Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt!
gondoltam hogy te is önindito párti vagy,
jo reggelt.

a legjobb mellkaskenőcs ha bedugul a nozi, 1 vagy több pár női mellkas, nem keverve ,bedörzsölve...
jó mellkaskenőcsnek is,mikor bedugul a nózi,kiszedi a taknyot a nóziból
eddig motoroztam
szerintem nincs az a szitu ahol kéne egy önindito egy 2t-re, az a kis alu kar a jobb oldalon az a világ legtökéletesebb "ÖN"-inditoja.
Önindító: El tudok képzelni pár extrém szitut, amikor pl. a seggemen véve a levegőt fityegek egy hegyoldalban, és még az is tré, hogy áttegyem a lábam, nem, hogy még rúgjak is rajta, szóval jó extra az, nem hülyék ezek a fejlesztők annyira. Szerintem :)

GD: Bazmeg Dani, hogy Te mindenhol ott vagy... :)

Köszönöm mindenkinek a hsz-eket, nagyon sokat segítettetek!
Még megfontolom
zsore-t ismerve neki azért adott esetben lehet szempont a hatótávolság
csajomat, kocsimat is kéred..?
persze, nyilván a fogyasztás mindig stilus, és csuklo függő dolog,

azt inkább olyankor lehet észrevenni ha két azonos stilusu tempoju motoros megy egész nap együtt ,egy 250-el meg egy 300-al.
eddig az volt a tapasztalat hogy egy kicsit kevesebbet nyel a 300, amugymeg tudod te is hogy én pont leszarom mennyit eszik..
Kölcsönadsz egy működő motort és hasonló állapotú jobb csuklót
most kell kimenni motorozni, most jo a levegő...
A fogyasztás szerintem sokkal inkább karburálás meg vezetési stílus-függő...mikor pl. Gustafsson-nal mentem együtt (EXC 300) az én motorom nagyjából feleannyit evett mint az övé - az enyém sokkal szegényebbre volt karbizva az alsó-középső tartományban (ahol jellemzően használom) + a szűkebb részeken kb. 2 kanyarig láttam, annyival gyorsabb nálam...
nem kell tartanod a 300-tol, a nagy előnye a nagyobb nyomatékban, jobb elfolyathatoságban van, ezért nem hogy jobban fárasztana hanem pont forditva sokkal kisebb gázzal -lendülettel megcsinálja ugyan azt.

a 250-es egy picit agresszivabb krosszos stilust igényel ahoz hogy éljen, amugy pont ugyan igy van az EXC 250-300 -nál is.

fogyasztása a 300-nak kicsit jobb, de amugy ez a legkisebb költség.

önindito csak 2011-es EC 300 modellen van, szerintem egy fölösleges kacat, csak hiba forrás és plussz suly.
ezeknek ha fél orát fekszik egy domboldalban fejjel lefelé akkor is csak ránézel a berugo karra, anyit mondasz mukogggy, és 1-2 rugásra már megy is.
Köszi Urak!
Kicsit megzavart, hogy az importőr honlapján erre még csak utalás sincs (!), pedig szerintem ez elég fontos részlet...Na mindegy, ami még jópofa, hogy az ec300-hoz is a 250-es indító nélküli képei vannak berakva...Így azért nem annyira egyszerű kitalálni, hogy mi az igazság, széria vagy rendelhető extra,stb...

http://trialjani.gasgas.hu/?pa...
Megjött a cucc,köszönöm szépen.Ha nem is használ,az biztos hogy emberek nem fognak a közelembe jönni!

Most bánom,hogy nem járok busszal! Kíváncsi lennék a hajnali utasok arcára!
http://www.bikepoint.com.au/sh...|1||p_Year_String|1||p_ReleaseMonth_In
t32|1||p_Make_String|0||p_Model_String|0&__N=2995+2951+3117+3120&silo=1
408&seot=1&trecs=65&__sid=1312615B756A
Köszi! Filóztam a 300-ason is, de kicsit tartottam tőle. Mennyivel veszi ki jobban az embert,mint a 250-es? 450-es exc-im voltak, az 525-öst is ismerem, kb. annyi a különbség? Fogyasztás? Ja, a gas gas ugyi nincs indítóval? Köszi mégegyszer!
jo motor a Gasgas ec 250 nyugodtan megveheted, egy igazi igénytelen igáslo, kopo alkatrészeken kivűl sosincs extra baja

bár a 300-as mégjobb, több nyomaték van benne jobban elfolyathato..

összehasonlitva a KTM exc-vel extra nagy különbséget nem veszel észre, kb motor erőre dinamikára is azonosak, a gizgaz egyszerübb jobban szerelhető igénytelenebb, viszont a KTM -ben pedig ott a rohadt egyszerü és igénytelen pds, szoval mindegyikben van némi előny a másikhoz képest, talán ami nagyon a gasgas felé billenti a mérleget az az ára, hogy sokszor sulyos százezrekkel olcsobban lehet venni márpedig abbol sok benya meg gumi kijön.