Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom! Kérdeztem én is tőle,hogy mi a baj? De csak azt hajtogatta,hogy rohadj meg te fehér bálna! Van még szegénynek egy-két ilyen képe! Ha jobban bele gondolok,mostanában nem is hoz a motorozásokra fényképező gépet!
nem voltak jók a fényviszonyok?
Ezt a képet a haverom gépével csináltuk erzbergbe tavaly. Amikor otthon mutogatta a családnak meg a csajának a képeket,és ehhez a fotóhoz ért,azonnal felhívott,és csak annyit mondott : Baszóóggyáá meg magadnak köcccsőőőőg! A mai napig nem értem mi volt a problémája?
Úgy látom akkoriban még jobbakat csináltak, mint 2000-ben.
Biztos több időtök volt foglalkozni vele , 2000ben szerelőknek már csak 9 hónapunk volt rá.
na itt van a kibaszott nagy okosság...basszátok meg évikét !
én lefotózom csak egy perc
Egy lepedőt jó sokszor berakhatsz az A4-es szkenner alá, mire meglesz a digitalizálás. Az összeillesztés is mókás lehet utólag a gépen.
Majd tedd fel, ha megvan!
Nálunk is csináltak jó páran leszerelés előtt.
jó lett az óra amúgy...jó is volt csak nagyon kipuceráltam...
már leszerelőzászlót digitalizálok
BÍrom ,muszáj ,legalább a telójuk faxa legyen
Sziasztok!
Zoozee: Na milyen lett az óra?
Ronis: Haladsz a hátuljával?
Csika: Aki "motort felújítok" képet rak fel, ott minden teló by csika Bírod még a tempót egyedül?
Akkor még az volt. Csak azóta visszavittem az üres üvegeket

Szasz
Sziasztok
képzeljétek el órát restaurálok nagy ráérésembe
akinek sok kocsija van...


szewa
De mondok jobbat. Most nyár eleljén elkezdte a Fiatom (1.9 TD) azt csinálni, hogy ment-mendegélt, majd amikor kövérebb gázt nyomtam, akkor elkezdett rángatni, majd leállt. Padlógázas, hosszas indítózásra elindult. Tankot pucoltam. Előre vittem egy másik üzemanyagcsövet. Ugyanaz... Úccse találnátok ki, hát leírom. Gyári hibás volt a gázolajszűrő, amit nem sokkal azelőtt cseréltem. Valahol volt rajta egy hajszálrepedés, ahol levegőt szívott az adagoló... hetekig szopatott
Azért csak óvatosan... amelyik nem sercen, az kuka... de én már láttam olyan gyertyát, amin folyt áram és mégse izzott fel a vége...
Van olyanom is,sőt saját autóvillamossági-mesterem van(vagy én vagyok az övé,az apám minden van ),de nagyon köszönöm
Rendesek vagytok,csinájjunk gyárat,többet nem mondom
Igen gyere légyszíííííííves Túdom én ezt,csak idő nem van rá.Tavaszig eledzek vele,me,melegen kell cserélni,autó mindennap kell,ha beleszakítom meg leszophatom az agyam,me ez divat a mercinél.Ezé várok vele,semmi másé
mondok faszábbat ...fogsz egy 12v os olyan műszert amin van laktfogó....
és rámérsz a kábelekre és átvezetősinekre egyesével izzításkor ...fél perc se kell és tudod melyik gyertya a szar szerelés nélkül....de nincs mindenhol ilyen műszer..mert ebből drága a 12 v-os..kettőhuszast meg utánaddobják a kínaiak 1500ért..
szóval marad ronis módszere
5000ft volt a tanács
lekötöd minden gyertyárol a kábelt , fogsz egy pluszt az aksirol és ráérinted a végeire , amelyik szikrázik az jo, amelyik nem azt veszed ki és cseréled, ennyi...

elmenjek megcsináljam.?
360ért a 100as meg 400ért...megint emeltek
motorba nem sajnálok semmit még a benzint se
hát egy hóónapot. de igazából nem bírom berúgni... önindító beindította elsőre, csak nem volt rajta a szívató és le is állt... majd már nem tekerte meg,lemerül a zakksi meg meg is szívta magát...de csak berúgtam
? há mérnem? azé a ktmben cserélgesd