Meg fogom próbálni még vízzel is kimosni. Bár ezt már mondta más is, csak időhiány miatt általában b@sztam rá. De már talán nem is lesz olyan lényeges.
Igen Pécelen, de sajnos nem voltam ott csak a videót láttam róla először azt hittem veszélyes de elég lájtos nem lesz vele gond . Lehet holnap használva lesz.
Hali. Miután kimostad benzinben a szűrőt akkor még meleg mosószeres vízben is mosd ki, és meg fogsz lepődni mennyi homok marad még a vödör alján. Majd szárítsd meg,és utána egy tiszta edénybe tegyél annyi légszürö olajat amivel jól át tudod itatni majd jól nyomkod ki belőle hogy ne csöpögjön és a légszürö házat is jól takarítsd ki a szivacs szélét pedig kend be sima zsírral ahol fel fekszik a betét a helyire.
köszi de inkább veszek másikat mint hogy szopózzak vele
bár lehet hogy egtámadom a rokonságot egy kis foltért meg ragasztóért, attól függ hány luk van rajta
hát meg még az első külsőt iss át kell cserélnem meg a váltókart valahogy megcsinálni amég nincs original kawasaki meg a légszűrőt kipucolni meg felmatricázni azokkal amiket csináltam és vettem rá meg szerelőhöz elvinni hogy pucolja ki a karbit és hangolja be....
szal ez még nekem egy jó kis napos munka
Én úgy öntögetem rá az olajat, amíg be nem kékül az egész szűrő. Várok vele kicsit, amíg hozzányúlva szálakat húz az ujjad meg a szűrő között. Akkorra térhálósodott az olaj, mehet a helyére a szűrő. Kétütemnél fontos dolog, mert tönkremegy a nikasilos bevonat, ha beszívja a port. Ezért én minden futam előtt pucolom, ha por volt
és a légszürőt kikapom utána belebaszom benzinbe kitisztitom, és akkor ha vettem egy 1,5 liter légszüröolajat akkor abba mártogassam? de akkor egy olajzásnál elbaszódik az összes olaj?ja és ha belemártogattam jol nyomkodjam ki belőle az olajat és rakjam vissza nem?
Dehogyis. Motorvilág, Kaposvár, Berzsenyi út. A bótos cimbi. Kettőezerötöt kér érte. Ha megfenyegetem, kicsit kevesebbet. De ennyi lóvé miatt ritkán fenyegetőzök
SZÉPEN, CSENDESEN ESIK TEGNAP ÓTA !4444
bár lehet hogy egtámadom a rokonságot egy kis foltért meg ragasztóért, attól függ hány luk van rajta
hát meg még az első külsőt iss át kell cserélnem meg a váltókart valahogy megcsinálni amég nincs original kawasaki meg a légszűrőt kipucolni meg felmatricázni azokkal amiket csináltam és vettem rá meg szerelőhöz elvinni hogy pucolja ki a karbit és hangolja be....
szal ez még nekem egy jó kis napos munka