Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

há nemtom,én 78 kg vagyok.
egykerék közben kicsit megdőlt a motor ,kormánnyal próbáltam ellensúlyozni,és így tettem le,és egyből egyenesbe állt a kormány,és nem csapkodott,nem lett ideges.ez 4.ben történt.
ami így viselkedik,nekem az már jó
Szívesen elmesélem az enyémet mennyiért, hogy vettem, mennyi ment rá, stb...nem titok.
A 250-essel talán annyi van, hogy kevesebbet eszik, alacsony fordulaton sokkal nyomatékosabb, de NAGYON ésszel kell vele lenni, nem tolerálja a gázrángatást kicsit se.
hát jó mert te beboríottad a csolnoki nyiltnapon az utánfotóhoz... majd rakok képet ha otthon leszek
ja,elég...de azzal nagyon kell tudni motorozni...lásd Técsyék
250 több bakit enged a pilótának
nékem volt 92 es yz250...
annak rohadt szar volt afütőműve

aha
szerintem nekem 250 es nekem sok lenne (vagy épphogy kevés ) meg pályára elég a 125 aztmondják
attól függ mennyiért
tudom nem nekem szólt,de tesóm télen vett egy 92-es yz250-et.be kellett hüvelyezni,új dugó,meg főtengelyfelújítás,meg a telók felújítása után nagyon baba lett.én nagyon szeretek vele menni.kurva jó a futóműve,meg a váza,és felújítva a blokk is nagyon jól teljesít.
vagy 125-öt akarsz?
Érdemes, ha olyan volt a gazdája.
Akkor hírdetésekben a 94-96-osakat keresd, az jó eséllyel 92-es lesz.
hát ja,alul lófos...mint mind1ik 125..de felül elég virgonc
Van egy SEMMI nevű spré, az eddig mindent meg(fel)oldott, azzal kezelgetem, meg vízpumpafogóval rásegítve a szárára próbálom csavarhúzóval kifordítani
Ha ki is jön a stift, az kuka. Szerszek vagy esztergáltatok másikat...csak jöjjön ki, és ne kelljen kifúratni

érdemes venni ilyen 92 körüli motort?
tudom hogy 90 es a tied
sziasztok!
csavarlazítót fújkálod rá?meg kalapáccsal kocogtasd a másik végét.Ezt csináld meg jó párszor.nekem az ilyen technika sokszor bevált.
Hát...eléggé jól megy. Én mentem vele (nyilván), szerintem többet tud, mint amire nekem szükségem van.
Haverom megy vele sokat, szerinte alapjárat körül lófos, felette kilő, mint a rakéta, de neki CR250-ese van...Faisst ment vele, Borsó meg a feleségem
jól megy...csak hát tartani kell a gázt
értem

és jól megy?


jah Foci EB végeredménye motoros nyelven

A Gas Gas legyőzte a BMW-t
emmeg kopasz lett
1990.
Teste öreg, lelke fiatal (motor, telók felújítva)

Tényleg, nincs valami trükk, hogy lehet az első féknyeregből kiszedni azt a menetes pálcát, amin a betétek lógnak, ha berohadt?

de legalább tudjuk hogy jól megy a gép
a te CR ed mikori?
Kicsit el is sápadtam, mikor elindultál vele, utólag bevallom, de az 1:20-as dízelüzem tudatában gondoltam h nem lehet baj.

OK, srácok, most 7végén már keverem is az 1:33-at.
nicasilt meg amúgy sem nagyon szoktak járatni..fél tank és csumi...
mondjuk én téptem a hondád száját monoron,nem vágtam hogy járatós...bár már akkor sem volt az
Köszi!
(közben dolgom volt, bocs, h eltűntem...)
Nem akarom újra eltörni, azért nem a hétvégére gondoltam. Majd meglátjuk, ahogy a kezem engedi, érzem hogy nagyon legyengült ezalatt a 3 hónap alatt, de bízom a gyors gyógyulásban, és a lightos motorozásban.
discoveryn erzbergeznek...pont sajkacsontról van szó