Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag igen,csak az xt kicsit könyebb és az számit!
Hát nem tom xt 600-nak mi az áttétele de kb egyforma lehet nem?
Ez igy van.
azt hittem hogy az ipszilonzére mondtad hogy nem áll kerékre
a traktorod meg azért nem, mert olyan erős hogy széttépi inkább az aszfaltot
Más a lánckerék átétel a két motoron!
Hát képzeld mentem pl xt-vel akkor állt kerékre vízes úton is amikor akartam az ennyimé szárazon jőn csak fel.
ha jó az ujjtechnikád :D AKKOR IGEN
de ezt te sem gondoltad komolyan
kerekezni amugy sem a motornak kell tudni, hanem neked....
nem is jó mert nem áll kerékre.
de az nem kerreg ugy mint a fényesküllösöd
cseréljünk és mindenki jól jár
Vedd meg a kawám.
bocs,én egy márkát sem gagyizok le,igyekszek objektív maradni...

Tapasztalat:A tavalyi modellhez képest javitották a vázgeometrián és fordulékonyabb lett,bár ez eddig is erősségük volt a Suzukinak.Az első telók változtak,a rugó erősségén nem változtattak,viszont a szeleplésen igen,sokkal jobb csillapítást ad a rugóút vége felé.
A fékek jól néznek ki,de nem fognak annyival jobban,mint gondolnánk.
Motor középtartományban lett erősebb vagyis inkább élénkebb,gyorsabb reakciójú

Kb ennyi....
vedd meg a hondám :D
EGYETÉRTEK
enné már csak az volt a jobb mikor a 2001-esről átültem a 2006-osra.
Na hát az maga volt a csoda minden tekintetben. Lehet inkább megint várok 5 évet és majd egy 2011-es YZ125-ös.
Majd veszek valami ős YZ-t
NEM IS értem h mi fasznak kell temetni a 2t t... sokkal zúzósabb mint a 4 t
és mi lesz a motorozással?
NEM GAGYI!A lacának igaza van!Csak akkor veszed észre a változtatások előnyét vagy hátrányát ha használtad az elödjét legalább egy fél évig!
Hogy nem szabad csinálni...
ha eccer elkel bele nyomom a pecóba a zsét.
én mentem k7es rmzvl nekem tetszett nagyon.
Jo fékek, elég jo futomü, jol irányithato...
én csak játszani szeretek... nézni nem :D