Van amikor menet közben ez nem jön annyira össze! Nekem az a mániám,hogy mindig ráesek az előttem menőre,az meg a pofámba termeli a sarat. Van amikor egy talicskányi mennyiséget! Sokszor megszívtam már,de nem tudok leszokni róla.
Ahogy a haverom szokta mondani,nem vagy versenyző típus,csak nem tudod elviselni ha mennek ellőtted!
Az s12 nalam is a favorit,bar az uj motor Metzeler 6 napossal volt szerelve,es kezdetben nem biztam benne,de nagyon jo.Hatul meg beleszerettem a Pirelli scorpionba exxtra.
Hmm, szopatni hívnak? de ezek szerint ráfaragtak
Hát igen, a gumi adja a tapadást, de az önmagában semmit sem ér, ha nem jó a terhelés és a terhelési szög, amit a pilóta tapasztalata ad, akkor hiába van jó gumi
Na megyek csinálok egy két élt a gumimra, mert ez így nem lesz jó, gondolom szárazság már nem várható.
ja ja jó gumi az fontos kérdés ....hát az a gáz hogy sajnos megint a pénzhez érkeztünk...ha profin akarja tolni az ember akkor friss jó gumi kell állandóan meg minden...
kurva életbe ...megint a pénz....
amúgy ezt az s12 -őt erőltetjük...mert működik átlagba mindíg mindenhol nem is 5 percig tart...
tudom hogy ami mindenhova jó az vagy nincsen vagy igazából szar....
de ez valahogy éri a pénzt és kivételt képez.....30 ezer előre (oda más szóba se jöhet ) és hátra (140x18) a kettő.....és elég sokáig szolgál...majdnem mitas árba van ami fele annyit megy szarul, ég és föld a különbség...
amúgy ahol mi járunk legtöbbet oda nem a legjobb választás a fimes gumi ...mondjuk patakos sziklásos szopósba jó tud lenni de onnan kiérve meg nem nagy mutatvány ..ára meg ugyanúgy drága ...sőt..úgyhogy most marad s12 ...hozzáteszem még nem volt olyan ahova az miatt nem tudtam volna felmenni stb...pedig erőltetjük a szélsőségeket...volt hogy elvittek leszopatni többször és fönt vártam/tuk meg mindíg őket s12 ővel... vagy voltak ilyen red bull romániás faszok is akiknek lefotóztuk a hegy tetejét, hogy ők is lássák milyen fent ahova vittek....mikor vittek szopatni bennünket ...elég ciki volt de muszáj volt fotózni olyan jól jött ki a nagy arcuk miatt....
jó bulik szoktak lenni ezek a gumitesztek ...amúgy kiderítettük azt is már ,hogy számít a pilóta is ...szerintem ...
Mondasz valamit Mester, érdemes rád hallgatni.
Amit tapasztaltam ma részemről, hogy rengeteg múlik a gumin...meg a tapadási szögön, ezen a nyálkás szaron ha egy kicsit is eltér a merőlegestől a kerék, már tolja is ki oldalra az egész motort és jön a perec, nem tapad meg a gumi, mint szárazon.
Nekem most AC10 van fent, már le van kerekedve mind2 oldal, de újból is valószínű egy puhább keverék kéne, talán S12, vagy valami FIM-es endúró gumma.
pedig ilyenkor jó megtanulni motorozni a fosba meg a mégszarabba, én ezt vallottam és erőltettem mindíg.......és akkor nyáron törökülésbe végigegykerekezel mindenhol... és akik ilyenkor otthon vannak azok csak nézik mi a rés...
Tanulság: Akinek szar a gumija, nem menjen ki ilyenkor a tutira, mert hamar megtapasztalja, hogy nem halad sehova
Mai "élménybeszámoló":
Elindulok, úton fasza, fog a gumi megy mint a szél, kicsit csúszkál...
Beérek az első katlanba, hamar ott is hagytam a csába, szárazon se tudok rajta végigmenni, most még a 2. akadályon se jutottam túl.
Gondoltam, na akkor átmegyek a 2. katlanba az könnyebb, útközben majdnem zakóztam a fán, amin keresztül kell menni, kurvára csúszott. A 2. katlanon általában max 2 perc alatt felérek, most kb 20 perc volt, a végén én jobban füstöltem mint a motor így aztán jöttem is haza.
Az hagyján, hogy egy fokozattal feljebb kell menni mindenütt, mert annyit kapar a kerék, de a hozzá párosuló rengeteg kuplungolást nem csipáztam, nem is értem mi lett a motorral, kapott új váltóolajat és megbolondult a kuplungom, totál máshol fog, pedig az olaj ugyan olyan
Egyik követ úgy megfejeltem, hogy szétrepedt a silt a sisakon, megint csinálhatok rá másikat
Már elfelejtettem, milyen szar is menni ezen a vizes avaros fás köves szaron, na most eszembe lett juttatva
Ezzel szívtam ma
faszát mentek..jó volt
Ahogy a haverom szokta mondani,nem vagy versenyző típus,csak nem tudod elviselni ha mennek ellőtted!
De jövő héten nagy erőkkel megindulunk valamerre!
Erre felénk azért jó,mert más sincs csak sár!
Hát igen, a gumi adja a tapadást, de az önmagában semmit sem ér, ha nem jó a terhelés és a terhelési szög, amit a pilóta tapasztalata ad, akkor hiába van jó gumi
Na megyek csinálok egy két élt a gumimra, mert ez így nem lesz jó, gondolom szárazság már nem várható.
kurva életbe ...megint a pénz....
amúgy ezt az s12 -őt erőltetjük...mert működik átlagba mindíg mindenhol nem is 5 percig tart...
tudom hogy ami mindenhova jó az vagy nincsen vagy igazából szar....
de ez valahogy éri a pénzt és kivételt képez.....30 ezer előre (oda más szóba se jöhet ) és hátra (140x18) a kettő.....és elég sokáig szolgál...majdnem mitas árba van ami fele annyit megy szarul, ég és föld a különbség...
amúgy ahol mi járunk legtöbbet oda nem a legjobb választás a fimes gumi ...mondjuk patakos sziklásos szopósba jó tud lenni de onnan kiérve meg nem nagy mutatvány ..ára meg ugyanúgy drága ...sőt..úgyhogy most marad s12 ...hozzáteszem még nem volt olyan ahova az miatt nem tudtam volna felmenni stb...pedig erőltetjük a szélsőségeket...volt hogy elvittek leszopatni többször és fönt vártam/tuk meg mindíg őket s12 ővel... vagy voltak ilyen red bull romániás faszok is akiknek lefotóztuk a hegy tetejét, hogy ők is lássák milyen fent ahova vittek....mikor vittek szopatni bennünket ...elég ciki volt de muszáj volt fotózni olyan jól jött ki a nagy arcuk miatt....
jó bulik szoktak lenni ezek a gumitesztek
Amit tapasztaltam ma részemről, hogy rengeteg múlik a gumin...meg a tapadási szögön, ezen a nyálkás szaron ha egy kicsit is eltér a merőlegestől a kerék, már tolja is ki oldalra az egész motort és jön a perec, nem tapad meg a gumi, mint szárazon.
Nekem most AC10 van fent, már le van kerekedve mind2 oldal, de újból is valószínű egy puhább keverék kéne, talán S12, vagy valami FIM-es endúró gumma.
Mai "élménybeszámoló":
Elindulok, úton fasza, fog a gumi megy mint a szél, kicsit csúszkál...
Beérek az első katlanba, hamar ott is hagytam a csába, szárazon se tudok rajta végigmenni, most még a 2. akadályon se jutottam túl.
Gondoltam, na akkor átmegyek a 2. katlanba az könnyebb, útközben majdnem zakóztam a fán, amin keresztül kell menni, kurvára csúszott. A 2. katlanon általában max 2 perc alatt felérek, most kb 20 perc volt, a végén én jobban füstöltem mint a motor
Az hagyján, hogy egy fokozattal feljebb kell menni mindenütt, mert annyit kapar a kerék, de a hozzá párosuló rengeteg kuplungolást nem csipáztam, nem is értem mi lett a motorral, kapott új váltóolajat és megbolondult a kuplungom, totál máshol fog, pedig az olaj ugyan olyan
Egyik követ úgy megfejeltem, hogy szétrepedt a silt a sisakon, megint csinálhatok rá másikat
Már elfelejtettem, milyen szar is menni ezen a vizes avaros fás köves szaron, na most eszembe lett juttatva