Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emberek kitörölték a hozzászólásomat....Szólásszabadságpóóóóva vazze
Perselyezés téma...én is csináltattam jó párat én szbattára hordom 1kisöreghez(nála furatni szoktam..) de ö is beviszi pestre hüvelyezésre.Szerintem ugyanarol az emberröl beszélünk,szépen/jól dolgozik,semmi gond nemvolt soha vele
látom wiseco persely ügyben egyezik a véleményünk.....tettem össze hármat meg se közelíti amit itthon a pincében gyártanak ....mindig itthoni cuccal perselyezek egy pesti emberem csinálja /aki gézának is dolgozik/ nagyon patent sokat tettem össze az ő munkáiból sose volt probléma .....
amúgy ne féljetek a perselyezéstől mert ha rendesen meg van csinálva tökéletes....szét kell szedni hozzá motort, hogy észrevedd perselyes-e vagy sem ! egyetlen hiba , hogy mivel nincs túlméretes dugó a nikasilos motorokhoz ezért mikor elkopik újra kell perselyezni mert nem tudod megfúrni ! de láttam már
wössnernél méretre gyártott dugót és az jó megoldás a későbbiekben! /akkor fúrható lesz és akkor olcsóbb a következő dugózás/
ja és egy 250 2T esetében ha mondjuk 26-30 egy dugószett 2500 a felsőtűgörgő a persely meg megáll 25-30 ba !( munkadíj)
ez egy hatvanas de a jó minőségből 1.5-2 évet elmennek enduróba simán , nyúzva mint az állat persze jó olajjal ......van itt a környéken egy biciklisbolt hát az például nem tudom hová viszi a beadott hengereket de kicsit olcsóbban szemetet szokott visszahozni barkács dugóval......azért nem mindegy ,hogy hol csinálják

a nikasillal is voltunk szopóágon mert a szlovák...amit cseheknél csinálnak se jöött be ...de most csináltunk kettőt valami olasz cucc hát talán ez volt a legszebb/itt még kopásról nem beszélhetek mert most lettek készen nemrég/ de mennek ....múltkor egy husqvarnát csináltattunk.... próbálgattuk mi is , hogy hol olcsó valahogy belefutottunk egybe állítólag svájcba csinálják....sokba került mert asszem 70-80 körül volt /ja még valami postaköltséget 15.000 huf-ot is rávertek a srácra utólag.........és nem egy nagy mutatvány mert hegesztették a kipufogónál és elég dratyva a peremeknél.......aztán azt se tudom , hogy radír-e vagy sem mert nem megy vagy franc tudja
minnyá ráuszítom utraedit.
pill
megbetegedett
amúgy mi a gecitől ugrik így össze? .........ez már a második meg egyszer az adatlapom is ilyen lett
theo lécci polírozzad ki az előző hozzászólásomat mert szétverem az egész gépet ! köszi!
morgen!

látom wiseco persely ügyben egyezik a véleményünk.....tettem össze hármat meg se közelíti amit itthon a pincében gyártanak ....mindig itthoni cuccal perselyezek egy pesti emberem csinálja /aki gézának is dolgozik/ nagyon patent sokat tettem össze az � munkáiból sose volt probléma .....
amúgy ne féljetek a perselyezést�l mert ha rendesen meg van csinálva tökéletes....szét kell szedni hozzá motort, hogy észrevedd perselyes-e vagy sem ! egyetlen hiba , hogy mivel nincs túlméretes dugó a nikasilos motorokhoz ezért mikor elkopik újra kell perselyezni mert nem tudod megfúrni ! de láttam már
wössnernél méretre gyártott dugót és az jó megoldás a kés�bbiekben! /akkor fúrható lesz és akkor olcsóbb a következ� dugózás/
ja és egy 250 2T esetében ha mondjuk 26-30 egy dugószett 2500 a fels�tűgörg� a persely meg megáll 25-30 ba !( munkadíj)
ez egy hatvanas de a jó min�ségb�l 1.5-2 évet elmennek enduróba simán , nyúzva mint az állat persze jó olajjal ......van itt a környéken egy biciklisbolt hát az például nem tudom hová viszi a beadott hengereket de kicsit olcsóbban szemetet szokott visszahozni barkács dugóval......azért nem mindegy ,hogy hol csinálják

a nikasillal is voltunk szopóágon mert a szlovák...amit cseheknél csinálnak se jöött be ...de most csináltunk kett�t valami olasz cucc hát talán ez volt a legszebb/itt még kopásról nem beszélhetek mert most lettek készen nemrég/ de mennek ....múltkor egy husqvarnát csináltattunk.... próbálgattuk mi is , hogy hol olcsó valahogy belefutottunk egybe állítólag svájcba csinálják....sokba került mert asszem 70-80 körül volt /ja még valami postaköltséget 15.000 huf-ot is rávertek a srácra utólag.........és nem egy nagy mutatvány mert hegesztették a kipufogónál és elég dratyva a peremeknél.......aztán azt se tudom , hogy radír-e vagy sem mert nem megy vagy franc tudja
na hat mi van itt... erre is esik, csak meg nincs eleg hidfeg hozza,d e vmennyi igy megmarar
ne aggodj gerre, eler oda is szerintem a hav....
WISECO hüvely egy szar. Anyaga is vay és nem illeszkedik a nyílásokba
Amit rendesen csináltak azt belerakták hengerbe, majd sav fürdő
aztán henger ki, amin látszik a nyílások pontos nyomata
ezeket nyitják ki és a végén még ugyi összedolgozzák-köszörülik
estét!
mizu? errefele se jön a hó, mai is csak valami havasesős izé esett.
kattintsatok már rá páran, ilyen onlájn játék: erre
köszi!
Ne is mondd baszki megvan a kamerám lassan pornófilm helyett már a hóra fogom gyürkölni
gere a mecekbe kb 10 centis ho van...... nem akarom huzni az agyad, de hát mégis
nah mentem aludni
BB
Akkor a 7 végén lehet lerakom a paripát 1 időre.....
Hát ha minden nap havazik/esik akkor lehet hogy jövőre tolódik
Nyílt nap csak időjárás függő ?
értem
Nem ez amcsi.
Csak a Promoto kft. standján volt mint bemutatómotor,ami többek közt Husaberget is árúsít
Gondolom tervezték a mo.-i bevezetését,de érdeklődés hiányában és a magas dollár váltószám miatt elmaradt.
Vmi olyan asszem.....
Ez most egy Husaberg fejlesztés?
szasz mester
szasztok fiuck!
Hy !