Megünneplen, hogy nem lesz holnap suli Megyünk apával egy kiskunhalas-szeged-szolnok-kecskemét-kiskunhalas kanyart a ducatoval Végre legálisan viszek rakományt
Persze, éppen azért hangsúlyoztam, hogy vele ez történt, de nem feltétlenül mind ilyen. Csak valószínű, mivel ugye magyarlandban nem divat a karbantartás.
Egy haverom/kollégám/barátom tapasztalatai:
Műszaki nélkül vette olcsón 96v97 TE610-et. Hengerfej felújítás, műszaki. Apróságokra még pluszban egy 50-es. (műszer, világítás hiányosságai). Nem volt egy nagyon bika gép, de szépen ment. Utána elkezdett egy kicsit füstölögni...
Dugócsere, gyűrű, szelep... persze minden gyorsan megjött...3-4-5 hónap alatt...
Aztán eldöntötte, hogy beszámíttatja egy új LC4-be. Az (újabb) felújítás után már futón vitte el a város határáig, ahol le akarta adni, mer még mindig füstölt egy picit, és félt hogy baja lesz mire elmegy vele odáig (50km). Le a futóról, nem indult. Haza, megint szét, bontott hengerfej fel, nagynehezen elad. Nála ez volt a story
No sikerült kb 25 km-t motoroznom, próbáltam körbejárni a múltheti Csitár endúró útvonalat! Nem semmi hogy tényleg ennyire őrzi mindenki a földjét! Ott ahol állat följáró volt most majdnem egy tehenet ütöttem el a mellette lévő villanypásztorral egyetemben! Szóval tényleg nehéz már bárhova eljutni nálunk...
Ami zavar hogy én be sem tehetem a lábamat de ő sz*rik rendbetenni, min. derékig ér a fű mindenhol!
Ráadásnak találtam egy tuskót azt hittem valamelyik államfőnk, jól belerúgtam! Asszem eltört a nagylábujjam melletti lábujj...
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, feldobattam a kocsira egy vonószemet, és kellene egy utánfutó. Szerintetek 3 motor mennyire fér el könnyen, illetve mekkora utánfutó kellene hozzá?
ja te nagy rokker vagy ...NO együttest vágod.
tulajdonképpen elmeek majd meghalgatom megnézem kipróbálom aztán kiderül
pedig jolnéz ki meg mitomén, szóval attól még lehet jó egy másik mondjuk amit mutattam?
Műszaki nélkül vette olcsón 96v97 TE610-et. Hengerfej felújítás, műszaki. Apróságokra még pluszban egy 50-es. (műszer, világítás hiányosságai). Nem volt egy nagyon bika gép, de szépen ment. Utána elkezdett egy kicsit füstölögni...
Dugócsere, gyűrű, szelep... persze minden gyorsan megjött...3-4-5 hónap alatt...
Aztán eldöntötte, hogy beszámíttatja egy új LC4-be. Az (újabb) felújítás után már futón vitte el a város határáig, ahol le akarta adni, mer még mindig füstölt egy picit, és félt hogy baja lesz mire elmegy vele odáig (50km). Le a futóról, nem indult. Haza, megint szét, bontott hengerfej fel, nagynehezen elad. Nála ez volt a story
Már a gyárban sem olyan volt
Ami zavar hogy én be sem tehetem a lábamat de ő sz*rik rendbetenni, min. derékig ér a fű mindenhol!
Ráadásnak találtam egy tuskót azt hittem valamelyik államfőnk, jól belerúgtam! Asszem eltört a nagylábujjam melletti lábujj...
http://kepesmotor.hu/husqvarna...
Mit szóltok ehez? jólehet?
Lenne egy kérdésem, feldobattam a kocsira egy vonószemet, és kellene egy utánfutó. Szerintetek 3 motor mennyire fér el könnyen, illetve mekkora utánfutó kellene hozzá?