próbáld meg szinte vízszintesre állítani a karokat,és a mutató ujjad mindig tartsd azon...így nem szorítod csak lazán tartod a kormányt!
a másik a helyes test tartás,gyorsításnál laza a kéz kicsit behajlítva hogy ne tépjen téged is a motor+millió dolog van ami segít csak próbálgasd meg lesd el azoktol akik szerinted jobbak,,de egy jó motoros ha megnéz rögtön megmondja hogy csináld
Igen, ezt ma is tapasztaltam....az egyenesekben nagyon lazán fogtam a kormányt, inkább a térdemmel szorítottam a gépet...így mindig tudtam pihenni egy kicsit...na kellett is, mert életemben nem próbáltam még tizenegynéhány percet a motoron maradni egy csapat crossos között..becsületemre legyen mondva, végigmentem, pedig nem hittem volna.
ha ezt a kézbedurranós dolgot megoldom, meg persze jobban fordulok kanyarokban, akkor akár még lehet is a végére valami..
Fizikailag jól bírtam, sokkal jobban mint a legtöbb manusz.Persze ők gyorsabban is mentek.
ez pont így volt velem is,,ültem a gyárban és nap hosszat nyomogattam a gumi szarokat meg fekvő támaszt, aztán fel űltem hétvégén a motorra és bedurrant a kezem úgy hogy majdnem bőgtem,a nyugodt kocogás az jó!...azon kívül meg csak a sok motorozás mellett voksolok én is...
Még 1 tanács persze saját vélemény ezis!Azért én crossoztam is 1 keveset.Bár ez nem cross vagy enduro fügvénye amit irok!A kezed akkor nem fog bedurranni ha majd sokat motorozol és megtanulod hogy nem kell vizetcsavarni a kormánybol hanem megtanulod sok helyen pihentetni a kezed!Mert azzal hogy popey leszel azzal azt éred majd el hogy 2x annyi izmod fog bedurranni!Tehát a leghatásosabb erre a motorozás!
Figyelj ktm et nem tudom milyen de szerintem jo!Ha viszont japánt veszel én suzukit vennék szerintem mostanság az a legjobb a japánok közül aztán kawa aztán yami és crf!Ez persze a saját véleményem!
azért fel készülhetsz rá hogy a futómű is meg öli a kezedet,az nem endúró azt a nagy ugrásokhoz találták ki,feszes futómű jó a homokba de a kéznek oda basz
...megteszek mindent hogy jó legyek kondiban...elkezdek keményebben edzeni, futni, bringázni + veszek ilyen nyomkodható bigyót vagy powerball-t, mert a mai nap is hátrébb csúztam vagy 5 helyet, mert bedurrant az alkarom... a végén inkább már csak vitt a gép, nem én vezettem
azért ez nem ennyire egyszerű,a GG egy endúró és fáradtan is el utazol rajta..
egy 250 4t meg azért nem olyan megbocsátó,ha elveszed a gázt akkor csak zötyögsz és az fárasztóbb mindha mennél lassan a GG al...
szóval ahhoz is kell kondi hogy haladósat menny vele ne az összes gödröt járd végig,meg azért kell dolgozni a kuplungal váltóval hogy dinamikusan haladjon!
Hát andriska nem tudom te mennyit mentél 250 4T vel de az minden de nem fáraszto motor! A legbarátibb!Mert ügye a 250 2T re vagy a 450 4T re ami cross azokra lehet mondani hogy kondis de ezekhez képest a 250 4T puhácska!
Értem én...2T crosst nem akarok, hamar elfáraszt...tudom hogy egy 125 2T simán körbemotorozza, de nekem a 250 4T jobban bejön. Igazából ezzel a 450 GG-vel is jó menni, nem fáraszt, csak nehéz+mindig van vele valami gond.
Esetleg ha valakit érdekel, elcserélem egy KXF vagy SXF-re..
nem vette fel a telefont, lehet motorozott aztán meg nem is próbáltam mert vittem bratyómat t.bányára...bezabáltam a mekibe
esett a hó és nem mentem arra!
csak japánt ha 250 es kell de crf tényleg neee
ezekröl azért tudni kell hogy nem egy lóerőgyárak és tényleg stiften kell vele járni hogy haladjon is főleg ha sár vagy homok van,akkor meg költséges a blokk,rmz volt nagyon kellemes jó motor imádtam csak annyira forgatni kellet hogy attól féltem szétrepül..
a másik a helyes test tartás,gyorsításnál laza a kéz kicsit behajlítva hogy ne tépjen téged is a motor+millió dolog van ami segít csak próbálgasd meg lesd el azoktol akik szerinted jobbak,,de egy jó motoros ha megnéz rögtön megmondja hogy csináld