Nem tudom pontosan mennyibe kerül de minta úgy rémlene hogy 5000Ft,aztán pénteken kiderül majd hogy mennyi is az annyi!
Mennyivel jobb a 2T?
Szerintem semmivel!
Könnyebb szervizelni talán ennyi írható a 2T motorok előnyére!
Az XXbe volt asszem 1200 forint a gyári Honda. A gyári Honda olaj meg asszem 5400 / 1 gallon. Így a csere megvolt 7000 HUF alatt egy XXre...kicsit soknak érzem azt a 20k HUF-os szervízt.
Látod mennyivel jobb a 2t
6 olajszűrő árából megvan a dugócsere Vagy másfél olajcsere árából
Kellemes délutáni punnyadást!
Már a .ököm tele van mikor lesz már péntek,szét vet az ideg annyira mennék már mocizni és csak lehet hogy szombatra lesz kész a vas!
Hahó emberek! Gy-M-S megyei embereket kéne találnom minél többet, mert felmerült a lehetősége h. kapunk egy fasza kis területet ahol senki nem bas"tat, csak minél többen kellenénk hozzá ugyhogy aki Gy-M-S megyében túrja a a srat az kiabáljon rám!
Serfozo, asszem gyárilag nicasilos a hengere, tehát nem lehet furni. Ha szétbaßta a nicasilt vmi, akkor meg lehet probálni az újra nicasilozást(kb 60ezer, de MO-n nem csinálják) vagy perselyezteted.
Ha már perselyes, akkor simán lehet furni
Castrol R-4 10W-50 amit nekem az Apriliahoz adtak.
Biztos hogy a 450 vagy 525-ös KTM-hez is jól biztosítja a kenést.
Olajcserét álltalában 15üzemóra vagy 1500km ként szokták megadni ha földúton használod.
Én 2003-nál idősebb KTM-et nem vennék a helyedben,az EXC sorozat egy nagyon jól elkapott széria!
Mennyivel jobb a 2T?
Szerintem semmivel!
Könnyebb szervizelni talán ennyi írható a 2T motorok előnyére!