most egy Athena szimering szett 8900Ft, amit kicsit soknak találok, viszont ha szimering.com ról veszem a szimeringeket egyesével, akkor az egész kijön 1500Ft-ból. Szerintetek megéri a drágábbat venni, vagy csak a márkája miatt ennyi az ára?
Bakker...fényszóróhoz ellenálás.... ilyen marha helyre tenni..
Ja ha van valakinek kopott kuplung lamellája vennék 1-1 darabot 1kopó,1 acélt. Szerszám készítés céljából kifolyólag és miatt.... 18.ker ben lakom, vagy posta.
Na tényleg mik ezek?
Én hegesztettem egy állványt amire felrakom. Érdemes aki teheti. Kereket kivenni is könnyű.
elveszett az előbbi hozzászólásom?!
rendeltem a S-ebay-rol felnicsíkot..mit ne mondjak annyit is ér mint az ára!:)))
még várom a pirossat,lehet mindkettő rajta marad!:)
az előbbihez melléklek pár képet,most csináltam délután:)
a motor hátsókereke a levegőben van
Igen, azon isgondolkozom, hogy hogy lehet egyik kezemmel megemelni, másikkal forgatni a kereket, harmadikkal fújni... vagy eindítani, megemelni, berakni egyesbe. Akkor már csak egy kéz tartja, egy fújja. Majd kivenni sebességből... Még nem találtam ki a megfelelő tornagyakorlatot. A motor és a föld koszos én meg rendszerint a munkába menős ruhámban vagyok. Megpróbálom amit mondtál... Most egyelőre szerkesztettem egy hosszabb csövet a palackra, hogy hosszabban tudjam lefújni a láncot és csak kevesebbszer kelljen tologatni.

Ismerem a kézzsákot. Nekem sose volt, de kicsit félek tőle. Ha esetleg elesnék nem tudom elengedni a kormányt. Vagy nem így van?

Hogy lehet, hogy a kézvédő nem ad szélvédelmet? Nem lehet úgy pozícionálni hogy jobb legyen? Tudom, hogy arra való, hogy az erdei úton a gallyakat eltartsa a kezemtől.

Tegnap hazafelé az M3 Praktiker és a Pólus közötti "rövidebb" utat választottam. Nagy eső után nem ajánlom. Most elég járható volt, csak egy helyen okozott fejtörést. https://www.google.hu/maps/dir...!4m11!4m10!1m0!1m5!1m1!1s0x4741dae64e47a77b:0x1d61862ec9826547!2m2!1d19.143665!2d47.552619!2m1!1b1!3e0
http://darazsgarazs.hu/termek/...
csak nehogy összetévesszenek a postással! ;)
Minden befér a kézvédő alá! csak viszont a széltöl nem fog védeni! az a funkcioja hogy a felverödő kavics és egyéb gallyaktol megvédje a kezedet.
hasonlo az enyém is,ez már rajta volt a motoron mikor hozták Osztrákiábol!:) ne vedd le a láncvédőt,ülj le a foldre.döntsd a válladra kicsit a motort,és pörgesd meg a kereket.alúl simán hozzálehet férni a lánchoz.nem kell a láncvédőnél fújogatni
Ma már elég hideg volt... :-) kéne egy kézvédő, mert hiányzik az SV markolatűtése. :-) Szerintetek ez rámegy csont nélkül? http://www.bacsmotorshop.hu/ke... Mert árban elég baráti és nem igazán arra kell amire egy rendes enduron, hogy védje a kezemet. Illetve csak a széltől kell védeni. Csak ahogy nézem nem tudom elképzelni, hogy lazán befér alá a fékkar és a fékfolyadék tartály is...

Naon, a tieden ilyen van? http://www.bacsmotorshop.hu/ke... Ez a tesója a Bácsmotornál. Neked hibátlanul illett rá?

Mi van, ha leveszem a láncvédőt? http://cseb.hu/bikes/DerbiSend... A fekete műanyagot. Nagyon útban van lánckenésnél. Méterenként kell előre tologatni a motort, mert csak a hátsó lánckerék hátánál férek hozzá a léncspray-vel.
írd be a keresődbe Gsxr első sárvédő..én egy ilyesmit szeretnék hátra:)
A téli terv egy ilyen első sárvédő feltákolása. Valyon melyik lenne jó.... persze a teló mögött is legyen hogy védje a sarat.... :)
Mit iszunk?
Kipu elkelt
Ez egy ilyen sport. De szerintem egy új 50essel is van mit csinálni....
kb 150 ráment pluszba! és még nincs vége..gumik.fékbetétek.fékmunkahenger,.folyadék szintjelzök,kerékcsapágyak,láncvezetök,aksi,izzók,festék,matricák,olajcsere, kábelköteg,fejidom rögzítők,fékmunkahenger védő müanyag, láncvédö.km óra.spirál,meghajtó.kormánykapcsolo, stb stb))) ha összeadok mindent kaptam volna majdnem egy gyári 50-est ezér a pénzér!
Jó lett a digi óra!
az alap amiböl épitkeztem!:) itt már emberes volt a gép!
nem voltak rajta az idomok ,elsőlámpa első sárvédő,dekli.
index féklámpa.hátso sárvédő,csak elfelejtettem lefényképezni:)
Jó lett!!!
Én az apró bazgeszokat szeretem...
Köszi! Csak a bőrt húztam újra. A szivacs jó állapotban volt. Viszont a képeken nem nagyon látszik, elöl és hátul ahol a huzat ráhajlik a műanyagra kicsit kifehéredett a feszítéstől. Vagy túl erősen húztam, vagy tűl kicsi ívben hajlik, vagy gyenge minőségű az anyag. Majd kiderül...