A kawa elég top gép már alapból,a zárát nem tom,meg kellenekérdezni B.Lajost mennyi az annyi?
A 4t crossban jobb,igaz mély homokba sárban szerintem egy 2t-nek nincs párja,de e miatt ne tarts 2 mocit.....4t szerintem!
faterom kérdezte hogy jobb lenne e 4 t vel versenyezni..mondtam hogy ja...
milyen motort ajánlanál?
mondjuk nekem a 2008 as 450es kawa eléggé begyütt...
de az kicsit mintha drága lenne...
Helló!
Szerintem jobban jársz ha elviszed egy szakemberhez,aki tudja,hogy hova kell nyúlni
1.Akkumulátor terheléses viszgálat,hogy nem csak új hanem jó is
2.Ellenőrizni ,hogy generátorról a töltő szálon jön-e fel áram( vigyázz ez váltóáram )
3.Kábelezés a gyári bekötési rajz szerint
A motorod elgyengül,majd leáll,az nincs összefüggésben az akkumulátoroddal
1.Szikravizsgálat a motor beindítása előtt és miután megállt
2.Stroboszkópos gyújtásviszgálat
3.Gyújtótrafók viszgálata
és még rengeteg apró dolog,rengeteg hibaforrás,állórész,elektronika, ami az elektromos hálózatot érintheti...és még nem zártuk ki a mechanikus meghibásodás lehetőséget
ja és alternator=forgórész
regulator=feszültségszabályzó
Tudja valaki, hogy a Suzuki NIKASIL hengerekkel gyártotta-e az RMX 250-et 93, ill 95-ben?
Másik ami érdekel, hogy amit egy hűtővel (azaz olajtartályos) dobtak piacra, annak vajon gyengébb a motorja is?
Akinek egy hűtős van, milyen tapasztalatai vannak a melegedéssel kapcsolatban?
Én szopódok azzal a géppel
Egy Cagiva Elefant V2.
Képet küldök ide.
Az évj. 89 asszem. Lemerül és ahogy merül felső fordulaton fogy a munkakedv.
Gondolom aktívabb gyújtás kell oda már.
Kb 10-20 percig szépen elmegy akksival.
Amikor beteszem nem szikrázik, levett gyújtással nem merül az akku.
Kibróbáltam, kikötöttem a fesszabályzóról az akksira menő vastag piros töltőkábelt,
továbbmegy a motor, szal" gyújtás akksiról.
Relét nem tudom, de komplett kapcs. rajzom van ha valaki átlátja.
Az akku jó állapotú, szinte új. Töltést mértem, nincs.
Az alternátorról viszont 3 kábel megy a regulátorba (sztem =fesszabályzó),
és ebből az egyik ki van kötve. 2 zöld-sárga és 1 piros-zöld, és a piros zöld házilag
ki lett kötve. Nem tudom hogy egy alternátor-generátor 3 pólusa közül melyik mit csinál.
Azt tom hogy ez csinálja az áramot, 120 fokonként vannak a tekercsek, így indukál. 3 fázis,
sztem váltóáram lesz belőle. Eléggé belekeveredtem Üdv: Petya
A 4t crossban jobb,igaz mély homokba sárban szerintem egy 2t-nek nincs párja,de e miatt ne tarts 2 mocit.....4t szerintem!
milyen motort ajánlanál?
mondjuk nekem a 2008 as 450es kawa eléggé begyütt...
de az kicsit mintha drága lenne...
hát...még nincs nap az tuti
Szerintem jobban jársz ha elviszed egy szakemberhez,aki tudja,hogy hova kell nyúlni
1.Akkumulátor terheléses viszgálat,hogy nem csak új hanem jó is
2.Ellenőrizni ,hogy generátorról a töltő szálon jön-e fel áram( vigyázz ez váltóáram )
3.Kábelezés a gyári bekötési rajz szerint
A motorod elgyengül,majd leáll,az nincs összefüggésben az akkumulátoroddal
1.Szikravizsgálat a motor beindítása előtt és miután megállt
2.Stroboszkópos gyújtásviszgálat
3.Gyújtótrafók viszgálata
és még rengeteg apró dolog,rengeteg hibaforrás,állórész,elektronika, ami az elektromos hálózatot érintheti...és még nem zártuk ki a mechanikus meghibásodás lehetőséget
ja és alternator=forgórész
regulator=feszültségszabályzó
További szép napot!
Tudja valaki, hogy a Suzuki NIKASIL hengerekkel gyártotta-e az RMX 250-et 93, ill 95-ben?
Másik ami érdekel, hogy amit egy hűtővel (azaz olajtartályos) dobtak piacra, annak vajon gyengébb a motorja is?
Akinek egy hűtős van, milyen tapasztalatai vannak a melegedéssel kapcsolatban?
Köszi
Én szopódok azzal a géppel
Egy Cagiva Elefant V2.
Képet küldök ide.
Az évj. 89 asszem. Lemerül és ahogy merül felső fordulaton fogy a munkakedv.
Gondolom aktívabb gyújtás kell oda már.
Kb 10-20 percig szépen elmegy akksival.
Amikor beteszem nem szikrázik, levett gyújtással nem merül az akku.
Kibróbáltam, kikötöttem a fesszabályzóról az akksira menő vastag piros töltőkábelt,
továbbmegy a motor, szal" gyújtás akksiról.
Relét nem tudom, de komplett kapcs. rajzom van ha valaki átlátja.
Az akku jó állapotú, szinte új. Töltést mértem, nincs.
Az alternátorról viszont 3 kábel megy a regulátorba (sztem =fesszabályzó),
és ebből az egyik ki van kötve. 2 zöld-sárga és 1 piros-zöld, és a piros zöld házilag
ki lett kötve. Nem tudom hogy egy alternátor-generátor 3 pólusa közül melyik mit csinál.
Azt tom hogy ez csinálja az áramot, 120 fokonként vannak a tekercsek, így indukál. 3 fázis,
sztem váltóáram lesz belőle. Eléggé belekeveredtem