Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ááá nem látok rá semmi esélyt
A kawa elég top gép már alapból,a zárát nem tom,meg kellenekérdezni B.Lajost mennyi az annyi?
A 4t crossban jobb,igaz mély homokba sárban szerintem egy 2t-nek nincs párja,de e miatt ne tarts 2 mocit.....4t szerintem!
k
mint ha whippelne a gyerőc
Szervusz..én az ebéd utáni csendes pihenőmet töltöm
faterom kérdezte hogy jobb lenne e 4 t vel versenyezni..mondtam hogy ja...
milyen motort ajánlanál?
mondjuk nekem a 2008 as 450es kawa eléggé begyütt...
de az kicsit mintha drága lenne...
csao
hát...még nincs nap az tuti
Jó reggelt napot,ki hol tart!
Helló!
Szerintem jobban jársz ha elviszed egy szakemberhez,aki tudja,hogy hova kell nyúlni

1.Akkumulátor terheléses viszgálat,hogy nem csak új hanem jó is
2.Ellenőrizni ,hogy generátorról a töltő szálon jön-e fel áram( vigyázz ez váltóáram )
3.Kábelezés a gyári bekötési rajz szerint

A motorod elgyengül,majd leáll,az nincs összefüggésben az akkumulátoroddal
1.Szikravizsgálat a motor beindítása előtt és miután megállt
2.Stroboszkópos gyújtásviszgálat
3.Gyújtótrafók viszgálata

és még rengeteg apró dolog,rengeteg hibaforrás,állórész,elektronika, ami az elektromos hálózatot érintheti...és még nem zártuk ki a mechanikus meghibásodás lehetőséget

ja és alternator=forgórész
regulator=feszültségszabályzó

További szép napot!
Szaisztok nincs valakinak véletlenül egy XT 350-es berugokar-tengelye vagy nem ismer valakit akinek lenne egy elfekvöbenn?
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a Suzuki NIKASIL hengerekkel gyártotta-e az RMX 250-et 93, ill 95-ben?
Másik ami érdekel, hogy amit egy hűtővel (azaz olajtartályos) dobtak piacra, annak vajon gyengébb a motorja is?
Akinek egy hűtős van, milyen tapasztalatai vannak a melegedéssel kapcsolatban?

Köszi
ezért kell nekem Bandit
Itt nem én kezdtem, csak hagytam magam!
ezért kell arra törekedni hogy max 10 km re legyen tőled az akivel csinálnád....
Dehogynem lehet(ne - ha nem 110 km-re volna tőlem az akivel szeretném azt a bizonyos dolgot csinálni )!
jóreggelt
Szia!

Én szopódok azzal a géppel
Egy Cagiva Elefant V2.
Képet küldök ide.
Az évj. 89 asszem. Lemerül és ahogy merül felső fordulaton fogy a munkakedv.
Gondolom aktívabb gyújtás kell oda már.
Kb 10-20 percig szépen elmegy akksival.
Amikor beteszem nem szikrázik, levett gyújtással nem merül az akku.
Kibróbáltam, kikötöttem a fesszabályzóról az akksira menő vastag piros töltőkábelt,
továbbmegy a motor, szal" gyújtás akksiról.
Relét nem tudom, de komplett kapcs. rajzom van ha valaki átlátja.
Az akku jó állapotú, szinte új. Töltést mértem, nincs.
Az alternátorról viszont 3 kábel megy a regulátorba (sztem =fesszabályzó),
és ebből az egyik ki van kötve. 2 zöld-sárga és 1 piros-zöld, és a piros zöld házilag
ki lett kötve. Nem tudom hogy egy alternátor-generátor 3 pólusa közül melyik mit csinál.
Azt tom hogy ez csinálja az áramot, 120 fokonként vannak a tekercsek, így indukál. 3 fázis,
sztem váltóáram lesz belőle. Eléggé belekeveredtem Üdv: Petya
másik felirat?
meg, kb 10percet....folyton elmászott a felirat és végig állitgatni kellet volna
megnézted a filmedet?
és ez már biztos?