Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali
Nem tudom. Én a CR-re nem kellett, hogy vegyek, mert hibátlan a NiCaSil rajta, de dugószett, főtengely, csapágyak, karbi és lánszett árat tudok mondani. Meg első telókat felújítással együtt. Meg nyereg újrabőrözést.

Na, léptem haza.
márha van....
azért nem kell beszaratni
ezmeg 80 körül mi?
Pl egy HENGER, ha nagyon sérült


körbenézem
barinkamotornál (pinkmotorostól rendelnek) 20 kerekítve a dugó + 7 kerekítve a gyűrű
mi kellhet még?
Pince, plusz egy roti-staffordshire keverék
Mindegy, annyiban mondjuk jó, hogy a haver legalább ért hozzá, pl. motorszerelő papírja van.
itt 2kutya van!
nah meg garázsba van!
Ez már részletkérdés...nekem is ott van a crossgép, de nem akadály, ha nincs is otthon, bemegyek. A kutya ismer. (ez mondjuk fontos, ismerve a kutyáját...gyilkos egy dög )
csak az a baj, hogy havernál van a motor!
Hengerfejet lekapni. Minden kiderülhet. Ha nem, akkor a hengert is


gyújtógyertya azt nemtudom mert ezzel megyek már 3 hónapja kb!

felújtás meg kezem alatt nemtörtént...vagyis hengerfejtömítés volt de azon kívűl semmi ami a blokkot érinti
Ez olyan gyűrűtöréses vagy ilyesmi balesetnek hangzik, nem megragadásnak.
Hasonlóval két esetben találkoztam eddig:
-ETZ-ben felújítást követően VALAHOGY a hajtókar felső tűgörgői közül 1-2 görgő bennmaradt a blokkban, amit bejáratás közben felszippantott a felömlőn keresztül a motor, fent jól összetörte, majd a dugó és a henger fala közé szorult, amitől megragadt az egész, egy kis darabot meg a hengerfejbe vert.

-Gyártási hibás gyújtógyertya elektródája LETÖRT, és az szépen csörgött kicsit, majd szintén a henger-dugó közé szorult
elkezdet zörögni mondom le álltom (zörgés után kb 1 percel leálltottam) mondom valami gaz beszorult aztán kiszedem és megyek.
Körbenézek semmi gaz biztos valami más volt. Rá ülök rá akarok rúgni kb 10°ot mennt le a berúgókar és nem mennt tovább
Konkrétan mik a tünetek? Besült? Leállt?
*hogy megveszem!
nemhiszem sajnos!
szerintem volt hűtés
elmentünk tankolni és lassan is mentem mert az YZ-F es srácnak szar a lába és lightos endurozás...
Figyi, megveszed a vasam, motorozgatsz vele nyugiban, mert halál megbízható, közben meg készülget a rossz géped, ráér...
Nem volt hűtés, vagy mi történt? részvétem
szóval
előszőr ebből valahogy motort csinálunk!
most ebből előszőr lesz újra motor!
vedd meg az enyémet, az nem fog meghalni még évekig.
Én úgy találtam ki hogy ilyen bilincses megoldással lenne a vázra fogatva...szépen ráhajlítani a vázra aztán a kartervédő bilincsének 2 végét meg csavarral összefogatni...az olajleeresztést meg majd holnap megcsinálom, ha tényleg meg lehet oldani amit kitaláltam, akkor kb 5-10perces le-felszerelési idő nem lesz nagyon vészes.


Meghallt a motorom