Ja, látom kiskőrösi vagy. Tényleg nem sok sár meg sirató lehet nálatok. Akkor jók ezek az uccai endurók, kicsit lehet bohóckodni, csapatni meg ugratni is velük. Az a gáz, hogy ennyi pénzért régit kapsz. Abban meg mindenféle mókolások lehetnek, trombitaréz vezérműtengely csapágy, fűrészpor meg finish az olajban,más hasonlók. Azt jól meg kell nézni, én lehet úgy venném meg, hogy megmondom a csávónak, öntök bele új olajat. Ha azzal se füstöl meg csörömpöl, akkor talán nem nagy a gáz. De lehet inkább bevállalnék kis hitelt és vennék egy újabbat. Leharcolt szar négyüteműre iszonyú sokat lehet költeni
xt-ket nézegetem jobban
nekem melóba is kell vele menni arrafelé meg sok a homok....
aszfalton 50 km földúton meg 15 sincs
rendszámos kellene és 4 üteműre gondoltam
felénk sár alig van
Oda jó a dr meg az xt is. De keményebb helyre nehezek, meg kevés alattuk a futómű. Sárban a léghűtés sem az igazi, bár az XR-ek rácáfolnak erre. Én az rmx-szel szoktam enduró versenypályán csapatni, ott jön ki olyan tíz körülire a fogyasztás. A négyüteműek kevesebbel beérik. Nem mintha érdekelne, mert a fogyasztás a legelhanyagolhatóbb költségtényező ebben a játékban
http://www.bikepics.com/pictur...
azóta mégjobban néz ki
melóbajárásra van használva
nekem melóba is kell vele menni arrafelé meg sok a homok....
aszfalton 50 km földúton meg 15 sincs
rendszámos kellene és 4 üteműre gondoltam
felénk sár alig van
lehetőleg szolid fogyasztással -10 alatt
sárban nem kockáztatok ekkora vassal......
400-600 ccm felé gondoltam
Vigyázz mit reagálsz,Még a falnak is füle van
kornél merre vagy hollandban
jó az élet odakint?