Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

első-hátsó gumi kell nekem is , minél előbb
Miféle, mennyiért?
Háccsógumit lassan kéne cseréljek (csak még azt nem tudom miből)...
....van eladó ha érdekel
Ezt az IRC-t honnan a pékből lehet beszerezni (itthon)?
Meg mit érnek a lovak, ha nincsen jó patájuk
Monnyuk én erre rájöttem már vagy 6-7 éve, keményebb pályán nagyon számít a gumi keveréke(a szarok kemények mint állat és nem tapadnak, csak csúszkálnak a talajon) inkább kopjon de, tapadjon mint állat szerintem.....de, csak homokban-sárban nem annyira kell a tapadás, oda jók a ritkább bütykű ócsóbb gumák is....nem vok márkabuzi de, Michi, Dunlop, ezek kap6ók általában és faszák.....múltkór teszteltem egy IRC japán laza talajú gumit, na az úgy fogott a sárban, hogy nem hittem el, marha nagy magas és ritka bütykű guma volt, na azon beszartam
Szasztok skacok!
DRZ generátor!
rmz450
csak extra vastag michelin belsövel működik, és még azon is van egy másik belűl elvágott belső ráhuzva ruhának, plussz két elfordulásgátlo ,,
szeva man mi van veled ?
na-na ! v Michelin S12-gumit hol találtatok? Mert én sehol sem
Ezt én is kipróbáltam a 250-es CZ-nél. Csak úgy röpködtek ki a belsődarabok a felni meg a gumi között az első durcább körnél.
nem rosszak a fim-es gumák, csak iszonyat laposra le kell engedni öket, 0,4-0,5 bár,, szerintem,,
amugy elöl én is s12 -öt használok, de a hátsoval vigyázz, mert kurva jol fog, de ha rámész vele sziklásra akkor iszonyat hamar elfogy,földesben nagyon jo, sárosban egy kicsit jobban csuszik,, én egy egész szezont használtam,
ja és abbol a 18-as hátso gumának az ára már 18 ezer fölött van,,,, ami azért nem tul olcso,,,
az utolso szóig eggyet értek veled, ezen a sziklás környéken a c-16 nekem is jol vizsgázott, amugy én most az idén michelin ac 10-et használok a 120/ 90-18 -ast veszem 12 200 ft-ért vettem is akciosan most négy db-ot,,
de azért odaadjuk őket akik nem erőlködnek anyira nagyon.....
van olyan barátunk aki sokat segít nekünk ebben abban és a ő jó hasznát veszi drz s motorján....
de azért annyira nem sok darabról beszélhetünkmert itt a csapatunkban évi egy két új ktm jön ki a boltból
nullkilométeresen el is dobáljuk őket
Akkor az EXC-k gyári gumijai is szarok? Mert azok is FIM-esek...


nem mondok semmit ...mióta hátra ..a mitas c-10-et leállították csak gyászolok ...kipróbálom még az újabbakat a mitastól....de már eddigi tapasztalatok alapján előrejelzem áttérek a michelin s12 sikerszériára.....mint legjobbra....és ha azt nézem, hogy kedvezményesen hozzájutva alig van árban különbség......viszont menetben annál több
elöl meg már rég azt használok.......mondhatni évek óta ....2 éve......hibátlan és kopottan is lehet vele csúnyákat menni mert anyaga se rossz

az ilyen fimes kutyaszarokat meg e betűvel kezdődő gumikat meg a deestone,kenda,bull,xingpang meg hasonló dolgokat inkább hanyagolnám mert akkor kár volt drága motort venni.....ezek rögtön züllesztenek rajta épített mz szintjére........

amúgy kövesbe elment még a régi c16....

most amúgy ami tesztbe van nálunk kb.6db mitas c18 .......háááát
forgatjuk ide forgatjuk oda..egyforma motor egyforma ember egy terep különböző irányba felrakva kivittük....mert traktormintát idéz..... de kijönnek a hibák mindkét esetben..egyszer itt nem jeleskedik egyszer meg ott...és tizenezer már ez is......most jön a c12 tesztje.....kíváncsiak vagyunk az milyen......
mesélj roluk,,
Akkor nyilatkozz!
morgen

hát ezekről a gumikról tudnék nyilatkozni
igenigen , norbi volt a becses neve, sőt még mindig az
Sziasztok!
Megtudná-e valaki mondani nekem ,hogy a yamaha XT 600-as (berugos)karterébe összeszerelés után kell-e tölteni olajat, vagy csak elég ha a tartályt töltöm fel?
Elöre is köszönöm!