Hölgyeim és Uraim!
Most autós percek következnek.
Gerre! A képen látható civic 4 generációs civic , 1,6os és 150lóerős. Viszont kurva könnyű (895kg) és repül. Ez volt az első szelepvezérelt motor, ami qrva erős lett.
Az ujabb civicek, 1992-2001ig már VTi motorral készültek, és 160 paripával. Ezt a teljesítményt két lépcsőben érték el a szívó motorból(ezért a szelepvezérlés, ilyenkor arrébbugrik a vezérmű tengely egy sportos fokozatra), ez 5500nél kezdődik, és pontosan 8300nál ér véget. ilyenkor brutális hang kisért, és hátbabasz az ülés. Jól megy. Szívó 1,6osok között a legjobban
A pözsődban gondolom van egy V6 3,0..az azért egy más kategória.
Csakugyan van/volt ujban már nem gyártják Honda civic 1.6 vti de az nem 150 hanem 160ló azthiszem 8000nél tilt! Viszont a pegomat nem vágja oda csakhogy felvágjak 1 kicsit
mert nagyon hülyeségeket kérdezel
szerintem elöször döntsd el,hogy m,it akarsz? cross ill enduro
aztán ha ez megavn akkor megmondod menynid van rá,ezek után kapsz 1-2 ajánlatot,hogy melyiket érdemes.....aztán még ezenfelül is nézel ezekröl a tipusokrol képet és a melyik a legjobban tetszik(arrol kapsz egy rövid jellemzést) igy már lesz egy kis fogalmad a dolgokrol,és ha ez megvan elmehecc probálgatni a gépeket
akkor hidd el hogy kurva mindegy lessz neked hogy wr vagy crm mert nehéz lessz megtanulni..
meg ne érdekeljen már bazzeg hogy mennyivel megy az a kurva motor mire akarod használni baz gyorsulásra a dombon felfele? szerinted kihozod a végét az enduro pályán v a cross pályán?
Speciál!
A három gép össze sem hasonlítható. Elég csak a képekre rátekinteni. Azt se mondtad mire akarod használni, meddig, mennyi pénzed van bla bla. Ezek nagyon fonots kérdések.
Szerintem egy enduronak nem a vége a lényeg, hanem a futóműve.
mivel azért enduro hogy enduroz vele nem azért hogy az autó pályán száguldoz.
Ha száguldozni akarsz vegyél speed motort.
a képen látható civic 9,6 alatt futja a százat(1,4 dual carb ,90ps), de ha mazda - honda vitát nyitunk, akkor nyissunk
viszont a képen látható civic 7,3 alatt fut....
Most autós percek következnek.
Gerre! A képen látható civic 4 generációs civic , 1,6os és 150lóerős. Viszont kurva könnyű (895kg) és repül. Ez volt az első szelepvezérelt motor, ami qrva erős lett.
Az ujabb civicek, 1992-2001ig már VTi motorral készültek, és 160 paripával. Ezt a teljesítményt két lépcsőben érték el a szívó motorból(ezért a szelepvezérlés, ilyenkor arrébbugrik a vezérmű tengely egy sportos fokozatra), ez 5500nél kezdődik, és pontosan 8300nál ér véget. ilyenkor brutális hang kisért, és hátbabasz az ülés. Jól megy. Szívó 1,6osok között a legjobban
A pözsődban gondolom van egy V6 3,0..az azért egy más kategória.