Derbi

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Derbi Senda gyári láncmérett tudja valaki?

2002-es Derbi Senda xtreme 50-ről van szó, a lánc már annyira megnyúlt hogy kb 5cm lógása van. 13-53 as áttétel van a motoron, de nem tudom milyen hosszú lánc kéne, és a service manualban sincs benne. D.I.D 420-130 as láncot néztem, de van 132 és más hasonló méretek is.
Köszi! Keresek egy megfelelő darabot! :-)
Szia!

El ne hidd ezt a baromságot! Itthon kis túlzással a sarki fűszeresnél is lehet Derbi alkatrészeket kapni. A régebbi EBE/EBS, és az új D50B0 blokkhoz is minden alkatrész kapható, több gyártótól. Tuning alkatrész is nagyon sok van. Én ezekről az oldalakról szoktam rendelni (nem reklám):
http://www.robogoalkatresz.eu/
http://alkatresz.robogowebshop.hu/
http://italmondo.hu/
http://scootershopgyor.hu/
Nagyon sok alkatrész viszont teljesen szabványos és gyakori. Ilyen az összes szimering és golyóscsapágy. Bármelyik csapágyboltban tudnak adni.

Speccy
Sziasztok!

Egy jó állapotú újszerű Derbi Senda vásárásán töröm a fejem. Jó ideje motorozom már, az utóbbi 10 évben egy SV1000-rel. Eddig lebeszéltek a Sendárl azzal, hogy nincs hozzá alkatrész. Igaz, ha jó állapotú akkor nem nagyon kell semmi, de azért fékbetét, láncszett, ilyesmi kellhet. Ti hol veszitek? Ha valami meghibásodik, vízpumpa, vagy ilyesmi azt hol lehet beszerezni? Lehet a Derbitől direktben rendelni? Vagy foglakozik ezzel valaki Magyarországon? Válasz magánba is jöhet.

Köszi,
Csaba
Hello!
Véleményt kérhetnék a Derbi Gpr 50 ről?
Első motorom lessz és vacilálok a Aprilia rs50 Motorhispánia rx 50 és a Derbi közt.
Semmi elfogultság ne legyen csak öszintén :)
Köszönöm
Szóval akkor vettél 8000-ért cuccot, meg 52-ért sört. :D
Teljesen jó megoldás :D
kértem egy pár szakembertől árajánlatot!
aztán vettem egy aksit 4000ft-ér.meg egy használt kábelköteget szintén 4000ft-ér.
pár későestém ráment meg pár üveg söröm..de kész lett!:)
Akkor hogy a túróba sikerült neked 60-ig elmenni? Ha meghülyülök sem bírok rájönni :D
nem hordom szerelőhöz a gépet..vettem egy kábelköteget.és pár forumozó motorostárs.elméletben (képekkel tanácsokkal) segített!:)
apropó..nincs valakinek egy 120km/h-ig mérő órája eladó?
Rólad is röhögve húztak le nem kevés bőrt... :D
Cserélj szerelőt, mert ott egy első fékbetét csere is legalább 20 papírba kerülhet. :D
Szia!
végigjártam ezt a dolgot...60,000ft-tól ha nem kell semmit hozzá venni még..és ez volt a legolcsóbb
Köszönöm szépen:)
Szia
mondom pontosan mi a helyzet
jobb oldali lámpa kapcsoló ha bal oldalra áll->első lámpa nem megy hátsó lámpa úgy ég mintha a féket is húznám az indexek müködnek szabályosan a visszajelzők is rendeltetés szerűen duda és önindító nem megy
ha jobb oldalra pöckölöm a jobb oldali lámpa kapcsolót->első lámpa jó hátsó helyzetjelző jó féket húzva/nyomva fék lámpa is villan indexek nem müködnek visszajelzők nem müködnek duda/önindító szintén nem mennek
ha ráadom a gyújtást semmilyen opcióban nem villanak fel a visszajelzők az elején
akksi van a gépben feltöltve és hiba mentesen más motorban müködik rendesen
biztosítéknak nincs baja az is tesztelve
nem tudom mi baja lehet de szerintem eljött az ideje, hogy elvigyem újrakábeleztetni mert az előttem lévő tulajok "mókóltak" rendesen...
kb milyen összegre számítsak teljes átkábelezésnél?
Sziasztok!
Valami oldalt tudtok mondani, vagy összeszednétek nekem, hogy kívülről hogyan lehet megkülönboztetni a derbi blokkokat (illetve az újabb apriliáét, ami derbi alapú) -ebe ebs d050b stb.-
Melyek a karterhűtésesek, és egyéb különbségeik vannak-e, mely alkatrészeik kompatibilisek egymással?
Esetleg eladó hosszabb löketű főtengelye van itt valakinek? (nem számít, ha felújítós, úgy is csak úgy raknám össze)
Hello!

Az első és hátsó világítás direktben a feszültségszabályzóról megy, míg az index, féklámpa, duda, önindító relé, műszerfal visszajelzők az akksiról.
Van aksi a gépben? Biztosíték jó? Ha ráadod a gyújtást világítanak néhány másodpercig a visszajelzők a műszerfalon?
Sziasztok
Derbi GPR 50-eshez van valakinek eladó sztender és hátsó teleszkópja?
Illetve azt szeretném kérdezni, hogy mitől lehet az, hogy az index/féklámpa/önindító nem megy viszont az első/hátsó lámpa működik?
2 hete voltam ezzel a gonddal szervízbe eddig jó volt most újra előjött a probléma
Szia! Szerintem nem zártad el a benzincsapot, vagy ereszt a vákumos benzincsap, és nem zár el a tűszelep a karbiban. Hirtelen jobb nem jut eszembe.
Sziasztok.
Az miért van hogy reggelre tele lett a henger benzinnel, és még a kipu könyökre is cseppent? Ezóta nem tudom indítani :/
50-es motornak 17,5-es karbival már a 86-os fúvóka is óriási nemhogy még mindig kevesell vagy falsot szív valahol vagy dugulás van a karbiba másra nem tudok gondolni
Elméletileg 8as való bele, az is van benne.
Rossz hőértékű a gyertya
Sziasztok! Na az hogy lehet hogy már 86os fúvóka van a 17,5 karbiba. A súber középállástól már feljebb van, de a gyertya még mindig fehér. Nagyon keveset kap. Senda 50 sm
Szia!

http://www.carlsalter.com/pdfs...

Ez a komplett service manual, de ott a legvégén az öszes kapcsolási rajz.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni... A történet az, hogy vettünk egy Derbi Senda xtreme sm-et, akitől vettük jól átvágott.... Nem volt index a motoron és amikor arra került a sor, hogy rászereljük az indexet láttuk, miután a motort szétszedtük a vezetékek össze vissza vannak kötve, szakadva és zárlatosak. A lényeg, hogy újra kell kábelezni de mivel nem nagyon értünk hozzá nagy segítség lenne ha tudnátok küldeni kapcsolási, bekötési rajzokat.
Előre is köszönöm szépen a segítséget :)
Attila
Sziasztok!
Az a helyzet, hogy Elég sokat használom a Sendámat kisebb dombos helyeken és imádok vele ugratni. Viszont feltűnt egyik nap hogy szivárog a központi rugóstagból az olaj, és ha jól tudom ez nem is nagyon javítható így házilag. Kérdés hogy lehet e venni olyan rugóstagot v ami beleillik a Sendába és jobban bírja az ugratásokat?