Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó egy teljesen új 12 Literes GAS-GAS tank!
Szép tiszták a pesti utak
Meg a 640-ben kisebb szűrő van még a 625-nél is, logikus hogy hamarabb elkoszolódik...
http://www.youtube.com/watch?v...

romaniacs prolog edzés, fasza kis pálya, ezen mész 5 kört rendesen lezsibbadsz..
Láncból én az DID VT2 520-at használom, eddig nem volt vele gond, a 3. szett van fent., de simán jó az X gyűrűs ATV is, amit Ronis vagy Zé javasoltak.
Tudhat valamit ez a Graham Jarvis srác leszámítva az erzberg bakiját, ott is lehet veri Taddy gyereket is.
Day2:
"To nobody´s surprise Graham Jarvis is the first to cross the finish line, that is not an official score of course. Everybody´s GPS data has to be evaluated. Behind him Chris Birch comes in second, while Letti is still out somewhere on the track."
Letti a 3. lett.
1. nap vidije Inkább tele van dumával, akció nem sok.
nekem ami lánc bejött az a DID ATV 520. az egy extra erős lánc,és igen kicsi a gördülési ellenállása.

a cz at erős mint barom de cserébe olyan szoros hogy egy kisebb csapat kell aki megpörgeti a kereket...
nekem utcán is 2 nap motorozás után gyatyán néz ki... az új szűrőmet meg széttépték a kiskutyák szóval rendelhetek megint
Szerintem tényleg jobb lesz hogy nem endurozol többet!Majd mehetsz a túra topikba panaszkodni
Márpedig én nem fogadom el!
Ha a 20+ évvel ezelőtt konstruált LC4-en meg tudták oldani a dolgot, akkor talán egy mai modern gépen is illene tudni megcsinálni normálisan...vagy aki ilyen balfasz hogy ennyire se képes, az ne tervezzen motort. Szerintem.
ez iylen így kell elfogadni a gas gas on, hondán is gyorsan koszolódik de felsorolhatnám az öszes motort valahol muzsály levegőpt kapnia mellesleg a ktm sxs eken még yilen +nyílások is vannak a légszűrőházon vagy fedélen vagy min h mégtöbbet kapjon, poros cross páylán egy egésznapos motorozáskor nemis elég 1 légszűrő
Szerintem nálad az a baj hogy szarrá van már görbülve a segédvázad és a légszűrőház is ilyen szépen idomúl a dolgokhoz!Ja és ne a négyütemekhez hasonlítsd már a 250EXC-det ember!A 2T mindig is többet szív mint a 4T!Haver 250RMX-ét is állandóan pucolta mert hamar beszippantotta a port!
amit te mondasz X gyűrűs, azt atv-hez írják? mert itt igen. elvileg nekem az jó is,mert az valami keskenyített cucc. ami nekem jó a felni miatt
rosszat linkeltem. 90dollár az x ringes.
Persze, gyorsan lehet cserélni - de muszáj is, mert 100 km nem túl poros terepen történő motorozás után kell már tisztítani/cserélni, mert orrán-száján dől bele a por, sár, szutyok a légszűrőházba
Az LC4, meg kisDR meg 5x annyit elment basztatás nélkül, mert normálisan oldották meg az airbox-ot...
jólvanna, most kell gyakorolni,amíg jó idő van. tegnap is szépeket mentem75dollár postával, az durván 14magyar forint
Tegnap voltam kicsit supermotozni az EXC vel de nincs fülig érő vigyor a képemen.Kutyaszar ez az utcai motorozás a terephez képest Kicsit legyen hűvösebb azt rakom is vissza a bütykösgumit!
azt hogy tudom kitalálni hogy egy 14:42es áttételhez milyen hosszú lánc kell? vagy veszek egy 108 szemest aztán legfeljebb kiszedek belőle?
hát ment már pár karikát a földgömbön ...te meg most egykerekezel vele a legtöbbet mikor már nyugdíjas ...
én is 30ezrekért vannak itt is meg kint is. csak nem tudom milyen gyűrűs legyen. ez a rohadt regina nagyon elkezdett nyúlni
14 elsőgyári 8-10 euro.... a hátsó 25-35 € kb..lánc DID "x" ringes 70-80.... mindez 75 le-ig..ez 120 euro ami kb...32 ezer...esetleg kapsz kedvezményt ...

ilyesmiért tudok odavaló frankó cuccot amit merek ajánlani... ez persze csak egy alternatíva...
még nézz kürül mi hol mennyi....


ilyennel hajtok én is csak hátul kompozit rozettával...
akkor időigényes ha lassan mész...gyorsan kell menni és hamarabb végzel....ezekszerint ennyi a titka az endurónak
hozol nekem jó láncszettet vagy nézzek neten? vagy milyet vegyek?