hallod bálint ez a nagy meleg amit emlegettem az a míusz kettő...de rohan felfelé a higanyszál...dél felé elérheti a nullát is..ha süt mint az állat...
tegnapi tapasztalat volt még ami érdekes, hogy a gasgas-t gyárilag 1:50-re irják a benzin keverést, én mindig 1:40 -be kevertem a hosszabb élettartam miatt, plussz nem fűstölt fulladt tőle nagyon pötyögös után se, olajtol se tocsogott..
viszont KTM -et 1:60-ra irja a gyár ebbe bele öntöttem az itthon már régebben bekevert 40-est és sok neki ha kicsit is pötyögös rögtön átcsap gyárkéménybe, szoval valoszinű ebbe a gyári 1:60 lesz a jo....
de hallottam srácokat akik a 300-ast 1:70, meg 1:80-ba keverik, ezt viszont már szegénynek érzem, bár ki tudja..
amúgy kibaszott gecikurvaállatjó ez a bepanthen plus kenőcs...hihetetlen jó a hámsérülésekre..totálba leszakadt egy 100 forintos nagyságú területen a tenyeremről a bőr..és két napja kenem vele és ma motorozást fontolgatok mert dög meleg van szikrázik a nap..úgyhogy ajándék nap lesz ma is ...
környezetvédő lettél , hogy nem teázod össze a hegyet....nekik is jár a tea
jó reggelt....
ja te a hosszú rugót nézted ...az 65 mm hosszú.....de mögötte van a kicsi amivel variálhatsz...
és az elérhető három színjelöléssel....
piros.....red ........soft......5500 - 7300/min
sárga...yellow....mid........5500 - 7800/min
zöld.....green.... hard......5500 - 8300/min
mindíg 5500/min-nél kezdi a tvc a nyitást csak a totál nyitást szabályozod mikor érje el...
amugy nekem a power nyitási tartomány teljesen jo igy ahogy van, azon biztos nem változtatok...
most már más dolgok kellenek ,plussz kegyenlitő tartály, hogy ne a földre főjőn le a tea, ha le fő.
esetleg nyáron ventillátor,
meg jo kis tübliss előre - hátra , hogy többet ne legyen defekt a szikláson.
nekem egy hete van KTM , fogalmam se volt eddig a power rugo szinekröl, csak tegnap néztem meg, meg a könyvét nézegetem, de áruld már el nekem hogyha a kis rugo van szinezve akkor az hol?
mert én sehol nem láttam rajta szinezést, csak a szép acél szint.
otthon meg mondjuk, hogy olyan szopósba voltunk ...meg ilyenbe...
aztán elterjedt rólunk, hogy keményen endurózunk ....aztán közbe csak buzik vagyunk ...nem ?
amugy teljesen tök jo vele ugyhogy leszarom, csak a kiváncsiságom hajt.
amúgy külső rugóból is csinálnak amerikaiak másfélét...van 1.8 1.9 2.0 mm vastag anyagból tekert ...a kettes az erderetileg beleszerelt...
én is megyek motorolni.
tegnapi tapasztalat volt még ami érdekes, hogy a gasgas-t gyárilag 1:50-re irják a benzin keverést, én mindig 1:40 -be kevertem a hosszabb élettartam miatt, plussz nem fűstölt fulladt tőle nagyon pötyögös után se, olajtol se tocsogott..
viszont KTM -et 1:60-ra irja a gyár ebbe bele öntöttem az itthon már régebben bekevert 40-est és sok neki ha kicsit is pötyögös rögtön átcsap gyárkéménybe, szoval valoszinű ebbe a gyári 1:60 lesz a jo....
de hallottam srácokat akik a 300-ast 1:70, meg 1:80-ba keverik, ezt viszont már szegénynek érzem, bár ki tudja..
jó reggelt....
ja te a hosszú rugót nézted ...az 65 mm hosszú.....de mögötte van a kicsi amivel variálhatsz...
és az elérhető három színjelöléssel....
piros.....red ........soft......5500 - 7300/min
sárga...yellow....mid........5500 - 7800/min
zöld.....green.... hard......5500 - 8300/min
mindíg 5500/min-nél kezdi a tvc a nyitást csak a totál nyitást szabályozod mikor érje el...
most már más dolgok kellenek ,plussz kegyenlitő tartály, hogy ne a földre főjőn le a tea, ha le fő.
esetleg nyáron ventillátor,
meg jo kis tübliss előre - hátra , hogy többet ne legyen defekt a szikláson.
mert én sehol nem láttam rajta szinezést, csak a szép acél szint.
aztán elterjedt rólunk, hogy keményen endurózunk ....aztán közbe csak buzik vagyunk ...nem ?