Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Razi!

Karburátorral mi a helyzet? Tiszta? Be van állítva? Ezekben a Sendákba ha jól tudom alapból nincs túl nagy kompresszió.
80 a vége. De alul volt rossz.
a tiéd mennyit ment végre?
moci
Hát a movi 50es. Alsó fordulaton gyenge, de 7000nél elindul mint a gyorsvonat. Városba nekem nem tetszik.
hogy viselkedik tőle?
Sziasztok! 1 hónapos technigas enox kipu eladó. Nem tetszik a motor viselkedése vele. A tüte nem volt használva.
Senda SM 2008 mocin volt. Ár: 30000Ft 20-4300704
Üdv!

Sendánál (50cc 2000) hidegen 7, melegen 6.5 bar kompresszió normális vagy már kevés? Melegen sokat veszít a teljesítményéből. Elkezdtem megbontani, levettem a hengerfejet, öntöttem benzint a dugó tetejére, de nem igazán folyik le 10 perc elteltével se ,lehet inkább párolog minthogy lefolyna, szóval tartják magukat a gyűrűk. Kivettem a dugót néztem a gyűrűhézagot egyik 0,3mm másik 0,4mm, szerintem ez se olyan vészes. Szóval nem tudom mit cseréljek gyűrűt, dugót vagy komplett szettet? Ötlet valakinek, vagy lehet nem jó helyen keresem a problémát?
ismét pörög a fórum!:)
Sziasztok!

Sajnos ma sikerölt kompletten letörnöm a gyári kuplung kart. Van valakinek esetleg felesleges gyári Senda (2002) kuplung karja? Ketőtt is vennék akár hogy legyen egy tartalék.
Új csak kipróbált phbg Turn'r karburátor eladó 3 fúvókával. 17,5 mm bovdenes szivató. Egy csatlakozó rossz helyen van, nem fér el nekem azért eladó.
11000Ft
Ez jó hír, bár én komolyabb terepen használnám, ahol ugye sokkal jobban használódik mint egy supermotoban. Szerintem azért teszek vele egy próbát.
nekem volt egy új 125 Kinai Supermotom.ilyen telo volt benne.3évig használtam 13000km mentem vele,de nem volt semmi gond
Átnyálaztam pár ilyen oldalt, de összesen 2 eladó Bultaco-t találtam (nem is olcsón), alkatrészt meg egy darabot se. Meg nem is vagyok biztos benne hogy a régi bultaco hátulja passzol az új Sendához.
Viszont azon gondolkodok hogy beszerzek egy ilyen teleszkópot:

http://www.wexxtor.hu/alkatres...

Ez méretei alapján pont beleillik a gyári teló helyére, de nem tudom milyen lehet a cucc minősége... Valakinek van tapasztalata ilyesmi kínai alkatrésszel?
Szeva!
Szerezz be egy senda bultaco hátulját, az himbarendszeres és a gátló is jóval komolyabb igénybevételre van tervezve mint a sima senda.
Sziasztok!
Az a helyzet hogy a Senda Xtreme motoromat elég sokat használom terepen, sokat ugratok vele, és ilyen lazább krosszpályán is sokat használom, ezért a gyári hátsó teleszkóp iszonyat gyorsan tönkremegy. Már a második telót vágtam gallyra. Kérdésem hogy tud e valaki valami alternatívát a gyári teleszkóp helyére, ami bírja a keményebb terepet. A legtöbb jobb enduróba himbarendrendszeres teló van, ami sajnos nem jó a Sendába :(
Valaki másnak is van hasonló problémája?
Sziasztok.
Tudja valaki mik ezek a feltákolt izék?
Eladó új technigas enox hangtompi. Nem volt beépítve. 15000Ft Bilincs+csavarok meg vannak.
Hangtompító elkelt
Pár apróság eladó. A tüte saját gyártmány aluból, inox bilincsel 5000Ft Berugó 2000Ft A többi meg ha veszel valamit ajándék.
Sziasztok!
elado sorba került motorkám!
hiányosságai:nincs világitás(vezetékelés) és Km óra.
új elsö hátso gumik,Japán kerékagy csapágyak.frisss olajcsere.
gyári kipufogoval 90km/h a vége,adok hozzá egy Turbo Kit kiput is amivel 120km/h a vége.Airsal 80ccm henger.kézvédő.domino karok meg amiket a képen látsz.a gép 3 éves. az ára fix 350,000ft
De akinek van jó karbi setupja és nem titok, irja már le. Kíváncsi vagyok, meg hátha segít másnak is....
Na pl itt cseb 75öst ír fúvókára. Most raktam bele 70est jobbnak igérkezik. 70-75 környéke lehet jó ezek szerint.
Most így 85öt megy, kényelmesen 70-75öt. Nekem ez bőven elég egy 50estől.
Már egy ideje szórakoztatlak titeket a Sendám "tuningolásával". Úgy érzem sikerült a számomra kielégítő eredményt elérni. A költség kb. 100 ezer forint, de ebből nem minden ment a teljesítmény optimalizálására.

Kapott egy bicikli kilométerórát, mert a gyári 10%-ot sietett. A sebességet ezen néztem. Eleinte 65-tel bírt menni, de ez elég bizonytalan volt, néha kevesebb. Kicseréltem a benzincsapot, mert a vákumcsőbe benzint szívott. Ettől kicsit stabilabban járt a motor, de nem lett erősebb. Az alapjárat változgatás se szűnt meg. Kicseréltem a subertűt a gyárilag megadott A8-asra. A benne lévő sokkal vastagabb volt és legalsó pozícióban volt. Ja, és görbe. :-) A 47-es fúvókát, ami 65-70 közé fel volt fúrva 64-esre cseréltem. Ettől nagyon ledadogott, ezért visszaraktam a vélhetően nagyobbat, de így is dadogott. Ment 72-vel, de csak akkor, ha nem engedtem a fordulatszámot 8000 alá. 5-6-ban 6000 alatt nem gyorsult, hanem lassult. Most felfúrtuk a fúvókát 75-re és nagyon jó lett. Az alapjárat is stabil és minden sebességfokozatban egy 50-es kétüteműnek megfelelő teljesítmény görbét produkál. Vagyis, ha 6000-rel gurulok a városban, mert az csendes és nyugis, meg keveset fogyaszt akkor is lehet 6-ban gyorsítani. Most már nagyon elégedett vagyok. :-)

Ezenkívül kapott ú jféktárcsát és betéteket, láncszettet, topcaset, ja meg az új benzincsap helyett egy másikat, mert ez meg eresztett. A membránt is megnéztem, de teljesen rendben volt. (A porlasztó 14-es)

Köszi a segítséget és a tippeket.
Szevasztok!
Kísérletezett már valaki hogy gyári 50es sendába 17es karbiba mekkora fúvóka a legjobb? légszűrő gyári, kipu gyári belezett.
Hátha tudok időt spórolni..... köszi