Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóreggelt!
Ahogy szoktátok mondani ma motorozásszag van kint elég erőteljesen
Jobbulást aki perecelt!Most jó összejött nektek Lehet elszokott a szervezet a csúszós sáros dolgoktól Ma lehet én is az árokba végzem..
Köszi a gumi vágós infót
A szalaggal kapcsolatban nincs sok tippem, azt max pihentetni tudod, ha meg leszakadt vissza magától nemigen nő
Jó megoldás csak valami olyan csizma lenne, ami tényleg tartja a térded is és nem engedi kicsavarodni, de hogy azt hogy oldanák meg azt nem tudom.
Fincsi érzés lehetett. Nekem meg a könyököm van oda. Kicsit sok volt neki a minden napos triálozás,aztán meg hétvégén az egész napos motorozás. Csonthártya gyulladás, alias teniszkönyök. Senkinek nem kivánom.
Igen, így tényleg logikusabb, ha kapaszkodó él van, na majd még megvagdosom így is, mielőtt kimegyek, csak kurva sok bütyök van rajta
0,5-06 al járok a hátsóban általában. A 0,3-al már tényleg felniig lapulhat a gumi, nem szoktad úgy a felnit felütni?
az elejét vágod meg tövig,azzal a zsilett pengés vágo eszközel, igy lesz szép új fellépő éled,

persze a bütyök magasság ettöl nem fog nőni, de vizes sziklásban az nem is anyira fontos,
inkább az hogy legyen éle a guminak (ne legyen legömbölyödve az eleje ), és lapos legyen mint a diszno, 0,3, de olyankor ugy szereld a gumit hogy két elfordulás gátlo legyen benne, amugy eltekeri a szelepet és kiszakitja.
ezt én már elöbb kitaláltam... leszállni a találmányomrol.

az a gáz ezekkel a szallag sérülésekkel hogy lassabban gyogyul mint a törés, nekem már volt a balos térdemben kétszer,.

amugymeg térdgépben motorozok, de ha tekeredik lofaszt nem ér az se. sajnos nincs tökéletes megoldás,

esetleg a félig ember félig kiborg.
Megvágás alatt mit értesz, hogy kell? Tetejéből le kicsit, hogy legyen éle?
Gondolom nem ezt, amit alkottam Egyenlőre megmetszettem őket a bütyök tetején kereszt és hossz élekkel, 2-3 mm mélyen, gőzöm sincs mi lesz az eredménye azok kívül, hogy gyorsban le fog kopni az a réteg most már tuti kipróbálom
Az lenne a lényeg, hogy a katlanokba fogjon a sziklán, meg a kis fákon. Most hogy vizes, rámegyek egy 2cm es kis ágra, ami hosszában van és már annyi is a lendületnek.
Szewa!
Na meséljetek, milyen volt! Olyan élménybeszámolót írhatnál, mint a múltkori túráról. Volt sár, vagy ott nálatok azóta sem esett?
Maradjál otthon gyógyulgatni!
Jobbulást!
Ennyi beteg endúróst, mi van most?
Bameg, vigyázzál a térdedre! Jobbulást neked is!
Lehet olyan csizmát kéne hordanod, ami felér addig mint a combfix és tartaná a térdedet is, nem csak a bokádat, be kéne adni újításnak a csizma gyártókhoz.
Jó reggelt!
Kapar a torkom, csak megfáztam tegnap de nem csoda, jobban füstöltem, mint az RMX.
veszek is a picsába egy hörlit, kromoztatom a makkomat, feldobok pár matricás tetkot ,és elhuzok a picsába a naplementébe, a vágtato lovakkal...




endurosok meg mind hűjék..
aztán mikor leszállnak rola tudnak hűje fejet vágni... kiül az életérzés az arcukra.
a hörlitöl kikerekedik ám a csajok szeme, dikmán mondom...
viszont a harli jo klimax ellen, nem tudtátok?

ugy tapadnak rá a joseggü csajok , mint az én hátamra a sár ha oda huzom neki a disznos veremben..
hörli davidzsont ?:)Igaz te azzal is a wlnesen mennél végig,busát meg nem kell venni csuka jobb :)
most meg a papírjaimat keresem és egyszerűen nem találom ...agyvérzésem is lesz ...

pedig az ilyesmiket mindíg jól elrakom...hát ez sikerült...
nekem is megvan a tuti...csak lengővilla kell hogy eltartsa a kereket olyan messze a váztól hogy feszüljön a lánc

a héten kész lesz szerintem már az enyém..csak ez a dögrovás nem kéne..
harley-től milyen savanyú pofát vágnál ..na az lenne a valami ...mikor motorozni akarnál vele ..közbe full alkalmatlan rá...
nekem van egy bevált, aztán leszarom egész évben ha kell mindig azt rendelek azt cső...
folyton az áttételeidel variálsz...
a klimaxnak van egy egyértelmü jele, kérdés menstruálsz-e még.?
azt csinálom, ülök a gépnél felpolcolt lábbal rajta a térdgép hogy valamit tartson és ne lötyögjön, és savanyu elkeseredett povát vágok mikor ki kell ugrálni a vécéig...


lehet el is adom a picsába ezt az endurot, és veszek egy hajabusát, vagy egy hörlit
én meg majd elnézek dokihoz hátha mond valamit ....beszarok ettől a köhögéstől..ezért ma tüsszögök ismét ....és a hőhullámaim /az már lehet a klimax / amíg ezt most leírtam vagy 40 et tüsszögtem
hály.
kicsit elmégy motorozni már is összetöröd magad?
akkor igy idén már megent nem jösz ki mániába?
azért tegnap lyaú volt kint
túrarályderekkel voltam de király volt a csapat. triálzorróban haladva jól mentünk. a feljárókat nehezen viselték a gépek azt nem is eröltették.
megértem.
volt egy semmilyen kis meredek felfelé-vagy 30méter hosszú (inkább ez csak rövid) és egyszerűen a közepére lehervadtak a lendülettel meg a lúerőkkel. amúgy nem volt azokkal baj de egyenes felfellé az nem ment. zorró a nevük mostantól.-szilya zorrobi szépen ír-ok?
ott a bergkecske ami szeret legelészni felfelé:-))
a zorró meg csikicsuki fákközt az ment a bandának,de hát a berg egy 18as gumival... egy 0,4 báros mc 5el ...nincsenek akadályok az erdőben.

ami viszont full szar volt.. az az áttétel. megent war iálhatom pedig a 19colosban -ami szart sem tapadt mindég pörgetni kellett!- az jó a 13-45tel de ez... kúrvára nem kapart viszont fogott tapadt... és az 1-2 ig használtam egész nap a váltót. inkább egybe alapjárat kuplungal
erre zorrobi mondá: elöre egy el kissebb vagy hátra 47 ill 48as ami két-3 fog.
na már mék is és megrendelem. de csak a 47 a lyaú mert 48al már túl közel van a sárvédőhöz a kerék és szétkoptati...vagy úly láncszett-de ez is új. azért kell a lánc zorrobi